Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elhiszem , hogy ugyanannyi a fogyasztásod SV-vel együtt gurulva, csak még fel kell dolgoznom az új infókat.. sokat változik a világ a karburátorok ideje lejárt, az injektoros hatásfoka jobb..
Mondjuk én maradi vagyok a GS is azért tetszett mert léghűtéses és két szelep van hengerenként, egyszóval a kapható legegyszerűbb vas.
Mi köze a gixxerednek a GS500 fogyasztásához?
tényleg érdekes a fogyasztás nekem a gixxer 5,5 eszik városban túrázáskor meg mindenhol kivéve Hringen mert ott 7-8között
ez érdekes mert nekem pl autópályán kevesebbet evett mint városban
Ez a fogyasztás dolog elég vicces, mert beszélnek itt 5-5,5 literes fogyasztásokról is, normál tempóban, amit fogalmam sincs, hogy sikerül elérni?! Nekem 4-4,2 litert eszik, ha túrázom (lakott területen 70, lakott területen kívül 120-140, attól függ, milyen a terep), 4,5-öt autópályán folyamatos 130-140nél. Egyszer evett 5-öt, amikor 140-160 közt mentem autópályán, illetve egyszer 7,5-öt, amikor Hringen pályáztam...
Nincs abban semmi védelem.
Egyébként az F és az E gyakorlatilag csereszabatosak. Van az F-en egy olajhűtő, ennyi a különbség (ja meg egy idom).
"Szerintem a GS nél kevesebbet szinte semmi nem eszik, igaz az SV jobban is megy sokkal, de kb fél-egy literrel többet kell egyen."

Én nem a levegőbe beszéltem, mikor mondtam, hogy ugyanannyit fogyasztanak. Mindkét motorral van tapasztalatom és a vezetési stílusom pedig "konstans". Tehát ha kell ha nem kell, kb. ugyanannyi a fogyasztásuk. Legalábbis ha én vezetem őket...

Valaki kérdezett ABS-t. Én tudok mesélni, de mi a kérdés?
Az ABS jó és szép . Eddig egy rohadt nagy perecet úsztam meg vele. Nyálkás aszfalton kijöttek elém, és reflexből betéptem a fékeket. ABS nélkül rögtön elcsúsztam volna így viszont kikerültem az akadályt...
Azért van, amikor mi is száguldozunk. Pontosabban egy része a csapatnak. De alap, hogy mindenki annyit vállaljon be, amennyit bír! A "száguldozás" is úgy történik, hogy ha olyan a terep. Ilyenkor megbeszéljük előtte, hogy ez lesz, itt és itt találkozunk.
Lengyelből mit érdemes megnézni? Mindent! Az idő és a pénz úgyis korlátoz. Nem voltunk nagyon fenn, inkább csak a déli részeken. Dunajec, Oswiecim, várak, kastélyok.....
A legegyszerűbb ha szerelőt nem is tudsz vinni, ha egy tapasztalt GS el régóta motorozót viszel !
Köszi, akkor maradok az F-nél, és a flexnél , ami még rímmel is. Az F-ben alapból van riasztó, vagy bármi védelem lopás ellen, bár nem hiszem, hogy valaha is magára merném hagyni, de néha azért be kell ugrani egy sörért .
Ja a sportos GS gumi Pirelli, rosszul írtam az előbb.
Akkor eszerint nem minden banda száguldozik, az AKMT és úgy vezet mint én. Nekem csak pár haver túrás, a többiek akikkel sokat lógok, mint 1000-es 600-as sportgépekkel nyomják. Én azt szoktam kérdezni ha elindulunk, hoyg majd hol érem be őket, hol lesz megálló.
A helyi motorosklubbal is mentem egyszer a 2. falu után eltűntem..
:) semmi értelme 200 al menni szerintem, régen én is száguldoztam, de mára szerencsére elhagyott ez a láz.
Kösz a DL infót, sejtettem, hogy sokan magasítják a plexit, szerrintem is okos dolog.
Ja tényleg Lengyelország milyen volt? Oda egyszer én is elmegyek valahogy. Mit érdemes megnézni?
Letudod szedni az idomot, még jobban is néz ki mint az E, csak a lámpa 2 oldalán (jobb és bal) vagy egy-egy tartó vas, ami az idomot tartja...
Ha végülis azt leflexeled, akkor jól néz ki...:)
Hát ha szerelőt konkrétan nem is, de olyan barátodat aki kicsit ért a motorokhoz, olyat ajánlatos vinni...Vagy ha nagyon nincs senki, akkor kérd meg a motor tulaját, h vigyétek el "kivizsgálni" (állapotfelmérni) a mocit egy szerelőhöz, és akkor ő megmondja, h van-e baja, vagy sem...:)
Szevasztok !

