Most vettem egy jó kis GS 500ast, és akitől vettem, ő is ajánlotta, hogy cseréljem le legalább a hátsó gumit rajta...
Segítséget szeretnék kérni tőletek, nagyon új nekem minden, első motor, ilyenek...
hogy hol vegyem, ott fel is szerelik-e, kiket ajánlotok, kiket nem...
A motoros kiskamera speciel nem véletlen.A GPS sem.
A kameráknál a képstabilizátor jóval jobbnak kell lennie.És mindkettőre igaz hogy jóval kisebb darabszámot kell legyártani a tipusból így hogy nyereséges legyen nagyobb árral kompenzálják.
Jó példa erre az autós GPS 30ezer Ft, motors GPS 85ezer Ft.
És a többi kacat. Kiskamera 25ezer, motoros kiskamera 90ezer.
Ha a fizetések ott lennének, mint nyugaton, az első kérdés az lenne, hogy mit tud, mennyire jó, és csak aztán az, hogy mennyibe került.
Én is mindig, mindenben kisakkozom, mi mennyibe kerül a különböző boltokban, és innen-onnan szedem össze a jó árban lévő, de már jó minőségű cuccokat. (Akit felvet a pénz, az bemegy a boltba, rábök a cuccokra, és mindent egy helyen megvesz akármilyen áron)
A luxus az amit TE megengedhetsz magadnak, míg másik 100 ember nem. És ezért mondod TE (Ő), hogy LUXUS.
Illetve a kihasználatlanság - amit írsz, nem használja részben - erre példaként a 2 simes telefon, 3 mobil.....stb. MINEK? Az az egy szám miért nem elég, hiszen ugy sincs 4 füled, meg 6 kezed.
Szóval ez luxus. De mióta az ember kitalálta, hogy ha felül egy lóra akkor gyorsabban eljutt A-ból B-be - akkor már a Ló is luxus volt?
S ez ki is meríti annak tényét, hogy a motorozás nem luxus!
Természetesen most csak mint közlekedési eszközt vetítve.
Aki pályamotorozik, GIGA túrákat csinál az már számomra is luxus kategória, de csupán a fent említett ok miatt.
Bár inkább sajnálom(sajnálnám) rá a pénzt.
De akkor a mai 20-30-asok akik minden hétvégén elmennek bulizni és elisznak-esznek-moziznak 10-20-30.000-ret akkor Ők is luxusban élnek? No Én azt a pénzt tankolom el.
Ellenben az a hivatalnok, aki ezt automatikusan kezeli - miközben 10 milliós autóval jár, 50 milliós lakása van, jacth a Balcsin, vagy az Adrián - és egy 1-2 milliós motorra azt mondja LUXUS - na az egy beteg állat!
Azért kellene némi ész is a tisztelt bürokratáknak!
Csak némi példa:
Mennyi egy 125-ös UH? 1.098.000ft
Mennyi egy 400-as Burgman? (ami robogó) 1.798.000ft
És ezek tényleg csak közlekedésre felelnek meg. Nem lehet velük se off-oradozni, se 5000km-es túrát nem vállalnék be vele.
Akkor egy Gs500-as amit én anno 1.248.000-ért vettem 6 éves hitelre......
Vagy most a Bandit amit 1.798.000-ért vettem 8,5 évre
amikkel el tudok menni nyaralni, dolgozni, és ha kell akkor odabaszni pár köcsög műmájer autósnak.......
No ez luxus?
Szóval itt fogalmazási zavarban szenvednek odafent.
Mondhatnám, hogy egy Busa, egy gigszer luxus közútra.
Talán még igaz is, hiszen kihasználhatattlan, egyszerűen nem oda valók. DE! Azért mert a tulajnak az kell, az tetszik - akkor miért mondja meg bárki - hogy az luxus?!
Ez olyan, mint a biztosításoknál.
TÚRA-MOTOROS KEDVEZMÉNY.........
Abba se tartozik bele sok olyan moci ami bőven beleférne.
megszeretném kérdezni az itt egybegyűlteket hogy kinek milyen eső ruhája van? mit ajánlotok ár/érték arányba, azt tudom hogy a drága a jó de melyik olyan mi csak elfogadható és olcsó
Tudjátok az a szomorú, és szörnyű ebben a világban na meg kis hazánkban, hogy ha bármit veszel és ezt másoknak is megmutatod, az első kérdés az ,hogy mennyi volt? Nem az, hogy milyen, mit tud, menyire kényelmes stb. A másik sarkalatos pont, hogy róluk motorosokról(autósokról) annyi bőrt nyúznak le hogy egyre többeknek luxus lesz sok minden.
