Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez így van itt motorral nincs dugó! Nem hiszem hogy a blokk csörög egyébként, amikor nagyon kicsit lehet hallani akkor meghallgattam hogy onann jön szal ez tuti, nem tom hogy olajzása honnan van annak, mert a védő gumi alatt elég olajos volt minden!
Jah és nem hiszem hogy győrben találna akkora dugót, hogy felmelegedjen
Ha tényleg túlmelegedne akkor előszöris k.rvára felkeményedne a váltó meg a kuplung. Legalábbis nekem majd 50 fokban laza 4-5 órás dugóban araszoláskor ez történt.

Előgyújtás hogy lenne rossz? nem megszakítós ez, hogy elállítódjon
Pl. dugóban araszol, de lehet, hogy az előgyújtás rossz, karbiprobléma, elégtelen kenés...
Mitől melegedne túl?
Ez a csörgés véletlenül nincs összefüggésben azzal, hogy túlmelegszik a blokk és amiatt csörimpöl?
az a baj ahogy észre vettem hogy attól függ milyen meleg a motor, aztán lehet nem is csak véletlenül jön, olaj kell abba? vagy hogy is van ez?
Még nem volt rá időm, mert későn értem haza. Amúgy még rendes benzincső is kéne, mert kiderült, hogy a GS-en biza nem 6-os, hanem 7-es benzincső van...

Ford. számmérő spirál: nem repedt meg, vagy nem hajlik túl kis ívben a háza, és amiatt van a kattogás? (Vagy nagyon banális: nekem egyszerűen kilazult és egyik indításnál csak azt láttam, hogy nincs fordulatszám... mondom mi a fene?! Hát látom, hogy kicsavarodott a blokkból)
megnézted szűrő nélkül?

Nincs valakinek ötlete rá hogy akkor miért kattog a fordulatszámmérő spirálomnál a blokk?
Kettőjüket ismerem, mondom hogy jó helyen voltál!
Itt Horváth Miki, Fiedor Feri voltak, a harmadik oktatónak most nem jut eszembe a neve, talán Zsolt (?).
Igen,ott voltunk a múlt hét végén, ezért is kérdeztem.
Az érdekelt igazán, hogy Norbiék és Eduék oktattak-e, ezxerint igen!
Tőlük igazán érdemes elsajátítani a dolgokat!
Ez nem a hivatalos Ride for Life (RiLi) volt, hanem tkp. egy kis ízelítő abból. Ezt a Pest Megyei Rfk. Baleset-megelőzési Alosztálya szervezte. Egyébként ők a Ride for Life oktatói is. Az AKMT-sek végignyomták a két napos tréninget, de arról sajnos lecsúsztam, így maradt ez.
Mindenképpen megérné a rendes két napos tréninget lenyomni, ott egy oktatóra kevesebb motoros jut, meg szervezettebben megy a köbcentik/technikai tudás alapján a társaság szortírozása.
Mármint, Ride for Life.
Csak nem Red Life-n voltál?
Hátha Neked a 30 eurós szállás személyenként olcsó, akkor gratulálok!
Most egyelőre megvárom, hogy kiket érdekel. Aztán közösen megszavazunk egy időpontot. Nekem aztán hótmind1
Szombat-Vasárnap-Hétfő, vagy Péntek-Szombat-Vasárnap lesz valószínűleg a propagált időpont. Bár ez nem rajtam múlik.
Engem érdekel a túra. Hétköznap dolgozom, szombatonként (gyakran) meg zenélünk. Így csak a pontos időpont a kérdés...
A hétvégi ígéretünknek eleget téve figyelmetekbe ajánlanám az Ingyenes Vezetéstechnikai Tréning Motorosnak (IVTM) kezdeményezést. (Bővebb info: ivtm.hu)
A hétvégén részt vettem én is egy ilyen képzésen, és bátran mondhatom, hogy a hasznomra vált. Igaz, hogy elég sokan voltunk, de így is tudtunk gyakorolni néhány olyan feladatot - ráadásul zárt pályán, tapasztalt oktatókkal -, amelyek a kis sebességű motorkezelést segítik elő. Csak felsorolásszerűen: eltolt szlalom, kis kör, nagy kör, nyolcas, fűzött nyolcas, holland kapu, lóhere.
Száz szónak is egy a vége: örülök, hogy fejleszthettem a kezdő motoros tudásomat, és így talán egy fokkal biztonságosabbá vált a túlélés a Budapestnek nevezett főfaluban. :)

Mindenkinek ajánlom, ha van lehetősége, menjen el egy képzésre, megéri!
Ha megengeditek egy lehetséges motoros pihenőhelyet ismertetek veletek:
www.pension-tischlerwirt.com
Pár hét múlva,ha minden igaz fel fogom keresni,mert az egyik családtagunk fog ott grillezni.

Szállás elég olcsó és a gazda is motorbarát.
Az.

De nem ért meg egy újabb hsz-t.

Asszem megvan a holnap délutáni program... (üzemanyagrendszer debug)
igen az kell nekem is az volt, csak nekem fordítva sikerült, a kiiktatás maradt a végére, egyébként nem szilárd anyag tömíti el hanem ilyen olajos szutyok azért nem is látszik nagyon
Igen, az még ott maradt, nem akartam bolygatni, mert hétvégére kellett a motor. (Vezetéstechnikai tréning a Hringen :))

Akkor több mint valószínű az lesz, hogy kiiktatom a fölösleges szűrőket és egy alapos tisztítás.