Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hinném.Inkább csak mindenkinek azt amire vágyik.Eddig a Tripla a nyerő nálam de most hogy láttam a Tiger 800-at picit megremegtem.
szerintem GSX-R-t mindenkinek
Kérdés hogy miben?
Mivel nem azonos a célcsoport így felhasználóként én nem mondanám hogy a DL jobb.
Nekem a gatyaként libegő első/hátsó futómű nem jobb mivel keményebbet szeretnék más meg odáig van hogy nem ráz rossz úton.
Nekem a BKV busz méretű eleje nem jön be más meg imádja hogy nagy terebélyes és van szélvédelem.
Én tériszonyos vagyok a magas kakasülőtől amit más imád mert átlát a forgalmon.
Minden szubjektív a mérhető tények miat aszondom nehezebb,nagyobb,gyengébb a 650-es SV-nél a DL.
De még így sem mondanám egyikre sem hogy jobb vagy nem.
Csont ua, csak mégis jobb!
Akkor ez olyasmi, mint a személyautó vs SUV mizéria?
(a kettő szinte tökugyanaz műszakilag, csak a suv-os felépítményt [fílinget] sokkal drágábban lehet eladni)
Nem kell valakinek egy D.I.D. 520vx, első-hátsó fogaskerékkel 25.000 Ft-ért? Számla is van róla!
Eladtam közbe a motoromat, és az új tulajnak nem kellett.
Valaki?
Meglepődnél mennyire nem kell rajta cserélni kopócuccokat.
Nem véletlen hogy népszerű a DL is ami a vázat és az idomokat kivéve csontugyanaz.
nekem külön jó, mivel sosem rajongtam "mindenki nőiért", vagyis olyanokért, akik után a férfiak 80%-a csorgatja a nyálát (vékony, modellalkatú, kifent arcú stb.), hanem mindig a kellemes, egészséges küllemű, formás, kedves nők tetszettek.
úgyhogy míg a többiek beleőszülnek a kifent pitschákba, addig én jót röhögök a markomba.
a jövőre, családra, anyaságra is gondolni kell.
a plázanőknek derogál egy pirítóst is elkészíteni, és ha egyáltalán hajlandók gyereket nevelni, az olyan is...
Hát ja,de a ronda nőt pofoz ki "normál" állásba az is necces!
Különben én meg vagyok győződve,hogy a jó csajokat tenyésztik valahol és katalógusból válogathatod össze!
Ezt hívom custom girl programnak!
Nagyon nevettem most ezen a pinás hasonlaton!
(megj.: aki azon küszködik, hogy mutatós nőt tartson el drágán, egy életen keresztül, az hibbant:-P)

Egyébként nem kételkedem az SV650-es megbízhatóságában, és hogy nincs telenyomva egyben cserélhető, méregdrága alkatrészekkel. Nagyon bejövős, volt szerencsém egy kis körre utasként rajta ülni (megnéztem egy eladó példányt, végül inkább nemet mondtam), de a Honda Transalp-pal is szemezek egy ideje. (addig is... jelenleg lakásfelújítok, úgyhogy minden ezer Ft számít)
Tavasszal kigördülés, alig várom.
Ja,persze nem csak ezekből áll,mert vannak amik drágábbak!Csak a végeredmény lehet,hogy "egykutya".Főleg ha viszonyítunk különböző arányokat!
Sokan esküsznek például a sovány nőkre,míg mások a húsosabbra!Sokak egész életüket áldozzák a gyönyörű nők eltartására,míg mások megelégszenek egy "normál" nővel,akit szeretnek!
Mindegyik pénzbe kerül,de nem biztos hogy a pinán kívül mást is ad egyik-másik!Lehet,hogy a full-os csajok sem kerülnek többe,mint némelyik extrább igényekkel rendelkező háziasszony!
Szóval mindegyik arról szól,de most kinek mi?
Ezt érzem a motorokon is!
