Nekem a Blue által linkelt dobozom van. Ha jól emlékszem, 12-ért vettem újonnan Vateráról. Előnye, hogy két sisak belefér. Hátránya a rögzítése: egy szárnyas anya (korábban ezen a fórumon olvastam, hogy valakinek kitört a rögzítés körül, és elhagyta a dobozt), valamint nincs benne lefogató, így szépen ugrál benne minden. Valamint nem túl bizalomgerjesztő a zárszerkezet kialakítása (könnyen kinyitható). Nem Givi, de ennyit megér.
Kérnék egy kis segítséget, pár dologról nem tudom mi ebben a táblázatban, ami mutatja mi a különbség a fojtott és nem fojtott karburátorok közt. A táblázat a GS500F K4 supplemental manual jából való.
Ami érdekelne:
1. Mit jelent a fejléccben pl. a P-19 a GS500FU mőgőtt, vagy a P-02, 19, 24, 54 a GS500F mögött?
2. Ez mi? I.D. No. /Azonosító számra tippelek/ de mit azonosít ha az?
3. Ez mi a Main jet nél? #135 azonosító száma, mérete?
Ha jó a sejtésem ezen különbségek által van lefojtva a motor a karburátor által.
No ezen én is elgondolkodtam, mi lenne ha lerohadnék?
Fizetnék mint a katonatiszt valakinek (pl. Motorangel) hogy hazavigyen, mivel efféle ismerősöm haverom nincs.
Tegnap jövök haza Hawktól....
Beugrottam még tankolni. Srác yamaha 400-as FZR-rel (ha jól emlékszem)
A vas nem indult.
Mondtam neki, hogy ha az 5km-es tolás után még bevállal 800m-ert akkor tolja el hozzám a gépet, azt amit tudunk megnézzünk.
1., a gép elmondása szerint 500km-en 1L olajat eszik
2., az összes gyertya olajsáros volt. Betettük az Én régi gyertyáimat, de mikor kivettem, már az is sáros volt (szó szerint)
Persze a gyertyákhoz csak úgy lehet hozzájutni, hogy burkolat le, hűtő le.....
Közben leszoptuk az akksit - azt feltettük a töltőre.
Már 21:30 volt hogy ideértek érte Paksról.
De nem jutottunk semmire.
Én neki is mondtam!
Egy használtan vásárolt motornál (Én is jártam így megtanultam egy életre)
1., gyertyacsere, olajcsere, olajszürő-légszűrő csere
2., minden szűrő tisztítás (benzinszűrő pl.)
3., Tank ellenőrzése főleg karbis motoroknál - mert tavasszal tele az út széle lerobbant "most raktam tartalékra" motorosokkal.
A gép az inditózás közben csak durrogott....de már nem kapott annyit, hogy "berobbanjon".
Szóval Én arra gyanakszom- hogy ott a karbik lettek eltömődve.
Tehát figyeljetek oda a részletekre.
A mocit október-novemberben vette.
3 hete van jogsija - vagyis 3 hete vezet.
3 hét után már lerobbant.
Neki még is szerencséje volt!
1., tudtunk probálkozni
2., a legfontosabb! Eltudtak érte jönni, és hazavinni motorostól.
Én ha lerobbannék 100km-re a lakástól - nem tudom hogy jutnék haza.
Na már nagyokos is vagyok!
LEHET!
Bocsánatot kérek érte!
De ha jól emlékszem én nem sértegettelek és ha jobban belegondolok Te kezdted itt osztani az észt,amikor bekapcsolódtál!
Azt észrevettem,hogy rengeted tudást halmoztál fel a sok-sok éved alatt,de szerintem egy kicsit a modorodon és az emberekhez való hozzáállásodon változtathatnál egy kicsit.Szerintem ez a fórum nem azért jött létre,hogy a másikakat sértegesd,vagy tiszteletlenül beszélj velünk!
Mielőtt tovább sértegetnél, kérlek gondolkodj el egy normális hangnemen velem kapcsolatban,vagy csak egyszerűen NE szólj hozzám,ha nem megy.
Látod én sem sértettelek meg téged.
És akkor elmagyarázom a "nagyokos" gondolkodásmenetemet!
Van egy ember, aki most ment élősszőr Gs-el, lehet hogy nem tudja, mi is való bele.Milyen teleszkóp,vagy akármi más alkatrész.
Mi már tudjuk,segítünk neki,hogy tudjon mire figyelni és ne fusson bele valami nem számított pénznyelőbe!
Ezek után már az információ tudatában lehet,hogy megváltozik a nézőpontja,vagy csak eleve számolhat az esetleges bonyodalmakkal,ha megveszi a motort.
