Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell kifordítani azt amit mondtam! Bármilyen olcsó és öreg is egy motor, azért egy minimális igényesség elvárható lenne legalább vevői oldalról. Ilyenkor az alábbi szempontok alapján lehet választani: olcsó, eredeti állapotú, keveset (mihez képest?) futott; de egyszerre csak kettő választható!

Csak azért megvenni egy kókány szart mert olcsó, az minden, csak nem ésszerű döntés (kivéve ha nagyonnagyon olcsó).

"...egy motor legyen olcsó, keveset futott, gyári állapotú, mindezt lehetőség szerint 30 évesen" Ilyen motor nincsen, csak szökőévente egyszer, amikor tudatlanok adnak el hagyatékból valamit.
FBS a megoldás
Jah, egy motor legyen olcsó, keveset futott, gyári állapotú, mindezt lehetőség szerint 30 évesen... Na de nekem mindegy, mindenki azt vesz, amit akar, valakin röhögni is kell...
Srácok itt nem múzeumi tisztaságú OT-s motorról beszélünk hanem olcsó használati tárgyról.
Motorokat általában ha törnek akkor az eleje törik.Namost ha épp a bontóban nincs évjáratnak megfelelő eleje akkor inkább ülök várok a jószerencsére és nézegetem a hiányos motoromat vagy belerakom a későbbi/előbbi passzoló évjáratét és húzom a gázt?
Na neeeeeee.Gyári fény és gyári állapot egy 22 éves gs-en?
Menjen,megálljon,ne kacsázzon,kanyarodjon,ne dőljön belőle az olaj.
Ez a legfontosabb.
A válasz a te "tolladból" érkezett!
Végül is igazad van! Mennyivel jobb ez, hiszen ez éppen csak egy összetákolt szar,de legalább nem szalon állapotú.

Véleményem szerint az állapot nem feltétlen korfüggő. Nem szalon állapotról beszélt itt senki, hanem csak arról hogy legyen már a motor gyári, ha már pénzt ad érte az ember. Az se lenne baj, ha összetörték volna anno a gépet (ezt biztos összetörték), csak csinálták volna meg típustisztára (évjárat szerint is). Az ilyen megoldások mögött mindig más kókányolások is rejtőznek, amik felgöngyölítése és megcsinálása temérdek szívást és anyagi áldozatot követel.

Én csak gyári fényezéses, gyári állapot közeli gépet vennék, legyen az 5 éves vagy 30..
Lehet,hogy hülye vagyok szerinted,de a telócsere utalhat egy esetleges sérülésre,az meg még nem szükségszerű,hogy törött legyen a motor 22 évesen!
Ember, 22 éves motorról beszélgetünk! Mit vársz, szalonállapotot az utolsó csavarig? Igen, talán cserélték az első telókat. ÉS? Nem az lenne a lényeg, hogy rendben legyen a motor? Ilyen hülye hozzáállás mellett nem csoda, hogy annyi tekergetett órájú, összetákolt szalonállapotú szart akarnak eladni...
Nem hinném,hogy az olajnak valami nagy köze lehet a fordulatszámhoz!
Inkább a karbid lehet ganyés!Én most pont azzal szívok!
A szerelőnek sikerült eltekergetnie tisztításkor!Most meg nem sikerül visszaállítani neki!
Szerinted minek kell telót cserélni?
Üdv! Én tavaly a Suzuki motorszervizbe vittem, mert normális árat mondtak rá, és rendben meg is csinálták, amit kell. Íme: Suzuki motorszerviz
..még mindig csak azt tudom mondani, hogy nézd meg a fekete GS450s-et is. Pesten van az is, nem lehet túl nagy kitérő útba ejteni.
Sziasztok!
Gs500 hátsó teló kivétel.Mire kell figyelni?Rutinos kollégák tapasztalatait köszönöm előre is.Más:nagyobb méretű hátsó doboz tartóval--csak a Givi jó,vagy mindegy?Használtan is jó lenne,sőt jobb,hol érdemes keresni?Köszönök minden segítséget!
Széles utat!
Bocs nem ide tartozik,de lenne egy kerdesem remelem tudsz segiteni:betetem a motut 3000 20w 50 est,es ha inditom hidegen
adom ra a sokot de nem porog fel ugy mint a 10w 40 esel 1500 fole nem megy a fordulatszam 10 percutan sem .Neked is igy mukododt vagy valamit elbenaztam mikor felraktam a tankot vagy hozaertem a karbihoz es elalitodot?mert hidegen gazolom ful le mint atom ,ha tudsz segiteni koszi elore is .Udv
Sziasztok!

Tegnap egy jó délutáni "shake-elés" végére kipotyogott a sörét 99%-a a tankból, már csak 1-2 darab van benne. Próbáltam porszívóval, Erik parafás módszerével, de csak a rázogatás maradt a leghatásosabb.

Remélem, ma már üzemképes lesz a gépsárkány.

Üdv: j.
Koszi szepen megegyszer,mukodot.minden jot nektek.
Tsanyi az SV-s topicból?
Üdv!
Valaki esetleg tudna-e egy jó szerelőt ajánlani Bp?
karbiszinkron
Lehet, hogy még jó is h cserélve lett, legalább új(abb) :)
És akkor mi van, ha cserélve lett? 22 éves motorról beszélgetünk...
Ennek a motornak az első telói cserélve lettek!Az enyémen is állíthatóak még az első telók,akkor ennek is olyannak kéne lennie!
De nekem az a szürke színű sem bizalomgerjesztő!Tényleg "nem volt gazdája" motor!
Szerelővel / hozzáértő ismerőssel mindenképpen, alaposan nézesd át a motort. Ha rendben van, meg lehet venni (kemény alku után).
Na igen, nekem is ez a bajom vele, hogy ezen az látszik, hogy nem volt gazdája. Gyanús, hogy van rajta markolat fűtés (téli-nyári futár?) és közel sem eredeti fényezése, de még csak nem is próbálták reprodukálni a suzukis csíkokat-matricákat. Szóval tojtak rá, csak le legyen festve és menjen... Nem működik a fordulatszámmérője sem - ez is egy lényegtelen dolog a haladáshoz... Így ez a 33ezer km közel sem tűnik valósnak.

Megpróbálom megnézni még a piros öregebbet is, meg még van egy másik is, aztán beszámolok.
Ennyi pénzért, ennyi idős motortól nem különösebben kell csodát várni... Egyébként egy bizonyos kor fölött már nem is az a lényeg, hogy mikori az évjárat, hanem az, hogy milyen állapotban van a gép? Nekem első ránézésre az öregebb, piros GS sokkal jobb vételnek tűnik... Azon látszik, hogy volt gazdája és foglalkoztak vele! Persze ez csak a képek alapján, személyesen nem láttam.
ez sajna ilyen, az enyém 2001-es és ugyan ezek a problémák, de ezek könnyen javíthatók