Csak nem ebből a két alkatrészből áll egy motor. Mi a helyzet a többivel, a nagyobb, gyorsabb motor kopó alkatrészeinek cseréjével, és a biztosítással?
a sima Diablo Corsa párban lehet 44ezer nem kell annak réginek lennie én 55ért vettem a Corsa III-at.Az hogy mennyit megy el az azért váltózó valakinek 5000nél már cserélni kell,én a Battlax BT016 elmentem 13000kmert és a mostani Corsa IIIban van 8-9000kmer na de ezek a gumik azért jobban tapadnak mint az olcsó gumi
124 lóerőt is hasonlítsd össze a 44-el!
Akkor melyik az olcsóbb?
Szerinted az R6-on mennyit megy el egy garnitúra gumi? Jó, ha 10ezret... A GS-en meg a hátsóval a nyugodtabbak 20ezer körül mennek, a sportosabbak 15-16ezret. Akkor mégis melyik a drágább szerinted? Arról most ne beszéljünk, hogy az a diablo hány éves túltárolt cucc lehet, amit párban odaadnak 44-ért...
Én is az Interatba hordtam a GS-t, míg garis volt. Nyugodtan ott állhatsz a motor mellett, ezzel semmi gond nincs, a szerelősrácok is teljesen normálisak, nyugodtan kérdezhetsz tőlük, ilyenek. Az óradíj bruttó 5000Ft volt tavaly. Olajat vihetsz, de be fogják írni a szervizkönyvbe, hogy hozott olajból, innentől fogva ha olyan gondja lesz, amit rá lehet fogni az olajra, baszhatod a garanciát. Náluk csak Castrolt lehet kapni, kb. 3200Ft-os literáron, ezért mivel drága is és szvsz szar is az az olaj, bevállaltam a rizikót és vittem a Motult, 2660/literért...
én az Interatnál vettem a motorom és oda is vittem kötelező szervizre,volt hogy én vittem olajt és igen ott lehetsz a motorod mellet sőt te is segíthetsz legalább is én segíthettem szétszedni az idomokat hogy hozzáférjünk az olajszűrőhöz.
Azt hiszem valami 4000ft az óradíj.Én az Interatot ajánlom
Olaj témában egészen kiművelődtem itt az elmúlt pár napban. Mivel az első 1000 km szerintem elég gyorsan belekerül a DL-be, így Suzuki szerviz-ügyben kérnék kis segítséget.
Úgy néztem, hogy Székesfehérvárhoz mióta megszűnt itt a Full-Gas a veszprémi Nívó és a bicskei Interat van a legközelebb. Az utóbbiról olvastam ügyfélcentrikusabb véleményeket a neten. Nektek mi a tapasztalatotok velük, hova érdemesebb vinni kötelező szervizre a vasat? Ilyenkor bent lehet lenni a szervizelés alatt? Mivel nem csak a számlán szeretném látni az elvégzett és az esetleg el nem végzett tételeket...

Egyébként a GS500 tényleg megbízható és fillérekből fenntartható, kisfogyasztású gép. Meg is fogom siratni. Két dolog miatt cserélem csak le, bár egyik miatt sem létszükséglet: az injektoros, nyomatékosabb, egyenletesebb járású V motor (nem mintha a GS-t kimotoroztam volna), ill. a hosszútávon kényelmesebb ülés.
Twist-SM
GO-250ccm-ig
Van olyan!Itt is van valakinek TWIST vagy GO rajt!Nem todom milyen,de nekem semelyik feltétele nem tetszett.
Én tavaly conti go-t tettem fel, de valahogy nem vagyok megelégedve vele, a pirelli és a bridgestone után :), eléggé csúszkálós, a bridgestone még kopottan is jobban teljesített...
Na jó is volna!Mint egy szekér.
Van aki feltette GS-re.
Én vettem volna próbára,de csak 250 ccm-ig meg supermotyó van!