A gyertyapipa cserélgetést passzolom, de ha a fordulatszámmérő spirálját kitekered és úgy indítod el, semmi baja nem lesz. Én is jártam már így, hogy kirázódott és indításnál vettem észre, hogy "nincs alapjárat".
Valahogy már csak fény derül a rejtélyes kattogásra...
ha megszeretném fordítani a hengereken a gyertya pipát az okozhat bajt? vagy egyáltalán elér ódáig a kábel? még nem tudtam kideríteni a rejtéses kattogásom okát és egyre sűrűbben jön elő, a szerelő leszedte már a szelepfedelet ott minden rendben volt úgy hogy rám maradt a feladat hogy bíbelődjek vele és egyenlőre nincs jobb ötletem, ja igen és ha kitekerem fordulatszám mérő spirált a blokkból és úgy indítom el a motort akkor mi van? egyáltalán lehet olyat?
Akkor hogy mit várhatunk egy régi gépsárkánytól... Hogy reális-e a gyári fényezés, szalonállapot stb. De a lényeg tkp. ugyanaz. Mindenki maga dönti el, hogy mi kell neki, na és hogy mire van pénze.
Hozzászólva a vegyünk vagy ne vegyünk régi motort témához:
én is egy "öregecske" motort vettem, '91-es évjáratú. Óra szerint 31000 km van benne, de ez talán tájékoztatásnak jó. Kipróbáltam, megnéztük egy hozzáértő haverral, nem volt vele nagy probléma.
Eddig csak egy baja volt: a rozsdás tank eldugult, kitisztítottam, működik. Mondjuk ilyen problémákkal lehet és kell is számolni egy hasonló korú motornál.
Attól, hogy egy motor már tizen-huszon éves, még nem feltétlenül rossz. Alaposan át kell nézni, és akkor az embert kevesebb eséllyel éri kellemetlen meglepetés.
Nah azt hiszem meg van miert nem ment az egyik oldalt a kipufogom olajos lebontotam es jobb az szaraz belul a masik olajos,most akkor dobjam el a blokott?vagy mennyire nagy a gaz?
Bocsánat, ti forgattátok ki azt, amit én mondtam! Sehol egy szóval nem mondtam, hogy olcsón meg kell venni egy öreg, összegányolt szart! Egyszerűen arról van szó, hogy a kérdéses motoron így képeken keresztül is látszik, hogy foglalkozott vele a gazdája és szépen egyben van! Csak a nagyokos kolléga beköpte, hogy jajj, nem eredeti az első telója... Igen, lehet, hogy valóban cserélték, mert koccant, vagy csak egyszerűen a 22 év alatt elfáradt (ilyen is van ám!), de legalább nem egyengették vagy valami hasonló! Egy ennyi idős motornál ezek a dolgok teljesen beleférnek, így is csoda, hogy egyáltalán ennyire egyben van!
Dipshitnek a mocija se egy mai gyerek de a képeit nézne +fordult 1-2helyen.
Öreg a motor na és - addig kell nyújtózkodni amíg a takaró ér.
Ha valakinek ez se jó meg az se jó meg amaz se akkor ÚJ MOTORT nézzen és ne használtat.
Ha elmész motort nézni, és ránézel a gazdájára már abból sok mindent le lehet vágni.
a srác ezzel és csomagtartó rendszerekkel foglalkozik
eez meg a hírdetése http://www.kepesmotor.hu/motor...
Motoros sárga angyal? Ez mi pontosan? Még nem hallottam erről.
Kérnék egy kis segítséget, pár dologról nem tudom mi ebben a táblázatban, ami mutatja mi a különbség a fojtott és nem fojtott karburátorok közt. A táblázat a GS500F K4 supplemental manual jából való.
Ami érdekelne:
1. Mit jelent a fejléccben pl. a P-19 a GS500FU mőgőtt, vagy a P-02, 19, 24, 54 a GS500F mögött?
2. Ez mi? I.D. No. /Azonosító számra tippelek/ de mit azonosít ha az?
3. Ez mi a Main jet nél? #135 azonosító száma, mérete?
Ha jó a sejtésem ezen különbségek által van lefojtva a motor a karburátor által.
Bár itt nincs kiemelve, hogy Nincs kiszállás (csak BP-nél van írva)
Vagyis pl?
Veszrpémnél lerobbanok....
BP-Veszprém egy laza 120.....meg haza 100.....220km?
25.000ft-ba lenne egy "mentés".
Én inkább fizetnék 25-ret egy motoros sárga angyalnak, akinél van némi szerszám, tudás - és netán a furgonjába pár gumi....
