Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mit jelent, hogy nem olcsó?

Esetleg megtudod mondani hol lehet kapni?
Amióta beírtam a kérdést ezt keresem a neten :)
Elég a középállvány!
Lehet kapni hozzá túrakormány átalakítót, amit a meglévő kormánykiflire kell feltenni, de nem olcsó!
Meglátjuk, pénteknél előbb nem hiszem, hogy lesz időm nekiállni.

Köszi a válaszokat.
Fel kéne akasztani a hátsóját és kitekerni a csavarokat.
Kösz a válaszokat.

Annyit megtudtok mondani még nekem, hogy ezt a fajta kormányt letudom-e cserélni ezen a modellen?
Kedves GS-ek!A hátsó telót nehéz kiszerelni a vázból?Van valami trükkje?Köszönöm.
Kiteszed napra és kipárolog belőle.
Előfordulhat, hogy gáz forrasztólámpával érdekes fény és hanghatások közepette, tűzijátékkal egybekötve oldódna meg minden problémám.
Ilyenre azért nem vállalkoznék benzingőz stb. mellett... :)
Hát még szóbajöhet egy gáz forrasztólámpa.Megolvad az ólom.
Az azért drága volna, nem?
Másik tank?
Igen, az alsó lyukon (sem) jön ki.

Még esetleg porszívóval megpróbálom, hátha kijönnek.
alul ahol a szűrő van ott nem jön ki, azon a lyukon? én ott szedtem ki amit beletettem
Kenj be egy egy parafadugót vastagon zsírral, azt lógasd bele.
Legfeljebb átöblíted mégegyszer benzinnel.
Azzal nincs is probléma, a kis ólomsörétekkel szívok. Azt sajna nem fogja a mágnes :)
A csapágygolyókat fogja a mágnes.
Fejlemények: a sörét meg a csapágygolyók megtették a hatásukat, elég sok rozsda kijött a benzinnel, mondhatni tiszta rozsdalé volt. A probléma azonban ott kezdődött, hogy nem tudtam kiszedni az összes sörétet/csapágygolyót, mert a tank alján (a benzinszűrőt kiszedtem) valahogy nem akarnak kijönni. A tank betöltőnyílásánál meg van egy befelé nyúló perem, ahol szintén nem tudnak kijönni a golyók.

A kérdés: hogyan tudom kiszedni őket? Már ráztam, forgattam, de eddig semmi eredmény.

Minden tanácsot szívesen veszek, előre is köszi az ötleteket.
A km órákat mindenki tekergeti, hagyd figyelmen kívül, hogy mit mutat! Ha rendesen karban van tartva egy GS és nem hajtják szét, 150ezer km körül simán elmegy!
Első ránézésre szépen egyben van a motor, de látni kéne közelebbről is. Ha volt gazdája, azaz rendesen karban tartották, nem szabad, hogy bármi baja legyen! Persze apróságok előjöhetnek, egy ennyi idős gépnél ez kikerülhetetlen!
Ahhoz képest, hogy több mint 70000km van benne, egész patent így képről. Persze élőben kell látni. Ennyi pénzért meg max egy kínai robogót kapsz. Nézd meg, ha jó vedd meg.
Természetesen már most új szűrőket fog kapni.
Sziasztok!

Végre rászántam az időt, szétkaptam a motort, megvan a ludas: tiszta rozsda a tank. A tankban lévő benzinszűrő felső része teljesen eltömődött, ezért ment csak a tartalékról.
Most szórtam a tankba csapágygolyókat, csavaranyákat, légpuskába való lövedéket, aztán rázom
Remélem így már kitisztul a tank és végre megoldódik az üzemanyagellátási problémám.
A benzinszűrőket változatlanul fenthagyom, mert ami most piszok ki fog jönni, tuti eldugítani a karbit. Benzinszűrőt mégis egyszerűbb cserélni, mint karbit pucolni...

Na vissza a munkába...
Hopp link formában kattinthatóan: SUZUKI GS 500 E-850euro export!
Sziasztok,

Így kép és hirdetés alapján erre a gépre mit mondtok?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-850
euro_export-4006213

Szerintetek első motornak érdemes egy ilyen "öreg" (remélem nem sértek meg senkit vele) gépet megvenni?

Ezt a lefelé görbülő kormányt gondolom lehet cserélni felfelé görbülő (túra?) kormányra, ugye?