Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen szoftver fut rajta? Lehet varialni? Terkepeket lehet talalni neten hozza ingyenpenzert? :)
nekem az van (xl) és viszonylag bejön.a régi szoftverrel lefagyott néha,de most kapott egy jobbat és semmi baja.
A TomTom ONE-rol tudtok valami jot mondani?
Holnap rendes fénynél megnézem. A garázsban nincs villany, így a sötétben aztán olvasgathatom, hogy melyikre mi van írva
de mondom rá van írva a csőre amire rá kell dugni hogy res meg in
Elszállt az előző hozzászólásom, nagyon boldog vagyok...

Tehát először is köszönöm a válaszokat.

Most már teljesen lerohadt a gép, nem kap benzint. A probléma ott kezdődött, hogy tegnap visszakötöttem az ábra szerint, ahogy emlékeztem. Így még tartalékról ment.

Után megcseréltem a két benzincsövet a tanácsokat olvasva. Így meg már egyáltalán nem ment. A probléma ott kezdődik, hogy az enyémen fordítva van a gyárihoz képest a tankból kijövő két cső. Tehát ha a váltó felől nézem, akkor a jobb oldali a rövid.

A gyári leírás szerint összeraktam, de így csak a PRI állásban kap benzint.

Az szerintem kizárt, hogy elfogyott volna a legutóbbi telitankolás óta 100 km-en 10 l benzin, hogy tartalékról menjen csak.

Na mind1, már elég volt a GS-ből majd talán holnap ránézek.

Köszi mégegyszer az ötleteket.
Szia. Ez hátha segít.
http://images.cmsnl.com/img/pa...
aszt hitted hogy még át rakhatod tartalékra pedig már tartalékon voltál
nem egy egyszerü dolog ez a gs benzincsap
ha megcseréled úgy jársz mint én vársz a tartalékra és nem jön, szal marad a tolás , a csövek nem tudom hogy vannak pontosan de amire rádugod arra rá van írva ha kicsi jobban megnézed!
Mire jó ez a karbon...carbon?
Sziasztok!

Tegnap nekiálltam kicserélni a légszűrőt és kicsit megvizsgálni a GS "belsejét". Pár csavar hiányzott belőle (pl. ami az oldalidomot a vázhoz rögzíti), de ezeket pótoltam. A probléma - mondhatni a szokásos - az volt, hogy a tank alján levő üzemanyagcsövet kicsit felcseréltem. Visszaolvastam a fórumon, és ha jól értelmeztem, akkor a motort balról nézve (tehát a váltó felől) a hosszabb cső a tartaléké, a rövidebb pedig a sima kivezetés.
Milyen probléma lehet abból, ha véletlenül fordítva kötném vissza? Most majdnem tele van a tank, tehát még nem aktuális, hogy tartalékra állítsam. Még nem vagyok egy nagy motorszerelő-szaki, úgyhogy bocs a lamer kérdésért.

A másik kérdésem az volna, hogy hol tudok szerezni olyan "gumigyűrűt", ami a motor vázában van, és ebbe a gumigyűrűbe kell belepattintatni az oldalsó idom utolsó "gombáját". Nem egy létfontosságú alkatrész, csak ha már így szétszedtem darabokra a motort, ezt is pótolnám.

Köszi a segítséget, üdv:
j.
Hát attól függ... mert ha arra használja, hogy a motort felpolírozza vele, akkor végül is az a motorhoz tartozó költség.
ha a barátosném 3, ne adj Isten 4 ! gombócos
fagyit kér elszámoljam !?
15e ből jött be az adapter a pár nyereg beszerzésfüggő én 15e ért vettem plusz fékbetét és némi szerelés.
Adaptert ha CNC marós le tudja másolni töredékárból megvan.
Igazi carbon nem is kell... akkor az idomot is abból csináltattam volna (pont 10x-es az anyagára, mint az üvegszálnak! )
Nekem Budaörsön mondtak valami 20ezret az oldalidomokra (http://www.karbonmatrica.hu/el...), de akkor megkérdezem őket is... csak lenne már időm feltenni végre az idomokat... (tél közepe óta csak rohadnak a sarokban)

Viszont ez a fék dolog érdekelne akár. Szerintem az SV-nek az egy elég gyenge pontja... Mennyi a költségvetés?
Na, akkor Nektek ezért luxus a motor, Nekem meg ezért nem!
Ja megvan.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Ha erre gondolsz.
Érdekes ez a cucc.A nyereg egy 4 dugós tokico.Jellemzően nem széria tartozék egy SV 650-en.
Azon egy elég gáz 2 dugós úszónyereg van.GS 1db-ja párban.

Namost Ez meg egy 4 dugós tokico jellemzően ezres SV,gsxr 600-750 00-03-as éjárat és 1250-es bandit nyerge.

Kell valami hogy a telószár és a tökbemás nyeregfelfogatás közé.
Amcsiból jött a közdarab.
DL és SV moddig cuccokkal foglalkoznak.


Carbon meg nem igazi carbon...................csak fólia................viszont profi és elég sok kocsit,motort vonnak be vele.
Olcsó.
nortek
"Zoli32!

A féknyergeden az a furcsa toldás miért van? "
?
Mindent számolok, ami közvetlenül ahhoz a járműhöz köthető.
Például motoroscsizmát nem vennék ha nem lenne a motor. Tehát ez is egy költség. Kocsira dísztárcsa, GPS, mittudomén...
"Értelemszerűen" próbálok számolni. Olyanon nem szarakszom, hogy ha most vettem egy GPS-es telefont, akkor mennyivel olcsóbb ha GPS nélkülit veszek és abból mennyi a motor és mennyi a kocsi és melyik motor és melyik kocsi.
De ami "közvetlen" költség, azt mindig számolom.

Zoli! Nem válaszoltál a féknyerges kérdésemre... Plííííz!
Azért én ha a két szett ruhám, a csizmák, a kesztyűk a protektrorok és a sisakok árát meg még ki tudja mit összeadok, igen csak nagy szám jön ki a végére..
Ja, és a ruha sem drágább, mintha autóval közlekednél polgári ruhában!
A spoolomban 90e km van!
Kaja, szállás nem számít, mert nincs köze a motorozáshoz. Azt mindenképp fizeted, ha otthon maradsz akkor is.
A buktaköltséget pedig midíg a az ellenfél fizeti, vagy valamit nem jól csinálsz!
Szervízdíj?
Ruházat?
Szálloda?
Buktaköltség?
Tudja miafene még amit ha nem motorozol nem veszel?

Ennyire számolod?