Nem szabad így ezt "itt" kijelenteni!
SV drágább és kész.
Vegyünk egy példát:
-GS-hez vettem egy gumigarnitúrát 42.000.- (michelin pilot aktiv)+ 2.000.- szerelés
-Yamaha (2006) R6R-hez 44.000.- egy pár (Pirelli diabló corsa) cakk-pakk
Mondjuk nem is egy kategória,sem méretben sem minőségben!
-GS-hez egy hézagoló korong 3.500.-
-R6R-hez 790.-
Na,látjátok hogy ezek például sokkal drágább,mint a GS alkatrészei,akárhogyan is nézem!
Ő má most nem azé' hogy kötözködjek, de a Sövö se súlyban, se méretben nem nagyobb, mint egy Géjes. Saját szememmel és seggemmel tapasztaltam.
Fogyasztása meg ugyanannyi, ha nem épp kevesebb. A kopó alkatrészek valószínűleg tényleg drágábbak, kérdés, hogy mennyivel (szerintem nem sokkal).
Asszem ez mar volt tema.Volt szerencsem gs hez is.A koltsegek nem annyval nagyobbak mint amennyivel jobb a 650-es..Sot mrgkockaztatom hogy kopo-fogyo dolgokba kb egyutya melyiket tartod.
Dehogy is ez direkt motorkerékpár olaj.Valamelyik fórumon épp azt tárgyaltuk, hogy nem egyforma kell autóba és motorba erre jött valaki aki leugatott, hogy ne higgyek a marketing dumába egyforma mindkettő.
Hát nem is tudom én hiszek a reklámoknak...
Én a Banditba az AcTevo 10W40-et használom 3éve és 65ekm óta,de nekem mindíg ugyanaz az olaj jött és ugyanaz a csomagolás.
Igaz mindíg ugyanonan az olajshopból származott, ahol JJ haverunk benfentes. A motorom pedig még ez idő alatt egyetlen csepp olajat sem evett meg, és nem is koromfeketén jön ki belőle. Mondjuk nincs is sok ideje elhasználódni!
Visszatérve a GS-ekre ,abba Repsol 15W50 ásványi való, minden egyébb pénzkidobás! Megtapasztaltam azt is 40000km alatt -5és +45 fok iközött, vagy éppen 2700m magasan.
Akármi lesz a 10W-40 mindenképp marad , mert ezt írja elő a Suzuki, bár a 20w 50 -ig elég sok mindent megenged, megértem ha valakinek más vált be. Nekem nem volt a hígabb olajjal gondom: amikor megvettem 14 ezer párszáz volt a vasban, az előző tulaj 10 ezernél rakta bele azt a német full szintetikus 10W-40 es olajat és én 16 ezernél ahogy kell, kicseréltem, közben figyeltem: nem evett belőle, legalábbis nem vettem észre a pálcán. Mondjuk ez a pálca elég sz.. r dolog eddig még nem volt egy motoromon sem de nem is hiányzott, állandóan tekergetni kell, ha oda akarok figyelni a gépre, meg az sem látszik ha esetleg felhabozna, vagy bármi gáz lenne az olajjal.
Szerintem betárazok 12 litert febr 10-én a Repsolból aztán nyáron majd kiderül hogy eszi e nem e, meg , hogy milyen finom lesz a váltás. Majd a tapasztalatokat nyár vége felé megosztom veletek.
Mondjuk ha egy picit csippantaná akkor lenne miből utánaönteneem :)
Reklámozom itt a Motult közben meg eszembe jutott ,hogy legutóbb Valvoline Durablendet raktam bele.1500/liter áron vettem...
Ettől függetlenül tényleg a Motullal volt legjobb a váltó...
Kösz az olajos tapasztalatokat !
Sejtettem , hogy a Motullal másnak is finomabb a vátója, bár még nem sok tapasztalatom van más olajjal, az előző tulaj valami német fullszintetikusat rakatott bele attól jobb volt a Motul. (még csak 1 olajcserém volt eddig) A Repsol nem ad ásványolaj bázisút sajna.. akkor én is azt venném ! A jó tapasztalatok alapján bele merek vágni a vételbe, mert nem rossz minőség ennyi pénzért: ha 12 litert megveszek 1550 re jön ki litere.. nagyobb olajtartalékom lesz mint az araboknak, és ha eljön a csere ideje nem kell várnom a hó 10 ét, a fizetést... :) most viszont nagy kiadás , de most 'gazdag' vagyok, max egy két buszjegyet veszek, tankolni már november óta nem kell.. :)
Üdv motorosok !
