Ahogy látom, ez talán a Californian modell üa. rendszere lehet, mert az enyémen nincs ilyen plusz szűrő (az ábrán a "canister").
Én már elég "kókányoltan" vettem a motort, mert nekem az előző gondos tulaj két szűrőt is betett, a tankban lévő és a másik benzincsap közé. Az ON és a RES csövekbe toldotta be a két üa. szűrőt. Ezen az ábrán meg csak egy szűrő van, az is a 2. benzincsap után.
Csak a tank aljáról szedtem le a csöveket, tehát a karburátorhoz és a 2. benzincsaphoz se nyúltam, ott maradtak a vezetékek a helyükön.
Lehet, hogy nem ártana egy alapos tisztítás, meg a fölösleges üa. szűrők kidobása és ezután az egész üa. ellátást rendesen "újracsövezni".
Szerintem igen. A tankról 3 csövet szedtem le: kettő a tankban levő benzincsapból jött, a harmadik pedig a tank közepén volt. Ez a legutóbbi emlékeim szerint a vízzsáké és ez meg csak úgy lóg a levegőbe. Vagy rosszul tudom?
Igen, korábban én is így csináltam. A baj az, ha most egyformára állítom, ferdén fog állni. Valszeg az állító csavarom közül az egyik sérült lehet, v vmiért rövidebb, mint a másik.
Ma reggel tankoltam tele, így a benzinhiány nem opció.
Marad a nagyon összekutyulás (?)... amúgy minden üzemanyagcső az eredeti helyén.
Én valami dugulásra/koszra gyanakszom.
Üdv Mindenkinek! Íme a mai nap eredménye: 380 km,egész jó volt az idő, csak egy két helyen fújt a szél. Elindultam Győrből Pápára (kis megállás Döbröntén, itt készültek a képek), tovább Devecser, Tapolca, Badacsony, Keszthely, újra Tapolca de másik úton, Veszprém (közben Kapolcs, Vigándpetend, érdemes megnézni őket, nagyon szép vidék) Cseszneki szerpentin ( itt egy kicsit elidőztem...) és végül otthon édes otthon, Győr. Az alábbi képek Döbröntén készültek, egy pici, Pápa melletti faluban.Ha valaki igazi nyugira vágyik, nagyon ajánlom neki.
Ja és egy kérdés: hogy lehet, hogy ma reggel mikor a láncfeszességen állítottam, egyik oldalon hátrébb volt a jelölés a lengőkaron, mint a másikon. Attól tartok, hogy mivel a két oldal nem egyforma jelölésen áll, ferdén van benn kicsit a hátsó kerék, ami ugye a láncnak, se a lánckeréknek nem tesz jót, stb. Tudtok erre valami jó tippet, hogyan lehet frankón belőni a hátsó kereket, hogy egyenesen álljon. Én szenvedtem vele egy sort, de asszem nem az igazi még. Thx előre is!
nem a legjobb.eddig olyan 30 gps-t használtam,mindegyik másban jó.a legjobb egy kínai volt,postával (kínából!) 55 fontért
viszont elég megbízható a tomtom,a lefagyás csak szoftverfüggő.
a megjelenítésben átlagos,a tudása nem a legnagyobb,de mégis többre tartom a garminnál.átlag embernek egy friss térképpel elég.
meg a felépítésében is nekem a tomtomok jöttek be a legjobban.amit mondtam(fagyás) meg csak gyári UK,Ireland térképpel volt.minden az áron múlik.én 60 fontért vettem tartó nélkül,használtan, igaz xl.annyit azért nem ért
megmondom őszintén halvány gőzöm nincs mi van rajta,egy ismerősöm rakta rá nemrégiben,aki nagyon ért hozzá,de kipróbáltam a most épült dolgokat is jelzi már
ha itthon lesz az autó megnézem a szoftvert,ha érdekel(csak el ne felejtsem)
épp azon töröm a fejemet hogyan tudom felfogatni csutkakormányra
Én már elég "kókányoltan" vettem a motort, mert nekem az előző gondos tulaj két szűrőt is betett, a tankban lévő és a másik benzincsap közé. Az ON és a RES csövekbe toldotta be a két üa. szűrőt. Ezen az ábrán meg csak egy szűrő van, az is a 2. benzincsap után.
Csak a tank aljáról szedtem le a csöveket, tehát a karburátorhoz és a 2. benzincsaphoz se nyúltam, ott maradtak a vezetékek a helyükön.
Lehet, hogy nem ártana egy alapos tisztítás, meg a fölösleges üa. szűrők kidobása és ezután az egész üa. ellátást rendesen "újracsövezni".