Rosszul emlékeztem a GS conti gumim nem két komponensű, valamikor nyáron olvastam és van olyan ennek a gyártónak, csak nem tom melyik az a típus, de gondolom nagyobb mértben láttam anno.
A katalizátor jó dolog, kissebb a károsanyag kibocsájtása a gépnek. Az utolsó GS-ek Euro-2 környezetvédelmi osztályba tartoznak.
Az tény hogy az egyre magasabb környezetvédelmi osztályok miatt a GS egy pár lovat "elveszített" az évek során ,az utolsó kiadások 45 lovasok voltak , de cserébe nem szennyez annyit. A nagyvárosokban így is sok a tüdőt szennyező anyag, az a pár ló meg nem fog hiányozni, akinek meg igen az jellemzően nem GS-ben gondolkodik.
Sziasztok! Olvastam, hogy a gs500-as 2004-től katalizártort kapott. Ennek vannak előnyei? Ha jól tudom a katalizátor valami olyasmi, ami csökkenti a káros anyag kibocsájtást (remélem nem keverem mással). Ez persze jó, de ezenkívül is van valami haszna (pl. kevesebbet fogyaszt, jobban megy stb.)
Én nem vagyok benne biztos hogy előrefelé lépett a minőségi lépcsőn 88ról 89re(utolsó gs 450 első 500as) a suzuki. Ha a motor többi részét nézem legalábbis ez az érzésem.
Mondtam, a 9ezret én is soknak tartom! A két blokk lehet, hogy nem sokban különbözik, viszont az olajok nagyságrendekkel jobbak voltak már abban az időben is, amikor a GS500 kijött, ez pedig nagyon sokat számít! Azon kívül azt sem tudjuk, erősítettek-e a kritikus alkatrészeken? Lehet, hogy két darab simán csereszabatos, viszont jobb anyagból gyártják, mint korábban.
Szerintem pont az említett esős-nedves helyzetekben nagyon jó.
Saját tapasztalatom az, hogy amikor levegőbe kerül a kerék akkor tud meghülyülni, de ez sem tart tovább mint a másodperc töredéke.
Srácok azt azért tudjátok hogy a motorok fogyasztásának több köze van a pilóta stílusához mint a motor tipusának?Már ha a köbcenti ugyanaz vagy naggyából ugyanaz.
Ezért is jön ki egy gépnél homlokegyenest más szám mindenkinek.
Thx, amúgy az infóért nem mentem messzire , Boncterem, és a Suzuki GS500-F alatt csak végig olvastam az értékeléseket. De örülök, hogy te másképp látod, szerintem sem lehet nagy baj egy ilyen csodás motorral.
Azért sokallom mert alapvetően a két blokk nem különbözik annyira, hogy tartósan ekkora terhelést el tudjon zokszó nélkül viselni..hiába kezdődik 11ezernél a piros. Attól még több szelep, meg tartósan ekkora fordulatra méretezett alkatrészek még nincsenek benne
Egy olyan 24 éves motornál, aminél 9500-nál kezdődik a piros tartomány, elmebetegség is lenne! De sztem a GS500-nak is sok, hiába 11ezernél van a piros... a 7ezret szereti, 8ezernél még elvan, de fölötte... hááát... én nem hajtanám annyira!
A GS500F-emmel túrázás közben megjártam 3,5 liter környékén is, mindenki irigyelt...Viszont amikor autópályán felálltam 170-180-ra, úgy fogyasztott 7 liter környékén...
Vegyél GS-t, jó az! Csatlakozom az előttem szólókhoz, vigyél magaddal olyan embert, aki ismeri a típust. A nakedeknek mind rossz a szélvédelme. A hátsó fékkel, ill. úgy általában semmivel sem volt bajom. Nem tudom, hogy honnan van ez az információd?! Súlyban, felépítésben nincs sok különbség az F és E között, így nem hiszem, h a súlypontja máshol lenne a két gépnek a kialakítása következtében. Sok sikert a vásárláshoz!
Az ABS-t én kérdeztem, mivel a DL-em ABS-es lesz. Elsősorban az esős, nedves úton való viselkedése érdekelt. Az elmúlt évben két-három alkalommal a GS-sel volt olyan élményem, hogy idióta módjára befékeztek előttem, ill. az ismert kereszteződéses megoldások. Bár sikerült megoldanom a helyzeteket, meg ezért is mentem el a motoros képzésre, de akkor nem volt kellemes, hogy a hátsó kerék meg akart előzni. Konkrétan ezekre a szituációkra gondoltam az ABS kapcsán. Hóban-fagyban meg általában nem motorozom.
Csak városban fogalmam sincs, mennyit eszik, túrázni szoktam vele és úgy átmenni lakott területen. Ha sok a rövid út, elindulás-megállás, akkor lehet, hogy megenné az enyém is az 5-öt...
Katalizátor ,meg két komponensű GS gumi?
Apám!
Az tény hogy az egyre magasabb környezetvédelmi osztályok miatt a GS egy pár lovat "elveszített" az évek során ,az utolsó kiadások 45 lovasok voltak , de cserébe nem szennyez annyit. A nagyvárosokban így is sok a tüdőt szennyező anyag, az a pár ló meg nem fog hiányozni, akinek meg igen az jellemzően nem GS-ben gondolkodik.
Saját tapasztalatom az, hogy amikor levegőbe kerül a kerék akkor tud meghülyülni, de ez sem tart tovább mint a másodperc töredéke.
Ezért is jön ki egy gépnél homlokegyenest más szám mindenkinek.