Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A csepptöltés, valamiféle kis árammal való töltést jelent... az enyém 800mA-rel nyomja fel az akksit... és ez csökken, ahogy "telik" a Zakkumulátor. Egy lemerült akksit majdnem 20 óráig tölt. Autós töltők ritkán tudnak 1 A alatt tölteni...
A motorakkut két dologgal lehet biztosan tönkretenni:
1. Túlságosan lemeríted és úgy hagyod egy ideig.
2. Túltöltöd vagy túl nagy árammal töltöd.
Az autós töltők nem alkalmasak motorakku töltésre, mert egy kocsiba való akku kb. 55Ah-s, a motorba meg mondjuk 10Ah-s való. Ennek a 10%-ával lehet tölteni, és ahogy eléri a közel-teljes feltöltöttséget, a jó töltő átvált csepptöltésbe, ami nagyon kis áramerősséggel szinten tartja.
folytatni (a tanórát)
folytatólagos (gazdaságpolitika)

megfojt (egy embert)
elfojt (érzelmeket)
fojt (kipufogót, motort)

külön szavak.
Mit jelent az, hogy csepptöltő? Nekem asszem Bosch töltőm van, és eredetileg az autóhoz vettük. Kis kézi cucc, két krokicsipesszel. Sikeresen töltöm vele a motor akksiját.
Ez relatív. Te magasabb vagy nálam, úgy vettem észre, de te is kicsi lennél pl. Samuel L. Jackson mellett.
Isti!

Létezik! Nekem is csak két éve van. Figyeld a LIDL akciókat hamarosan, 2000 alatt megúszható. (Egy adaper, 3 led, és két krokicsipesz...). Úgynevezett "csepptöltő".
Viszont Nano"akkumágus" javaslatára én autóstöltővel felnyomom, és utána kapja a motoros áramot...
Üdv !
abban kérek segítséget, létezik e külön MOTORKERÉKPÁR-AKKU -töltő ?
én nem hallottam róla, de a szakboltban tanácsolták !
meglessz nem véletlenül vettem
Egész korrekt méretű szett! Nyáron keress majd jobb hátteret a fotózásához
És akkor ez miben különbözik a 35kW-ostól? Visszanyrhető az a pár lóerő valahogy?
Vagy teljesen ugyanaz csak másképp mérték?
Bocs, akkor valamit elnéztem! Nekem picinek tűntél!
A mérete csalóka, mert a két idom a tank körül mutatja hatalmasnak, de az csak műanyag. Viszont tényleg magas gép. Én is azért csipázom, mert nem kell összehajtogatnom magam rajta.
A súlypontjával nincsen gondom, ill. szerintem nincs magasan. Mivel még új nálam a motor, sok tapasztalatom nincs vele. Eddig kb. 360 km-t motoroztam, többnyire autópályán. Az új gumikkal sem akartam nagyon döntögetni a csúszós úton, de eddig úgy tűnik, hogy kezesbárányként viselkedik, hasonlóan, mint a GS.

Az eldőlés inkább álló helyzetnél lehet gond, vagy lassú sebességnél. Az ABS-t próbálgattam, amikor 1. sebesség helyett csak üresbe raktam, és nem tudtam gyorsítani az álló helyzetből. De szerencsére megfogtam. Szóval ilyenkor nehezebben megtartható mint pl. a GS.
Mondjuk ezen könnyen lehet segíteni kutyacsont cserével.KB 20 perc alatt.
Akkor kicsit magasabban van a motor súlypontja, nem?
(de nem gondolom, hogy ez hátrány lenne azon a terepen, amire tervezték; 100%-ban megbízom a japán tervezőkben:-)
Mennyire esélyes VStrommal terepen menni? És mennyire gyakori, pl. nálad? Országúton, autópályán hogy viselkedik?
Én is 180 cm vagyok, és nem érnek le teletalppal a lábaim. Ezt még szoknom kell, ezért is rendeltem rá bukócsövet (megelőzésképpen).

A képen valóban még a gyári állásban volt a plexi. Tegnap a legfelsőbe átraktam. Egyébként a motor méretén mindenki szörnyülködik, h milyen nagy (civilek). Rajta ülve ezt szerencsére nem lehet érezni.
Fojtatlan, csak a Gs esetében van kb. 8 számozás......oszt találd ki melyik az igaz.

Van 44Le- és 50LE Gs- is a világban......
Alapban ugye a legtöbb az 25kw - 35LE
vagy
35KW - 48LE
Azon agyaltam mi nem stimmel a szememnek.....
Itt még tökig lent van a szélvédő:-))))) azért volt furcsa a vas eleje


De szép gép, gratula!
Bár ebbe nekem a Maci volánbusza tetszik, vagy a vörös-fekete.....
De ez a saját ízlésem:-))))
Minek? 180 cm vagyok, az elég. Nem hiszem, hogy baj lenne nálam egy VStrommal. Csak nem létraemberekhez tervezték?
Nem akarok szemtelen lenni, de szerintem ahhoz kéne nőnöd legalább 10-15 centit!
Hát, úgy 5 év múlva talán esedékes lesz nálam (korábbi évjáratok, árcsökkenés), addig szemezek vele.
Nem húz ez sehová! Ez egy kiváló túramotor, ami azt is kibírja, ha elfogy az út!
Gyönyörű gép. Csak én látom úgy, vagy valóban sport-túramotorhoz húz ez az új design?
Hello!
Ha már a teljesítmény változatokról volt szó, az enyémbe 32kW-van írva. Akkor ez most milyen kategória? Folytott vagy folytatlan? 1999-es évjáratú.
Arról olvastam, hogy a platnihoz rögzítő csavar környékén eltört valakinek, és lerepült menet közben a doboz. A zár tényleg nem egy nagy durranás, azt én is észrevettem. Mondjuk ennyi pénzért ne is várjak többet, komolyabb cégek ilyen árban csak a platnit adják.