Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bridgestone bt45 volt eddig rajta, az nekem annyira nem jött be...
Most Metzeller Lasertec van terv alatt, sokan azt mondták h az jó gumi...
Miért kell nagyobb sebességindexű, amikor nem tudok menni vele annyit? Megspórolnék 6000 Ft-ot...
A kisebbet meg ha át is lépem, tényleg csak kis ideig (5-10 mp-ig...)
Na, olyan gixer rúgó nincs, ami a DL baszom hosszú telójába elég lenne.
Esetleg 2 összekókányozni.
Mindenképp nagyobb sebességindexes gumit keress!

Metzeler lasertec-nagyon tartós,kemény

Dunlop Arrowmax-sokan istenítik,de a Kawa er5 tulajok nagyon fikázzák,kemény

Pirelli sport demon-jól tapad,jó gumi

Bridgestone bt45-keményebb (gyári) tartós

Micheli pilot aktiv-nekem ez van(jó gumi) esőben gyengébb


Ezeket gyűjtöttem össze két év alatt és ezek az én eredményeim!Biztos sokan nem értenek vele egyet,de ez jött ki!
Hátul még H-s van (210-ig), de ha előre feltettem, akkor nyilván hátra is fel fogom tenni az S-est, ha a mostani elkopik.
És hátra? :)
Szerintem nyugodtan rárakhatod az S-es sebességindexűt is, folyamatosan úgysem fogsz vele 180 fölött menni. Én legalábbis nyugodtan föltettem előre, mert tudom, hogy nem megyek annyit vele, vagy ha mégis, csak pár pillanatra, amit simán kibír a gumi.
Ki milyen gumit tesz a GS500-ra?
Illetve fontos kérdés, h egy gumi 180 km/h-ig van sebesség indexálva. Viszont a motor max 180-190 km/h-val tud menni, de általában max 150-el szoktam vele menni, de néha kell a sebesség és akkor ami a csövön kifér (185-190 km/h)
A nagyobb sebességindexű gumi 6000 Ft-tal drágább.
Elég rá az "olcsóbb" vagy ajánlatos a nagyobb sebesség indexű, drágábban?
a Honda C-ABSnél csak a BMW ABSe a jobb volt alkalmam kipróbálni mindkettő a BMWé nyert
nagyon fasza az ABS motoron egyszer próbáld ki
Hja , asszem nem mentek gyorsan 4 literes fogyasztással ! Mi is ketten szoktunk menni egy haverral Erdélybe és ott város 50-60,kívül 80-90, a nagy átlag és neki 3,5 -nél alig több mindig 4 alatt evetta GS-e.. Míg nekem anno a Z 650 megette a 6-ot..
Külhonban szerencsére lehet normálisan túrázni, itthon sajnos nehezebb, mert sok haver gyorsabb tempót diktál, és ha le is maradok, de nem 90 el megyek utánuk, mint egyedül általában, én ugyanis azt szeretem, egy egy pillanatra a tájat is láthatom, meg nem szed szét a szél.
A DL és az injektoros SV nagyon jól sikerült fogyasztás szempontból ,ahogy kiveszem a hozzászólásokból. Sajnos pénzem motorra már nem lesz (még autóm se volt soha és maholnap 30 leszek ) , de ha lenne pénz a DL nekem is kéne.. szeretek úgy túrázni, hogy nem tudom hova megyek, a túraendúrók jók erre, ha elfogy az út, vagy hepe hupás akkor sincs semmi gond. Mentem egyszer egy DL-el úgy kb 4 évvel ezelőtt és a szokásos 90-100 as tempómban össze vissza rázta a sisakomat a szél, míg 110-120 nál simán elterelte a plexi. Nem tudom, hogy min-re vagy max ra volt álítva a plexi, de szeretném tudni, hogy nektek volt e ilyen gondotok és hogy be lehet e lőni 90-100 ra hogy ott ne libegtessen a szél. Minden más tökéletes volt , csak még a kanyarvételt szoktam meg nehezen , soha nem endúrózam és nem csípőből kanyarodott a vas.. :)
Én nem motorozom hóban...
De! Az Intruderem után, A Honda integrált ABS fékrendszere lenyügöz!
Én többnyire csak egy SV650N-es sráccal motorozom.Város 50 kívül 90!Szigorúan betartva a fényképészek miatt és azért is,mert így szoktunk össze!Induláskor mindketten tele tankkal indulunk,nekem 210-230km-nél van tartalék!Tankoláskor mindig én nyerek!
Általában 2 decivel etetek többet a GS-el 100-on!
Én nem röffentek a csajoknak, ő meg trombitál a Bódissal mindig!
Viszont a Mecsekben általában mint a rongyot úgy hagy el!

