Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és bent van még az a szűrő? mert akkor ott a probléma, nem látszik de elvan dugulva én ugyan így jártam csak nekem a karbi előtti csőn volt a szűrő! ez lesz neked is ha bent a szűrő ez tuti
Eloszlatom a kételyeket

Dedinky - Dobsina - Kralova hola - Eger
A hegycsúcs pedig nem Tátralomnic?
A gát nem a Kassabéla felé vezető úton van? a 2. kép Dobsina. A minaretet pedig én is az egrinek mondanám...
tegnap voltam keleten
északi
rajtam nem múlott
Így nehéz lett volna félúton találkozni. De jól tetted, hogy keleti lett az irány...
Az előző tulaj nekem két szűrőt is berakott. Közvetlenül a tankból kijövő benzincsap után tette őket: egyet az ON csőre, a másikat a RES-re.
Tervezgettem már, hogy kidobom a francba ezt a kettőt és csak egy szűrőt rakok be, a karbi elé.
nekem úgy kezdődött hogy a karbi szinkron után raktam egy szűrőt a karibaba futó csőre, nah ez eldugult 1 nap alatt csak én ezt nem tudtam, ezért szét szedtem az egészet de hagy ne mondjam el mi volt benne...csövet nem cseréltem csak kitakarítottam, neked nincs ilyen kis szutyok szűrőd az On csövön? a tankba lévő szűrőt is kiszedtem de a makulátlan volt!
ja de az lesz azért is van alapjáratnál is a hang és azért is emelkedik vele
PRI-n is megy "prímán" :) Csak az ON állásban van gebasz. Holnap lehet, hogy nekiugrok.

Neked mi lett a megoldás? Elég volt kifújni a mocskot vagy lecserélted az összes üa. csövet és kitisztítottad a szűrőket?
Nem azért.. de az nem a fordulatszámmérő spirálja?

(am nekem is van valami néha előjövő kattogó hang.. de ha akkor megfogom a hengerfejet, érzek valami ütést is. Jah, és szétszedéses módszerrel nálam se találtak hibát)
Tehát a 3 állásból Res-en kap benzint, On-on nem! És mivan a Pri állással? azzal hogy állsz? egyébként szenvedtem én is ezzel mikor megvettem a mocit, én szétszedtem ezt a részt teljesen, membránt megnéztem stb... nem egy nagy szám tök hülye vagyok a szereléshez de ez még nekem is ment, voltak bent nekem olyan fekete löttyök a csövekbe hogy az csak csuda, sztem te is szét szedheted az egészet nyugodtan pár óra alatt megvan és akkor átlátod mi is a gond pontosan
Ennyire egyértelmű? Elég sok helyen áztunk tavaly (is)
Ah, akkor már tudom!
Nemtom! Nincs meg az a gát.
ja igen a bizonyos kattogó hang meg ha jól hallottam, mert megint előjött, a kilométeróra spirálból- felől jön, ezért is hallom jobb oldalt erősebben, erre tud nekem valaki valami okosságot mondani? a hang álló motornál is van de tuti hogy ott kattog valami, ja és nagyon olajos a védő gumi alatti rész ami a blokknál van, tehát ahol bemegy a spirál a blokkba, ötlet? köszi
Én tudom, de nem mondom meeeeeeg!
A 2. kép helyszínén tavaly ronggyá áztunk!
Nah nem találjátok ki hogy jártam tehát gyújtás van, indítani nem indít, persze mind ez nem otthon, a kuplungnál 15 perc birizgálás után nagy nehezen elindult, haza érek megint semmi...... letisztítom kapcsolót meg minden, még midig semmi, szal csináltam egy kis drót darabból egy kis "eszközt" amivel összeérintettem azt a bizonyos kapcsolót és már indult is, szal szétszedtem a kormányon lévő részét ennek a remek hiba lehetőségnek és egy kis halálf*sznyi műanyag darabka volt letörve belőle és nem tudott átkapcsolni "kuplung behúzva" üzemmódba , szal most manuálisan átraktam a műanyag többi részét hogy zárja az áramkört és így indul! a kérdésem az lenne hogy ilyen "mütyürt" lehet-e külön kapni? és mi ennek a neve? köszi
Félig meddig van igazad, de következtess az első három képből.
A minaret elvileg lehetne Eger is, de gyanítom, valahol Romániában inkább.
A mai feladvány.
Hol jártam már megint ?
Az biztos nem ártana. Lehet, hogy a vákum csöved meg van repedve, ezért nem tud szívni benzint magának.