Előfordulhat, hogy gáz forrasztólámpával érdekes fény és hanghatások közepette, tűzijátékkal egybekötve oldódna meg minden problémám.
Ilyenre azért nem vállalkoznék benzingőz stb. mellett... :)
Fejlemények: a sörét meg a csapágygolyók megtették a hatásukat, elég sok rozsda kijött a benzinnel, mondhatni tiszta rozsdalé volt. A probléma azonban ott kezdődött, hogy nem tudtam kiszedni az összes sörétet/csapágygolyót, mert a tank alján (a benzinszűrőt kiszedtem) valahogy nem akarnak kijönni. A tank betöltőnyílásánál meg van egy befelé nyúló perem, ahol szintén nem tudnak kijönni a golyók.
A kérdés: hogyan tudom kiszedni őket? Már ráztam, forgattam, de eddig semmi eredmény.
Minden tanácsot szívesen veszek, előre is köszi az ötleteket.
A km órákat mindenki tekergeti, hagyd figyelmen kívül, hogy mit mutat! Ha rendesen karban van tartva egy GS és nem hajtják szét, 150ezer km körül simán elmegy!
Első ránézésre szépen egyben van a motor, de látni kéne közelebbről is. Ha volt gazdája, azaz rendesen karban tartották, nem szabad, hogy bármi baja legyen! Persze apróságok előjöhetnek, egy ennyi idős gépnél ez kikerülhetetlen!
Ahhoz képest, hogy több mint 70000km van benne, egész patent így képről. Persze élőben kell látni. Ennyi pénzért meg max egy kínai robogót kapsz. Nézd meg, ha jó vedd meg.
Végre rászántam az időt, szétkaptam a motort, megvan a ludas: tiszta rozsda a tank. A tankban lévő benzinszűrő felső része teljesen eltömődött, ezért ment csak a tartalékról.
Most szórtam a tankba csapágygolyókat, csavaranyákat, légpuskába való lövedéket, aztán rázom
Remélem így már kitisztul a tank és végre megoldódik az üzemanyagellátási problémám.
A benzinszűrőket változatlanul fenthagyom, mert ami most piszok ki fog jönni, tuti eldugítani a karbit. Benzinszűrőt mégis egyszerűbb cserélni, mint karbit pucolni...
Esetleg megtudod mondani hol lehet kapni?
Amióta beírtam a kérdést ezt keresem a neten :)