Az ABS jó dolog!Keveset motorozol hóban,de vízen fasza!
Ha már a fékeknél tartunk: ABS-es motoros tapasztalata van itt valakinek? Mert ezt ugye csak autóban próbáltam, ahol többnyire előnyös volt, de bizonyos helyzetekben, pl. havas-jeges úton szerintem nehezebben álltam meg vele.
Végülis a fék talán 45e be fog kerülni a rugó meg 17e be.Ennyi belefér nekem de így 00-03-as gixxer 4 dugós alsó-radiális gixxer felső és erősebb rugó.Ebből a rugó már benn van egy éve.Fék most jön nemsokára.
Csak egy kis kedvcsináló ha nem bánják a többiek.
Nekem már 6,5 litert is sikerült leküldeni a gs torkán ..amikor a hasonlóan felpakolt (utas + több napi motyó) gixxer 600 csak alulról evett 6ot. A körülmények azonosak voltak, ráadásul én mentem elöl, és diktáltam a tempót..

Autópályán 130nál is a gixxer evett kevesebbet..mondjuk csak pár 2 vagy 3 decivel; viszont szerpentinen a gs volt a nyerő (szintén tempót diktálva) kb fél literrel kevesebbet evett. Stabil 100nál meg ugyan annyit eszik mindkettő
Amikor mi konvojban túrázunk, pláne külhonban, a sebesség normális. Talán még túl lassú is. Az átlagom 4,5 liter, ha jól emlékszem, akkor meg 4 körüli volt. Gondolhatod, mennyire téptük.
Hát ja, a fékek nem épp versenygépre valók.
Olvastam már utána, de az okos emberek arra jutottak, hogy nem is a fékkel magával van a gond - az megfelelő lenne -, hanem a túl puha, összeülő első telókkal van a baj. Én meg nem fogok progresszív rugókra meg új fékrendszerre 2-3 százast költeni, azt inkább elmotorozom.
Konvojban + felcuccolva egy kis 45 lovas GS-nek bizony tépni kell a száját , főleg ha ő a sereghajtó.. Ilyenkor ehet többet az tény de ha nem történik meg veletek a konkrét eset én nem gondoltam volna.. hm... leget ,hogy kell vennem egy DL-t :)
A francba, elültettétek a bogarat a fülembe: a DL túl jó motor az árához képest, ha egyszer sok pénzem lesz veszek egyet...
A dögnagyra tényleg a méretét értettem.És ez a legjobb.Hogy mindenféle motort gyártanak.Mindenki megtalálja a neki valót.
A blokk szerintem zseniális.Kezelhető,ha akarom lehet finoman lazán krúzolni, ha akarom odacsapok neki és szedi a lábát rendesen.Mindenes.Én a futóművel és a fékkel állok hadilábon de az is ki lesz pipálva.
Amcsi DL-esek elég sokan cserélik a komplett féket.
Na onnan jött a dilim nekem is.
Az énekesnőnk az elmúlt évben szerezte meg az A kategóriát. Az első 150-300 km-es túrákon volt amikor 3,3 l fogyasztást mértem. Ennél még a Simsonom is többet evett
Már nem emlékszem, mennyivel mentünk, de egymás után, egy csapatban - azóta is ezen poénkodunk. Mondjuk én a GS-sel is elmentem 3,8 körül. A DL pedig elmegy 4,5-tel alattam, pedig lendületesen közlekedem.
Bár nem vagyok a téma szakértője, de emlékeim szerint a GS sebessége 5000-es fordulatnál óra szerint 100 km/ó, a grafikon szerint a DL-é 110 körül lehet (ezirányú tapasztalatom nincs, még egy hétig sajnos várnom kell rá)
A GS étvágya 90-100 km/h fölött jön meg igazán, gondolom a DL-é magasabb sebességnél, ill. injektoros is, ami a fogyasztás előnyére válhat. Így szerintem elképzelhető, hogy 100-130-as utazónál a DL kevesebbet fogyaszt. De ez csak az én elképzelésem és logikám.
Olaj: esetleg próbáljatok meg többen összeállni ekkora mennyiséghez.
Fogyasztás: 2 éve, a lengyel túránkon egyszerre tankoltunk Teddyvel. Neki akkor még a GS volt, nekem már a DL. És érdekes módon én kevesebbet tankoltam a soros kúton, mint ő. Hülyét is kapott.
Gumi: én 20 ezres Heidenauval járok, nincs vele gondom, megkarcolom a DL lábtartóját vele. Elől 20 felett elmegy, hátul 18 körül, inkább többet.
Ennyit a költségekről.
A 12 liter tényleg sok, még gondolkodom rajta én is..

SV 650-hez:
Szerintem a GS nél kevesebbet szinte semmi nem eszik, igaz az SV jobban is megy sokkal, de kb fél-egy literrel többet kell egyen. A gumi előbb kop le a másfélszer nagyobb teljesítmény miatt és mivel nagyobb drágább is.
De ezek nem olyan veszélyes költségek, ha valakinek a GS nél sokkal jobban tetszik nem szabad ezt figyelembe venni.
Csak vicceltem, hiszen motorikusan tényleg majdnem ugyan az.
A dögnagy eleje amúgy csak műanyag, bár tényleg olyan, mintha nagy batár lenne. Nekem bejön az egész, igazi megvalósult szerelem.