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha beírod a google-ba a "wanshile" szót akkor mindenféle dobozt hoz be. Szóval szerintem az nem márkanév.
No ezen én is elgondolkodtam, mi lenne ha lerohadnék?
Fizetnék mint a katonatiszt valakinek (pl. Motorangel) hogy hazavigyen, mivel efféle ismerősöm haverom nincs.
Tegnap jövök haza Hawktól....
Beugrottam még tankolni. Srác yamaha 400-as FZR-rel (ha jól emlékszem)
A vas nem indult.
Mondtam neki, hogy ha az 5km-es tolás után még bevállal 800m-ert akkor tolja el hozzám a gépet, azt amit tudunk megnézzünk.
1., a gép elmondása szerint 500km-en 1L olajat eszik
2., az összes gyertya olajsáros volt. Betettük az Én régi gyertyáimat, de mikor kivettem, már az is sáros volt (szó szerint)
Persze a gyertyákhoz csak úgy lehet hozzájutni, hogy burkolat le, hűtő le.....
Közben leszoptuk az akksit - azt feltettük a töltőre.
Már 21:30 volt hogy ideértek érte Paksról.
De nem jutottunk semmire.
Én neki is mondtam!
Egy használtan vásárolt motornál (Én is jártam így megtanultam egy életre)
1., gyertyacsere, olajcsere, olajszürő-légszűrő csere
2., minden szűrő tisztítás (benzinszűrő pl.)
3., Tank ellenőrzése főleg karbis motoroknál - mert tavasszal tele az út széle lerobbant "most raktam tartalékra" motorosokkal.
A gép az inditózás közben csak durrogott....de már nem kapott annyit, hogy "berobbanjon".
Szóval Én arra gyanakszom- hogy ott a karbik lettek eltömődve.
Tehát figyeljetek oda a részletekre.
A mocit október-novemberben vette.
3 hete van jogsija - vagyis 3 hete vezet.
3 hét után már lerobbant.
Neki még is szerencséje volt!
1., tudtunk probálkozni
2., a legfontosabb! Eltudtak érte jönni, és hazavinni motorostól.
Én ha lerobbannék 100km-re a lakástól - nem tudom hogy jutnék haza.
LEHET!
Bocsánatot kérek érte!
De ha jól emlékszem én nem sértegettelek és ha jobban belegondolok Te kezdted itt osztani az észt,amikor bekapcsolódtál!
Azt észrevettem,hogy rengeted tudást halmoztál fel a sok-sok éved alatt,de szerintem egy kicsit a modorodon és az emberekhez való hozzáállásodon változtathatnál egy kicsit.Szerintem ez a fórum nem azért jött létre,hogy a másikakat sértegesd,vagy tiszteletlenül beszélj velünk!
Mielőtt tovább sértegetnél, kérlek gondolkodj el egy normális hangnemen velem kapcsolatban,vagy csak egyszerűen NE szólj hozzám,ha nem megy.
Látod én sem sértettelek meg téged.
És akkor elmagyarázom a "nagyokos" gondolkodásmenetemet!
Van egy ember, aki most ment élősszőr Gs-el, lehet hogy nem tudja, mi is való bele.Milyen teleszkóp,vagy akármi más alkatrész.
Mi már tudjuk,segítünk neki,hogy tudjon mire figyelni és ne fusson bele valami nem számított pénznyelőbe!
Ezek után már az információ tudatában lehet,hogy megváltozik a nézőpontja,vagy csak eleve számolhat az esetleges bonyodalmakkal,ha megveszi a motort.
Valahogy már csak fény derül a rejtélyes kattogásra...
én is egy "öregecske" motort vettem, '91-es évjáratú. Óra szerint 31000 km van benne, de ez talán tájékoztatásnak jó. Kipróbáltam, megnéztük egy hozzáértő haverral, nem volt vele nagy probléma.
Eddig csak egy baja volt: a rozsdás tank eldugult, kitisztítottam, működik. Mondjuk ilyen problémákkal lehet és kell is számolni egy hasonló korú motornál.
Attól, hogy egy motor már tizen-huszon éves, még nem feltétlenül rossz. Alaposan át kell nézni, és akkor az embert kevesebb eséllyel éri kellemetlen meglepetés.
Öreg a motor na és - addig kell nyújtózkodni amíg a takaró ér.
Ha valakinek ez se jó meg az se jó meg amaz se akkor ÚJ MOTORT nézzen és ne használtat.
Ha elmész motort nézni, és ránézel a gazdájára már abból sok mindent le lehet vágni.