Na a full szintetikusat lehet benyeli majd!Inkább a fél szintist keress GS-be!Meg a 10w-40 is nyáron megtréfált engem!
Nekem motul 3000 20w-50 jött be----2.490.-/liter ez ásványi!
Én ilyet használok kb 2 éve nagyon jó olaj.De a Motul szerintem megéri az 1000 forintos felárat.
Egyik olajjal se volt olyan finom a váltó mint a Motullal.
Nekem ez is tetszik: SV 650
csak a kérdés, hogy minek lenne nekem ekkora böszme a városba? lehet, ha most vennék motort, ezt választanám (persze nem 1. motornak).
Kőleves, mint metafora? Úgy igen. Én is úgy vettem észre, hogy zacskós leveseket kicsit felturbózva szokás bizonyos éttermekben eladni. Meg a nyesedéket jól behagymázva (nincs rossz hús, csak kevés fokhagyma alapon ), palacsintatésztát felhígítva, elnyújtva stb.
Használt valamelyikőtök már ilyen olajat:
4T 10W40 REPSOL MOTO SINTÉTICO ?
Mert most Motul 5100 van a GS-be elégedett is vagyok vele, csak ezt az olajat kemény 1000 Ft -al olcsóbban meg tudom venni literenként... ami ugye nem mindegy
GS es tapasztalatot nem tudok, de találtam a neten olyan egyhengeres enduróst aki nagyon dicsérte.
Ezt a pénzt szerintem bőségesen megérte. Negatív tapasztalatom nem volt a gumival kapcsolatban.
Legmegdöbentőbb, és legemlékezetesebb élményem az volt amikor elkapott Solt és Kiskőrös között egy irdatlan felhőszakadás, és állt a víz mindenütt, a nyomvájú is teljesen tele volt.. Na ott toltam neki 120-130 között, és semmi de semmi bizonytalanság nem volt.. csak k.rva nagy "szárnya" lett a motornak a felcsapódó vízből. Ezt azért nem minden gumi tudja hozni. Nem tudom mennyi kellett volna még az aquaplaningig..Nem is akarom megtudni..az autót már úsztattam meg 180nál, akkor kicsit felment a pulzusom is..de hála istennek megfogtam
(az áraknál vedd figyelmbe azért hogy nem kommresz 17es méretű gumi kell nekem, hanem 90/90 18-as, amire úgy kell vadászni szinte)
Ebből a 33 ezerből 3-5ezer között mehettem autópályán..és kb ugyan ennyit kanyargós hegyi utakon.. a többi mind az Alföld, Budapest és régi 5ös úton került bele Szeged és Pest között
Mindegy,szóval egyforma Magnatec 10W-40 ennyiféle dobozzal!
Bár a képen van diesel és benzines is,de a lényeg a doboz kinézete,legalább is erre szerettem volna utalni!
Akik ezzel játszanak, nem kicsi tételben csinálják, nagy tételben hordóval pedig nevetségesen olcsón lehet hozzájutni olajhoz. Egy barátom Ford szervizben dolgozik, ott a hordós motorolaj beszerzési ára 600Ft, csak minimum 60 litert kell megvenni belőle.
A Motullal azért nem tudnak játszani, mert egy helyen gyártják és csomagolják, emiatt nem tudsz üres flakont szerezni hozzá, míg Valvoline és Castrol flakont azért lehet szerezni, ha az ember kicsit jobban utánajár. Aki meg ebből él, nem kicsit járt utána... A pancsolás nem 1-2 flakonos tételben történik, hanem sajnos jóval nagyobban. Beszerzik a flakont beletesznek ilyen-olyan olajat és kész is van. Biztosan létezik olyan is, amikor a kereskedő megkapja a normál olajat, kiönti belőle és valami mást pancsol bele, de ilyen esetben annyiról szól, hogy kellett neki X mennyiségű olaj a saját gépébe. Nyilván ez a legritkább eset.
Én ahol veszem, ott raklapról szedik le.....szóval nem szeretném még elképzelni se, hogy több raklapnyi anyaggal szórakoznának.