És egy talán sokkal vidámabb téma és kérdés! Látott-halott már valaki oldalkocsis GS-ről ?
Szerintem( és tudomásom szerint) nekünk halandó embereknek nem kell a számok világában elvesznünk. Tudtommal egy lényeges momentum van, a karbid tetején lévő műanyag kupak fehér vagy fekete. Elméletileg a fehér kupakos nem is leszerelhető, fekete kupakosnál pedig tudnod kell melyik furatra nincs szükséged. Pontosabb képeket és infókat az AKMT-n találsz róla. Kb ennyi a lényeg, a sok szám meg jelzés arra kell ,ha alkatrész szeretnél venni legyen mivel szivasanak .
Más. Mértünk töltést is, alapjáraton 12V, 5ezres fordulat körül ment föl 14,3-ra. Ez másnál is ilyen értéket mutat, vagy a feszszabályzóm kezd döglődni?
Pont ma voltam Tsanyinál karbiszinkront csináltatni. Azaz végül csak ellenőrzés lett belőle, mert nem kellett hozzányúlni, simán jó a gyári beállítás így majdnem 29ezer km-nél is!
Sokan évekig gyüjtenek, vagy hitelt vesznek fel rá.
Nekem nincs más......se bringám, se kocsim.
Még "B"-s jogsim sincs.
Van egy "A"-s, és egy még 5,5 évig hiteles mocim.
Pár éve, amikor összetörtem az autót Villachnál, bruttó 180 Ft/km áron jött a srác értem trélerrel siófokról (taxis). Így is jóval olcsóbb volt, mint a labancok árai (ill. biztosító fizette - önrész). Nem tudom, hogy egy motort miért nehezebb és drágább elszállítani...?
Az autóklubnak van sárga angyal szolgálata. Lehet hogy rá lehetne venni őket, hogy pár, az általad felsorolt alkatrészek és hozzá való szerszámok is legyenek náluk, ne csak az autósokra legyenek ráállva. Nem valószínű, hogy hatalmas pluszköltségbe kerülne nekik 1-2 autót motoros cuccokkal is felszerelni. szerelőnek kis fejtágítás.. ha autót tud szerelni, kis tréning utána motor is mehet neki..
Egy szaki egy kis mikrobusszal (netán trélerrel felszerelve)
Ha gebasz van felhívod, és van nála gyertya, szürő....stb ami bármikor kellhet (pl. lánc, gumi is)
És ha végképp nem lehet a helyszínen orvosolni akkor hazaszállítana.
Véleményem szerint ennek jobban örülne a nép, hiszen ha - saját példám - elindulsz külföldre és a határ előtt rohadsz le hajnali 2-kor akkor eleve minden segítségnek örülsz.
DE!
ÉN!, NYÁRON!, FŐSZEZONBAN! BALATON PARTON! hogy egy árva gumis műhelyt nem találtam hajnali 1-kor az már GÁÁÁÁZ
Tehát véleményem szerint lenne létjogosultsága.
Főleg ha pár szaki hálózatot hozna létre, 100km-es körzetekben - de legalább a fontosabb helyszíneknél.
Hiszen Én nem haza akarok jutni- hanem azt szeretném egy gebasznál, hogy valaki jöjjön ki, csinálja meg, azt hadd menjek tovább.
Nekünk szerencsére nagyon jó kőművesünk is van.. a szerelő neki az unokatestvére (így találtam.. bár sztem előbb-utóbb úgyis hozzá lyukadtam volna ki). Valószínűleg családi vonás náluk a korrektség, mert meg vagyunk elégedve velük maximálisan.
Tsanyi pest környéki, sztem keresd meg őt.. fórumon keresztül rendes embernek tűnik
Most vettem egy jó kis GS 500ast, és akitől vettem, ő is ajánlotta, hogy cseréljem le legalább a hátsó gumit rajta...
Segítséget szeretnék kérni tőletek, nagyon új nekem minden, első motor, ilyenek...
hogy hol vegyem, ott fel is szerelik-e, kiket ajánlotok, kiket nem...
előre is köszi!