Bocsánat,de írtam is hogy a dobozt kell nézni,mert nem bámultam meg a címkéket tökig!
Csak az volt idegesítő,hogy akármelyik boltba mentem,mindig másik dobozba rakták elém az olajat.Suzuki Swifthez kerestem félszintis 10w-40-et!
Gratulálok a DL-hez ! Egyszer motoroztam az első évjárattal olyan úton amit már ismertem és eléggé ' vesekőszaggatós' az a szakasz a mai napig. Hát a DL országutat varázsolt belőle ! Jó motorozást hozzá , remek gép !
A GS 500-zal prímán elvagyok a városban, de országúton is, bőven elég a menetteljesítménye. Kisebb a fogyasztása, biztosítása, fenntartási költsége, mint az SV 650-esnek, és gondolom, az alkatrészek árai is így alakulnak. Még ha anyagilag simán meg is engedhetném magamnak, akkor is feleslegesnek tűnne, mivel 95%-ban városban motorozom.
De attól még gyönyörű és qrvayo gép az SV 650-es.
Lehet,csak igényes vagyok!Ezek fölösleges pénzkidobások!
Csak ez az aktiv!
Nem szabad így ezt "itt" kijelenteni!
SV drágább és kész.
Vegyünk egy példát:
-GS-hez vettem egy gumigarnitúrát 42.000.- (michelin pilot aktiv)+ 2.000.- szerelés
-Yamaha (2006) R6R-hez 44.000.- egy pár (Pirelli diabló corsa) cakk-pakk
Mondjuk nem is egy kategória,sem méretben sem minőségben!
-GS-hez egy hézagoló korong 3.500.-
-R6R-hez 790.-
Na,látjátok hogy ezek például sokkal drágább,mint a GS alkatrészei,akárhogyan is nézem!
4600.-ért sok lesz neki a literje!
Szerintem a Repsol a legolcsóbb manapság!
http://www.olajstore.hu/?id=te...
Fogyasztása meg ugyanannyi, ha nem épp kevesebb. A kopó alkatrészek valószínűleg tényleg drágábbak, kérdés, hogy mennyivel (szerintem nem sokkal).
Hát nem is tudom én hiszek a reklámoknak...
Én azt a Swiftembe használom fullszintisből!
Igaz mindíg ugyanonan az olajshopból származott, ahol JJ haverunk benfentes. A motorom pedig még ez idő alatt egyetlen csepp olajat sem evett meg, és nem is koromfeketén jön ki belőle. Mondjuk nincs is sok ideje elhasználódni!
Visszatérve a GS-ekre ,abba Repsol 15W50 ásványi való, minden egyébb pénzkidobás! Megtapasztaltam azt is 40000km alatt -5és +45 fok iközött, vagy éppen 2700m magasan.
Bár a futásteljesítményed/év nem ismerem.
Szerintem betárazok 12 litert febr 10-én a Repsolból aztán nyáron majd kiderül hogy eszi e nem e, meg , hogy milyen finom lesz a váltás. Majd a tapasztalatokat nyár vége felé megosztom veletek.
Mondjuk ha egy picit csippantaná akkor lenne miből utánaönteneem :)
Üdv motorosok !
Ettől függetlenül tényleg a Motullal volt legjobb a váltó...
Sejtettem , hogy a Motullal másnak is finomabb a vátója, bár még nem sok tapasztalatom van más olajjal, az előző tulaj valami német fullszintetikusat rakatott bele attól jobb volt a Motul. (még csak 1 olajcserém volt eddig) A Repsol nem ad ásványolaj bázisút sajna.. akkor én is azt venném ! A jó tapasztalatok alapján bele merek vágni a vételbe, mert nem rossz minőség ennyi pénzért: ha 12 litert megveszek 1550 re jön ki litere.. nagyobb olajtartalékom lesz mint az araboknak, és ha eljön a csere ideje nem kell várnom a hó 10 ét, a fizetést... :) most viszont nagy kiadás , de most 'gazdag' vagyok, max egy két buszjegyet veszek, tankolni már november óta nem kell.. :)
Üdv motorosok !
Csak az volt idegesítő,hogy akármelyik boltba mentem,mindig másik dobozba rakták elém az olajat.Suzuki Swifthez kerestem félszintis 10w-40-et!
Örök adósod lennék és ezt mindenhol hangoztatnám!Ha gondolod telematricázhatod a neveddel is reklámképpen!
De attól még gyönyörű és qrvayo gép az SV 650-es.