Bár ezt viszont - ahol ugye nem látod - pl. netes rendelés - már el tudom képzelni. De eddig itt se tapasztaltam ilyet (Formula3000.hu)
Innen már vagy 10x rendeltem olajat.
De ugye itt is a lényeg azért.
Mivel érdemes játszani? A drága olajjal.....
Nem hiszem hogy bármi értelme is lenne egy 1600ft-os olajat kicserélni, öntözgetni egy 1500-assal.....
ellenben ugye egy dárga (Motul) már igencsak nagy az árrés.....
Ebbe nem szeretnék belemenni,de lehet szerezni olyan kupakot,ami rácsavarva szorul és megakad a barázdákban!Sitty-sutty van rajt kupak.Lecsavarásnál meg rottyan,mint a colás kupakod!
A védőfólia is éppen egy kis munka lehet nekik!Elképzeléseim szerint valamiféle hőátadó eszközzel melegítve esetleg pótolva.
Szerintem ezeknek az embereknek ez egy kis ujjkirázásból is megy!
Hologramos matricákat is lehet csinálni.
Belegondolsz,lehet hogy egy óra alatt mi is kitaláljuk!
Nekem a nagy kedvencem a "KŐLEVES" kaja!
Bemész a boltba és veszel egy zacskó "KÖVET",majd piríts meg egy serpenyőben darált húst,tegyél hozzá paradicsomszószt vagy tejszínt és fűszereket.Keverd össze főtt tésztával és reszelj rá mondjuk parmezánt!De ha esetleg a knyorr vagy a mággyi zacskós "követ" kihagyod,már akkor is egy szuper kajád van!
Jobban belegondoltok a mai napig beszopjuk a kőleves mesét!
Persze, bárhol lehet hibás terméket venni, de úgy vagyok vele, hogy olajban csak egyszer csalódok, többször nem. Szerintem nagyon jól tudod, hogy mekkora kárt tud csinál egy rossz olaj és ennek mi az anyagi vonzata...
Én is egy helyen vásárolok már régóta, viszont ha már a boltos is pancsolt olajat kap, úgy, hogy nem is tud róla, mit lehet tenni? Semmit! Épp ezért veszek olyat, aminél a lehető legminimálisabb az esélye ennek. Nincs kedvem 150ezerért új blokkot venni...
A Motul 5100 piros, tehát nem vágtak át vele!
Mai nappal lekerült a lasertech elölről... 33 ezer kilométert mentem vele, 22 ezer forintba került szerelésestől anno (0,6Ft/km)..és még ennyi kilométer után is legalább 1mm körüli minta volt rajta mindenütt
Sokszor leírtam,de most is igaz,hogy volt egy olajfutár, aki itt a sportmotoron ecsetelte,miért is muszáj a futároknak pancsolni az olajat!Mert keveset keresnek!
Igaz később,amikor a kocsijába vett 4 liter olajat,majdnem mind más színű volt és fel is volt rajt háborodva,hogy az övét is mókolták!
Nekem motul 3000 20w-50 jött be----2.490.-/liter ez ásványi!
Egyik olajjal se volt olyan finom a váltó mint a Motullal.
csak a kérdés, hogy minek lenne nekem ekkora böszme a városba? lehet, ha most vennék motort, ezt választanám (persze nem 1. motornak).
4T 10W40 REPSOL MOTO SINTÉTICO ?
Mert most Motul 5100 van a GS-be elégedett is vagyok vele, csak ezt az olajat kemény 1000 Ft -al olcsóbban meg tudom venni literenként... ami ugye nem mindegy
GS es tapasztalatot nem tudok, de találtam a neten olyan egyhengeres enduróst aki nagyon dicsérte.
Szerintetek milyen ez a Repsol ?