Olvastam a husszú gumilistát , a GS gumiknál van még a Continental ContiGO is ami akkor jó ha a gyárihoz nagyon hasonlót akarsz. Nekem ez jött le de nem vagyok látartókoptatós úgyhogy erről a részéről nem tudok írni. A haverom tizenjópárezes tapasztalata is az a ContiGOról, hogy a gyárira hasonlít, hidegben melegben esőben jó, csak ő sem emlékszik az nem e jobb. Én ha 20 ezret elmegy hátul akkor elégedett leszek, (2 komponensű felül keményebb oldalt puhább) ha nem akkor gyári batlax kerül fel , mert az is tetszett és alig drágább.
De aki sportos az a Dunkop sportmax-ot használ úgytudom, korábban én is sokat nézegettem a gumis hozzászólásokat.
Ja meg van a Heidenau az is jó álítólag, de az se sportolni.
Hali !
Egy barátom 250-es GasGas-t vett, amiről csupa szépet és jót mondtak. Kezelési baleset folytán szerelőnél kötött ki a motor, szét kellett szedni, és akkor derült fény a turpisságokra: eredetiből olcsóra kicserélt alkatrészek, megcsavarodott elemek...stb.
Úgyhogy én azt mondom, vigyél vásárláshoz egy nagyon hozzáértőt, vagy szerelőt.
Tényleg az F-nek le tudom szedni az elejét, hogy E-t kapjak ?
Vagy a lápa miatt bonyolult lenne?
Köszönöm a válaszokat! Az biztonság az nekem is fontos, ezért nem veszek sport motor, amúgy ruhám van már tetőtől talpig (from top to toe). A fokozatosság híve vagyok, a jogsit is előbb korlátozottal kezdtem, de már nagy mocira is meg van. Na motorral is így vagyok szép lassan előre. Még annyi lenne, hogy tudtok tippeket mondani vásárlásnál, hogy mire figyeljek oda, mit nézzek meg (fékeke, kerekek, kaszni stb.), milyen hibái szoktak lenni ennek a típusnak? Olyan 2004 körülit szeretnék venni. Bár eddig csak jókat hallottam róla. Szerintetek érdemes vinni magammal valami szerelőt, vagy kicsi az esélye, hogy valami rosszba nyúlok bele. Köszi!
Tudtommal a F-es verzió csak annyiban különbözik, h van rajta idom. Minden más alkatrész egy az egyben ugyanaz mint a sima...
Nekem F-es van, több okból. Jobban tetszett (kicsit hasonlít a gsx-re), szeretem amikor be tudok bújni a plexi mögé elbújni, nem fúj le a szél...
De tény és való, neked kell dönteni...:)
Én is a biztonság mellett vagyok, és rajtam is szintén mindig bőr ruha van, még 40 fokban is...
Tény és való, h nem az a 6000 Ft fog számítani, illetve földhöz dobni...De valamilyen szinten feleslegesnek tartom a nagyobb sebességindexűt feltenni ha sajna nem tudom kihasználni...
Különben meg ne más mondja meg neked,hogy mit szeretnél!
Ezen könnyen segíthetsz!Próbáld ki mindkettőt és érezni fogod melyik kell.
Szerintem fő a biztonságod!
Nekem nem érdekem magamon spórolni,főleg ha az egészségemről volna szó!Ezért veszek fel motorosbőrruhát még 40fokban is!
Mert a KÓRHÁZBAN is meleg van olyankor!Meg a gipszben is!Ne adj isten a krematóriumban is!
Sziasztok!

Már szinte biztos, hogy egy ilyen gs pacit szeretnék venni, csak nem tudok dönteni, hogy E vagy F legyen, mindkettő tetszik, és ha jól tudom paraméterekben ugyanaz a két moci. Viszont hallottam, hogy az E-nél rossz a szélvédelem, a F pedig orr nehéz, valamint a hátsó fékek sem az igaziak. Szeretném kérni a véleményeteket, hogy szerintetek melyikkel járnék jobban.

Köszönöm!
Mi is bámészkodunk - én legalább is igen! Néha egyedül motorozva azt veszem észre, hogy már csak 70-nel megyek, úgy elbambulom a tájat. A nagy túráinkon meg vagyunk vagy 15-en, azért lassabb a tempó. Az AKMT-s honlap úgy kezdődik, hogy : ha a táj szépsége miatt motorozol....
A DL szélvédelme nagyon jó, nekem a legfelső állásban van, meg van még rajta egy toldat, ami igen csak jól funkcionál. Felhajtós sisakban nyomom, de nyáron nem is szoktam leengedni, mert úgy érzem, megfulladok.