Ne is haragudj,de ezek a fényképészek soha sem a baleset-megelőzésért mennek oda,hanem a pénzbeszedésért!
Unokatesómat mire hazaér németből általában háromszor fényképezik le!
Érdekes módom mindig megbüntetik 60-80 ezerre.Van, hogy napi 3x is!
De soha nem lesz belőle semmi.
Még a jogsit sem veszik el.
Csak a lóvét és kész!
ne is mond egyre pofátlanabbak, van itt Győrbe egy hosszú egyenes 4 sávos szakasz, persze ötven a megengedett, nah már most ennek a végén szoktak állni szép fehér rendőrautóval, szal azért kilehet őket szúrni messziről ha az ember figyel, de ma egy 20 méterrel előrébb egy bokor takarásában,(épp csak annyira kanyarodik az út hogy eltakarja) félig bent az árokban, hót fekete Ford áll ráadásul egy fa árnyéka alatt, egyszerűen kiszúrhatatlan.... nevetséges és szánalmas, mert ez már nem baleset megelőzés
hát én egyáltalán nem hallottam róluk semmit :) az enyémről sem alkotok véleményt, mert ez már egy elég gyenge gumi volt, meg hát nincs is annyi tapasztalatom, hogy nagyon dumáljak :D
na elvittem gumishoz, meg én is átnéztem, kb az egész bal oldala megrepedt, azt mondta egyik ismerősöm, aki látta, hogy valószinűleg újrafútózott gumi volt...
meg felhívtam az előző tulajt, ő is mondta, hogy már volt javítva...szóval több sebből is vérzett a gumi :)
aztán a gumis műhelyben meg észrevettünk egy kis hibát a szélén, arra azt mondták, hogy ott már régen volt egy defekt, és az ott a javítás, ami megadta magát... szóval szerintem az volt, hogy lejjebb engedett, és úgy mentem vele, talán azért repedt szét...
azért csináltam egy képet is róla, hátha látszik valami
Olvasd el a Motorozás Mesterfokon című könyvet. Abban írják, hogy ha a motor elejét érzed bizonytalannak (kb úgy, mint amit leírtál), akkor vagy a hátsó felfüggesztéssel lesz valami gebasz, vagy a hátsó guminyomással, ergo hátul kell keresni a bajt. Meg marha sok frankó dolog le van benne írva a helyes testtartástól, a kanyarodáson a fékezésen keresztül kb az összes vezetéstechnikai dolgon át hasznos tapasztalatokig. Olyan dolgok, amiket sokszor idővel Te is kitapasztalsz, de jó, ha már tudatosan próbálod úgy csinálni szerintem. Nem mintha én tudnék lábtartót karistolni, vagy a leírtak közül mindent meg tudnék csinálni úgy, ahogy azt kéne, de legalább fejben legyek jobban ott a szeren:).
Valakinek MRA Vario touring légterelővel kapcsolatban van valamilyen tapasztalata? kb. km/h ban mennyi pluszt jelenthet a szélvédelem terén? Nekem már 120km/h nál (ami GPS szerint kb 105) elég kényelmetlen a szélnyomás. MRA Vario Touring
Hát én is ezen agyaltam, hogy valószinűleg ez történt, bár mondom, már indulásnál is éreztem, hogy nincs valami rendjén...mondjuk ha már akkor lapos volt akkor tényleg mák, hogy simán hazaértem :D
Unokatesómat mire hazaér németből általában háromszor fényképezik le!
Érdekes módom mindig megbüntetik 60-80 ezerre.Van, hogy napi 3x is!
De soha nem lesz belőle semmi.
Még a jogsit sem veszik el.
Csak a lóvét és kész!