Legmegdöbentőbb, és legemlékezetesebb élményem az volt amikor elkapott Solt és Kiskőrös között egy irdatlan felhőszakadás, és állt a víz mindenütt, a nyomvájú is teljesen tele volt.. Na ott toltam neki 120-130 között, és semmi de semmi bizonytalanság nem volt.. csak k.rva nagy "szárnya" lett a motornak a felcsapódó vízből. Ezt azért nem minden gumi tudja hozni. Nem tudom mennyi kellett volna még az aquaplaningig..Nem is akarom megtudni..az autót már úsztattam meg 180nál, akkor kicsit felment a pulzusom is..de hála istennek megfogtam
(az áraknál vedd figyelmbe azért hogy nem kommresz 17es méretű gumi kell nekem, hanem 90/90 18-as, amire úgy kell vadászni szinte)
Ebből a 33 ezerből 3-5ezer között mehettem autópályán..és kb ugyan ennyit kanyargós hegyi utakon.. a többi mind az Alföld, Budapest és régi 5ös úton került bele Szeged és Pest között
Bár a képen van diesel és benzines is,de a lényeg a doboz kinézete,legalább is erre szerettem volna utalni!
A Motullal azért nem tudnak játszani, mert egy helyen gyártják és csomagolják, emiatt nem tudsz üres flakont szerezni hozzá, míg Valvoline és Castrol flakont azért lehet szerezni, ha az ember kicsit jobban utánajár. Aki meg ebből él, nem kicsit járt utána... A pancsolás nem 1-2 flakonos tételben történik, hanem sajnos jóval nagyobban. Beszerzik a flakont beletesznek ilyen-olyan olajat és kész is van. Biztosan létezik olyan is, amikor a kereskedő megkapja a normál olajat, kiönti belőle és valami mást pancsol bele, de ilyen esetben annyiról szól, hogy kellett neki X mennyiségű olaj a saját gépébe. Nyilván ez a legritkább eset.
Nekem a Heidenau is elment ELŐL 32-34.000-ret....és az csak 9000ft volt anno.
HÁTUL viszont......míg a márkák 18.000-nél röppentek a Heidenau már 6-11.000-nél (6000-be sok-sok autópálya csúszott bele)
Én ahol veszem, ott raklapról szedik le.....szóval nem szeretném még elképzelni se, hogy több raklapnyi anyaggal szórakoznának.
Bár ezt viszont - ahol ugye nem látod - pl. netes rendelés - már el tudom képzelni. De eddig itt se tapasztaltam ilyet (Formula3000.hu)
Innen már vagy 10x rendeltem olajat.
De ugye itt is a lényeg azért.
Mivel érdemes játszani? A drága olajjal.....
Nem hiszem hogy bármi értelme is lenne egy 1600ft-os olajat kicserélni, öntözgetni egy 1500-assal.....
ellenben ugye egy dárga (Motul) már igencsak nagy az árrés.....
A védőfólia is éppen egy kis munka lehet nekik!Elképzeléseim szerint valamiféle hőátadó eszközzel melegítve esetleg pótolva.
Szerintem ezeknek az embereknek ez egy kis ujjkirázásból is megy!
Hologramos matricákat is lehet csinálni.
Belegondolsz,lehet hogy egy óra alatt mi is kitaláljuk!
Nekem a nagy kedvencem a "KŐLEVES" kaja!
Bemész a boltba és veszel egy zacskó "KÖVET",majd piríts meg egy serpenyőben darált húst,tegyél hozzá paradicsomszószt vagy tejszínt és fűszereket.Keverd össze főtt tésztával és reszelj rá mondjuk parmezánt!De ha esetleg a knyorr vagy a mággyi zacskós "követ" kihagyod,már akkor is egy szuper kajád van!
Jobban belegondoltok a mai napig beszopjuk a kőleves mesét!
Én is egy helyen vásárolok már régóta, viszont ha már a boltos is pancsolt olajat kap, úgy, hogy nem is tud róla, mit lehet tenni? Semmit! Épp ezért veszek olyat, aminél a lehető legminimálisabb az esélye ennek. Nincs kedvem 150ezerért új blokkot venni...
A Motul 5100 piros, tehát nem vágtak át vele!
(egyik alja az öntött műanyag alatt van, a másik pedig maga a kupak, mint a cocacolás kupak)
*vagy tudja tököm, hogy hívják, szóval az
Igaz később,amikor a kocsijába vett 4 liter olajat,majdnem mind más színű volt és fel is volt rajt háborodva,hogy az övét is mókolták!