Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na azt megnézném.Szólj mikor mész.
ha fullra pakolom akkor lesz az egész mindenség 70 kg. Mintha egy "norvég" kapaszkodna hátulról a motorba..

Óvatos leszek vele az elején, az biztos. Kakucsra felengednének vele gyakorolni?
Kanyarban inkább ne 120-al mert trükkös lenne ha elrántana a cucc.
Mit csak? Nagyon ritkán megyek szolóban is e fölött. Ha kanyarban is tudja, akkor meg bőven jó.
120-ig? csak?
Nem fog pattogni..Motorkerékpárok utánfutója topic, index fórum: "......Ugyanez igaz a kerekre is. Kis faragassal egy 8"-os robogokereket bele lehet tenni vagy 7"-os Romet Pony kereket. Igy mar csak a vonoszerkezet pontos illesztesen mulik, hogy ne billgjen es gyi, te Pille 120-ig!"

Remélem igaza lesz a kollégának.
Utasa válogatja.. a jó utast meg se érzed, míg egy rossz utas az a frászt is rádhozhatja.

...egyszer szivességből hazavittem egy csajt, hát első kanyarban magamaláfostam. Kanyarodunk balra, ő meg kidől jobbra . Aztán megállok, elmagyarázom neki hogy ez így nem OK, a harmadik kanyar után ismét ugyan az. Hála az égnek csak 5 km-et kellett vinnem.
Én mondjuk utast sem vinnék nemhogy futót motorral de fene tudja.Lehet elkelne ilyen a sövöre.Bár akkor csak 20 méterenként pattanna egyet.
Kevés ráció van benne, tudom. De ez ha most meglesz csinálva, 40-45 évig csak az élveznem kell. Lehet hogy a végén már valami elektromos motorral leszek kénytelen húzni..ha nem lesz már benzin.
Lehet a motorcsere kevesebb macera lenne.De ez sem rossz szenvedés amit bejársz vele.
A szomszéd faluban lakik egy vizsgabiztos, és ő azt mondta nekem hogyha csináltatok egy vonószerkezetet egy eredeti alapján akkor is levizsgáztatja nekem a szervényt... így beszereztem ezt a kissé átalakított de eredeti vonószerkezetet (MZ-n volt), amit most hozzáalakítunk a GS-hez. Maga a vonószerkezet nem lesz benne a motor papírjaiban, csak az utánfutó forgalmiba lesz beleírva hogy a betűbetűbetű-számszámszám piros suzuki GS 450 vontathatja.

Nekem ennyit mondott az úriember..jah, meg h ad próbarendszámot h lábon vihessem a vizsgaállomásra; legközelebb akkor találkozok vele amikor már majdnem teljsen kész lesz a cucc.
Asszem volt már téma, de a vonószerkezetet nem kell vizsgáztatni? Autonál szigoruan veszik milyen van rajta: műbizonylat, szakszerviz szerelheti fel, meg ilyenek
Na így lesz majd valahogy.. kicsi alakítás kell neki
Csak azért filózok mert..
Éjszakai közlekedésnél látszik, hogyha megyek refivel.. de ha csak sima tompítottal is (mondjuk akkor lényegesen kevésbé) , ha lenyomom a féket ugye felgyulladnak a féklámpák, és szemmel láthatóan gyengül (icipicit, de észrevehetően) maga a fényszoró világítása, de a műszerfalé is. Csak ezért filózok..
Ezért furcsállom én is,hogy Dipshit filózik a plusz izzók miatt.Már én is elkezdtem merengeni,hogy akkor inkább nem veszek fűthető markolatot.
Ja és a rendszám feletti fehér rész "befeketedett". A sok mocsok és por az úton.
Nekem ilyen volt, 2 évig, soha senkit nem zavart...
Nekem is volt. Sima ügy.
Nincs GS-em de mind elbirja.Ennyire nem centizik ki.
A GS elbírja a markolatfűtést?A Tiéden van?Nincs gond vele?
Kutya cikkét már olvastam!
Nézegetem a hegylakok.hu-n is!
van cikk is hozzá sportmotoros http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem dehogy.Csak tetszett a riport.
ezt most gúnyosan mondod vagy nem értem?
Ez fasza volt,köszi!