Hasonlóak voltak a tapasztalataim ami után kormánycsapágyakat kellett cserélnem a Hondán. Még a gyári volt benne ami golyós és a golyók a csapágyfészekben pontszerű benyomódásokat hagytak. Amikor tehermentesítettem a motor elejét és óvatosan fordítottam a kormányt érezhetően "döcögött" a csapágy
Még esetleg akkor is lehet hasonló érzésed kanyarban ha "kockásra" kopott a futófelület, ami azt jelenti, hogy a futófelület képzeletbeli közepe van jobban elkopva (nem volt kanyarvadász az előző tulaj )
el tudnék viselni egy olyan képes kézikönyvet, ahol ezek az elmés megoldások / pl. mint az zsigulinál az ékszíjat helyettesítő nylon harisnya/ össze vannak gyűjtve.
Egy kis infóra-segítségre volna szükségem. Most vettem egy GS500-ast 2001-est. Mentem vele egy karikát ma(mert muszáj volt),és furcsa érzésem volt kanyarban. Olyan volt mintha egy pici kormány fordítás után szinte "magától" még fordított volna még egy kicsit. Igazából nem tudtam eldönteni miért csinálja. A gumik elöl is hátul is cserére szorulnak. Nem hiszem, hogy a futóműnek lenne baja, hibátlanul fut egyenesen. Hozászolásokat, észrevételeket köszönöm. Mindenkinek széles utat! Gaben78
Egyszer egy hosszabb túra kellős közepén szakadt le a kuplungbowdenről a kézikar felőli vége. Megoldottam némi nehézség árán de egy ilyen szorítófogó nagy segítség lett volna és szerintem simán működik
Ilyen alapon elviszem nyaralni a motorod, ha nem érsz rá magad elvinni Árban megegyezhetünk.. Garantáltan élvezné a motor, részemről meg kis szivességnek tekinthető
Azt olvastam, hogy a motorgumik árát rövidesen 7,5 %-kal emelik, illetve az összes többi fajtát is az előállítási költségek növekedése következtében. Így akinek ez számít, vagy aktuális, meggondolandó, hogy esetleg mostanában vásárol.
A női harisnya festékszűrésre való !
Max. fétisimádóknak használtan.
Még esetleg akkor is lehet hasonló érzésed kanyarban ha "kockásra" kopott a futófelület, ami azt jelenti, hogy a futófelület képzeletbeli közepe van jobban elkopva (nem volt kanyarvadász az előző tulaj )
nekem is jól jött volna !
A Tutul klán Narancs-ból meg amatőrök az ilyen kreativitáshoz !
Egy kis infóra-segítségre volna szükségem. Most vettem egy GS500-ast 2001-est. Mentem vele egy karikát ma(mert muszáj volt),és furcsa érzésem volt kanyarban. Olyan volt mintha egy pici kormány fordítás után szinte "magától" még fordított volna még egy kicsit. Igazából nem tudtam eldönteni miért csinálja. A gumik elöl is hátul is cserére szorulnak. Nem hiszem, hogy a futóműnek lenne baja, hibátlanul fut egyenesen. Hozászolásokat, észrevételeket köszönöm. Mindenkinek széles utat! Gaben78
Bár szerintem max elindulásnál használta aki csinálta.
Egyre több pálesszal "jövök" Neked !
Javaslat: olvasgass itt, sok mindent találsz.
Remélem, nem kell új akksit és töltőt vásárolnom.