Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a DL-es okosítást! Lenne egy újabb kérdésem, bár ez tudom, hogy nem a GS fórumra tartozna (gumison is feltettem a kérdést). Apám 30 év kihagyás után újra motorozik, neki is esedékes tavasszal a műszaki.
Honda CX500-asa van, amire Pásztóynál az alábbiakat találtam: http://www.pasztoy.hu/motor/ta...
Jelenleg az első, Metzeler ME77 van rajta, de eléggé kopott, illetve az ára is horror a többihez képest. Hátha tudtok ajánlani valamit. Heidenauból csak enduro gumit találtam rá, de a motort túrázásra használja. Esetleg ha valaki Kisvárdán vagy a közelében tud jó gumist, azt is megköszönném.
Helló!
A legjobb bukógomba az ha nem dől el motor!
Sziasztok,

Esetleg valakinek van ezekkel a bukógombákkal tapasztalata, hogy melyik a jobb?

Puig Crash Pad

vagy

R&G Racing Crash Protector
Egyébként ez a DL nagy egy állat . Én a 170 centimmel biztos nem próbálkoznék vele.
Szia!

Megfigyeltem, hogy egyszerűen a kosz és a sár "ráég" a szabadon lévő kipufogóra és ettől lesz ilyen. Aki nagyon igényes, az nagyon finom csiszolópapírral szokta lecsiszolgatni. De szerintem nincs értelme, mert mész újabb 1000km-t és megint ráégett a kosz.

Ha pedig kékes-lila a leömlő, akkor valószínűleg alaposan meg volt hajtva a motor. Bár ehhez hozzátartozik, hogy ez nem azt jelenti, hogy állandóan hajtják.
Köszönöm!
Ha jobban belegondolsz nagyobb a lyuk,nagyobb az áramlás ergo több levegőt kell több üzemanyaggal keverni.
Viszont a lényeg, hogy nagyobb a hang és a fülednek kedveskedve többször röffentesz és ez többlet költség!
Nekem szinte erőtlenebb volt a motor,mert csak a kipufogó lett cserélve,meg 90km/h fölött szétbaszta az agyam!
Leosztva fogyasztásban nem sok a többlet!Nekem simán is 5 körül van a fogyasztás,de 5.5 is volt.Max 1 literrel számolhatsz!
(SZERINTEM)
Kedves GS-ek?
Szeretném kérdezni,hogy a GS-nél a nem gyári kipufogódobok változtatnak-e egyáltalán a fogyasztáson,és ha igen ,milyen mértékben?Köszönöm!
Az a rozsda a km-től független, csak felverődött víztől van.
Súlya nem sokkal több, mint a GS, csalókák a dögnagy idomok. Finoman kezelhető, kanyarban rakosgatható gép.
Keresgélj még, biztos találsz ettől jobb vételt is. Én anno kb 4-5 hónapig lesegettem a hirdetéseket, mire megtaláltam az igazit.
A DL-SV 650-es blokkokról eddig jókat hallottam és olvastam. 180 cm magas vagyok, így szerintem a felépítésével és a magasságával nem lenne gondom. Eléggé robosztus a GS-hez képest. A leírt és olvasott tulajdonságai alapján a DL lenne nekem az ideális választás, főleg ár-érték arányban. Formára a klasszikus formájú motorok meg a naked-ek jönnek be inkább.

Az alja rozsda színű. Km alapján lehet ilyen?
A leömlő valami rozsdamentes vas, elég hamar mattul. Pasztázható.
Inkább árulkodó, ha színjátszósra hevítették. Ha nem ismered a típust, mindenféleképp próbálj ki egyet, mert lehet, hogy nem jön be neked. Alap a 180 körüli magasság! Egy biztos, a kényelme szuper.
Motorikusan nagyon megbízható, azzal kb nem is kell foglalkozni.
Az a baj, hogy nem nagyon ismerem a típust. A GS-ben 16.000 km van, picit szürkébb a leömlő mint újonnan. Ami feltűnt, hogy a DL-en eléggé rozsdaszínű ugyanez, de ismétlem, nem ismerem nagyon. Ezért is kérek Tőletek tanácsot.
Én támogatom a DL vásárlását, de nem ezt!
Anno nekem ilyen óraálláskor még eredeti gumijaim voltak, ezen meg a 2. - vagy ki tudja? - garnitúra. Ja, és semmi extra a gépen.
Szerintem keress másikat.
Ránézésre ehhez a DL650-hez mit szóltok? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dl_650_vstrom.dl650-4204
826
Voltam ma Veszprémben megnézni. Állítólag az egyik idom volt fényezve, külsőleg sérülésmentesnek tűnik. A gumik cserések, valószínű, h még az eredetiek (talán Continental?). Beszámítanák a GS-emet, de 550e Ft-ot kéne rádobni. Nekem kicsit soknak tűnik.

Kicsit megfagytam, nem nagy élmény 2 C fokban motorozni. Szfváron lecseréltettem az első gumit az általatok is ajánlott K63-ra. Így már nem nagyon van mibe kötekedni a műszakin. A hátsó még bőven jó állapotú, ha marad a GS, az nyáron lesz cserélve.
JAJA,utólag láttam is az adatlapodon!
Köszönöm!
Persze, természetesen, autóhoz/motorhoz van mindenféle kopóalkatrészem, ITT tudod leadni az árajánlat kérést.
Kutya
Na erről fingom sem volt!Nekem annak idején Szekszárdon vizsgáztatták a jawa-m,de a fószer bemagyarázta,hogy "kő hozzá fékpad"!
Tényleg jó hogy látlak itt,mert eszembe jutott valami.
A múltkor a munkatársam mesélte,hogy tőled akar alkatrészt venni.
Lehetséges ez?
Nem szükséges fékpad, lassulásmérővel is lemérhetik - az enyém is így vizsgázott.
Köszönöm válaszod!
Elvileg a vizsgához kell fékpad motornak!Az meg nem sok helyen van!
Köszi szépen. Minden gyári rajta, az első gumi ma jött meg a JSI-hez, jók a fékek, stb. Viszont azt olvastam, hogy szigorítottak a vizsgáztatáson:
http://www.hegylakok.hu/2011/0...
Azt hittem, h bármelyik vizsgaállomás fogad motorokat is :( De ezek szerint benéztem...
Elméletileg az alábbi linken találsz!

http://www.manualedereparatie....
Sziasztok !
Olyan problémám lenne , hogy egy 07' GS500F-hez szeretnék letölteni szerelési és karbantartási kézikönyvet ... egyenlőre nem találtam sehol .
Ha valaki ismer ilyen oldalt , ahol ezt megtalálom , az belinkelhetné nekem a cuccot !
Előre is köszönöm !
Ja meg szét fényképezték
Nekem annó a GS-t rendesen megnézték (full gyári volt). Duda, fékpad, fények, motorszám, stb.