én ebben a bp-i e-cigi boltban jártam: e-cigi
manapság szinte minden Kínában készül, de azért csak van különbség a 3000 Ft-os ebay-es cucc és a 15ezer Ft-os között? pl. hogy jobb a minőségellenőrzése?
Én ruhába a KELOMotort ajánlom....
Nekem is onnan van a kabátom, és még mindig kabát:-)))
De azért BP-n sok a lehetőség......
És ahogy papi írja: VATERA..... sok-sok olcsó dolog van.
Amit Én feltettem esőruhát 20 ropi környékén van MA is.....
Ha 10-et mondok rá - és 1x volt használva - akkor szerinted?
Többért nem lehet eladni.....hiszen azért finnyás némely ember:-))
Én szinte már csak a neten vásárolok.....
pl vettem elektromos cigit.
Boltba 18-25.000ft - a neten, vaterán meg vettem 2500-ért.....
Üdv! Nézz jól körül, mert van, ami itt, más pedig ott olcsóbb. Nekem is hetekbe telt, mire sikerült kibogarásznom a még jó minőségű, de jó árú cuccokat (általában mindennel így vagyok). Volt, hogy kesztyűért mentem egy boltba, ahol viszont kabátból csak jóval drágábbak voltak, máshol pedig komplett szerszámkészletet vettem, ahol pedig a sisakok ára van elszállva.
Mivel közeledik a melegebb időszak, igyekeznék az aszfalton elrongyolódott gúnyám helyett újat beszerezni. Tudtok-é olyan helyet fővárosunkhoz közel, ahol jutányos áron juthatnék textil kabáthoz és gatyóhoz? Az új bukóm már megvan.
A hideg leszívja.....ezzel nincs mit tenni, hisz nekem is kint van a moci, a raktárba, ahol ugye se fűtés, se szigetelés......(relatíve, csak tető van felette)
De ahogy tolod neki, úgy nem visszaesni kellene neki.....tehát ott tényleg valószínűsíthető a fesszab.
elég gagyi töltőm van , de frissen töltött
akksiva no problem egy ideig . ahogy írtad
hidegben jönnek elő a gondok -azaz lemerül az
akkumulátor.- / NEM GYENGE !/
a műszeres mérésnél itt is ez a helyzet .
alapjáraton, alacsony fordulaton 14V fölött
tölt 4-5000-nél 13V körül.
Akkor nem volt idő játszani, ezért tettük át tavaszra
Végére kell járni a dolognak , mert q-ra idegesít ha gép valamiért
nem üzembiztos !
Multiméter (árammérőt) rátettük az akkura, és beindítottuk.....
Alapban 12,5-13,2V közt kell ilyenkor lennie, hiszen alapban is tölt a generátor.
Ha odahúzod neki, akkor 14,4V-ig mehet fel......de a 13,5-öt át kell lépnie a legtöbb esetben, hiszen akkor tölt.
Nálam nem fel - hanem LE ment.....5000-res fordulatnál 11,8V-ot mértünk. De ott volt Dawntez donorgépe - így kiszedtük belőle a feszszabályzót - kipróbáltuk......és kijött a hiba......
Gyári feszszabályzó 2007-ben valami 108.000ft volt a Hollóséknál....szóva bontóba keresgélj - illetve olvastam itt régen hogy van valami univerzális 18-20 ropi környékén.....
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólást.
Kicsit megnyugodtam, talán tényleg megúszom egy akksival, igaz holnapig erre várnom kell, mert ma nem nagyon lehetett ilyesmit beszerezni...
Nekem kint állt a vas ugyebár.....2 hét múlva már nem nagyon akarta......
Behoztam, felmelegedet, feltöltöttem - PÖCC és RÖFF......
Amúgy a GS_nél.......
Ha nem égnek a lámpák, visszajelzők akkor AKKU......
Az is lehet hogy feszszabályzó......hiszen akkor nincs töltés, és lemerül az akku. Nálam ez volt.
Köszi szépen a hozzászólásokat, hétfőn megpróbálok keríteni egy akksit, hátha segít, addig is megnézem a két kábelt, hogy érintkeznek-e rendesen, vagy nem korrodáltak-e.
manapság szinte minden Kínában készül, de azért csak van különbség a 3000 Ft-os ebay-es cucc és a 15ezer Ft-os között? pl. hogy jobb a minőségellenőrzése?