Megmaradt a GS-ről egy gyári Bridgestone első gumim. Ha jól emlékszem, a kopásjelzőnél még nem tart, csak a műszaki miatt vettem rá újat. Ha valakit érdekel, szívesen odaadom (Szfváron).
Az akksi miatt próbáltam én is belökni a GS-t 2. és 3-ban, de elég nehéz vállalkozásnak tűnt. Annak idején a Ladámat könnyebben betoltam egyedül, bár akkor még fiatal voltam
jah igen, ma sajnos be kellet tolnom a mocit, a hidegben lemerült szegény aksim, de kínszenvedés volt mert fogalmam sincs hogy kell pontosan! nem írná le valami mi enne a folyamata kell-e szívató vagy nem, egyesbe kell vagy kettesbe? stb... nem mintha tervezném hogy ezentúl csak így indítom csak jó azért tudni
Köszi szépen! Nyáron ilyen táskát vettem a GS-re. Kb 1 órát szenvedtem vele, mire rájöttem, hogy azért nem tudom felrakni, mert két jobbos
Az RMC-ben meg két balos maradt, rosszul párosították őket össze. Aztán inkább cordura kabát lett a visszacserélt táskából. De úgy emlékszem, elég jó minőségűnek tűnt a táska.
nah meg van a táska marha jó, és ez az "új szag" a mai világba nem sűrűn érzem ! nah egy két fotó ahogy sikerült felraknom szenvedtem vele egy órát mert csak német leírás volt az is képek nélkül (bocs a minőségért nem rég fotóztam telóval...)
Annak is az a baja, hogy berozsdásodott a tengely ami be megy a blokkba, ha van ott valami csapágy akkor azt cserélni kell, ha nincs akkor csak meg kell pucolni.
Hogy akarod rendbe hozni, ha nincs szétszedve? Tiszta rozsda a váz.
Nagynagy gratula! Imádni fogod a gépet, én már tudom.
A rugót én kb középen használom, nagyobb túrákon, csomagokkal rakom feljebb, de nem volt még teljesen végállásban az előfeszítés.
A gyári bukócsőhöz passzol a gyári hasidom. Viszont a Givi és az SW Motech csövei azok, amelyek felérnek a tankidom oldalához is - ezekhez a gyári hasidomot csak átalakításokkal, konzolokkal lehet felfogatni.
Tegnaptól engem mindennek lehet hívni, de papírkutyának nem! Nyíregyházáról hoztam haza Székesfehérvárra a DL-t. Tegnapelőtt indultam délután +13 C melegben. Bp után hirtelen 5 fokot esett a hőmérséklet, ami folyamatosan csökkent. Párás ködben, majd esőben motoroztam végig Kisvárdáig a kb 370 km nagy részét. Az utolsó részen, a 4-es úton helyenként csak 30 km/h sebességgel lehetett haladni, nyitott plexivel, mivel belülről párásodott, kívülről meg ráfagyott a víz. Ezt az élményt nem kívánom senkinek! Mégis megérte.
Tegnap vehettem át a gépet Nyíregyházán. A rendszámra kicsit várni kellett, érzékeny búcsút vettem a beszámított GS-től, és indultam haza. Hasonló ködös, csapadékos volt az idő szinte végig az M3-ason, de Bp-től már derűsebb.
Mivel még bejáratós az új szerzemény, így 80-110 között jöttem vele. A fogyasztása 3,9 l/100 km-re jött ki. Egyszer álltam meg pihenni kb 2 percre, de akkor is a hideg miatt. Kényelmes, kifinomult technika, és valóban nyomatékos. Amin kicsit csodálkoztam, hogy a 180 cm magasságom ellenére nem érnek le teletalppal a lábaim. Az ABS-t is próbálgattam finoman, eddig meggyőzött, de remélem, hogy nem lesz rá szükség.
Az alkalmazott előfeszítés, rugókeménység beállításokhoz szeretnék Tőletek segítséget kérni, elsősorban a DL tulajoktól. Kb. hasonlóak az utak az egész országban :? , a súlyom 94 kg, és általában egyedül motorozom. Ha esetleg bukócső rendelésével kapcsolatosan is tudtok ajánlani valamit, azt is szívesen várom.
Ma felrakom rá a dobozt, később kap bukócsövet, ill. alsó páncél is jó volna. A GS-t viszont majdnem megsirattam, amikor otthagytam.
Ez nem úgy néz ki, de nagyon szép!
Az RMC-ben meg két balos maradt, rosszul párosították őket össze. Aztán inkább cordura kabát lett a visszacserélt táskából. De úgy emlékszem, elég jó minőségűnek tűnt a táska.
Jah és gratula az újmocihoz albaregia!
Hogy akarod rendbe hozni, ha nincs szétszedve? Tiszta rozsda a váz.
Ha csak eladni akarod, akkor rendbe hozom Neked teljes szétszedés nélkül! A váltója jó már?
Képeket de minnyá!
Bemérettem az akksit , zárlatos cella,= kuka.
ettől függetlenül alaposan át kell még nézetnem az
elektronikát , még ha fapados is !
A rugót én kb középen használom, nagyobb túrákon, csomagokkal rakom feljebb, de nem volt még teljesen végállásban az előfeszítés.
A gyári bukócsőhöz passzol a gyári hasidom. Viszont a Givi és az SW Motech csövei azok, amelyek felérnek a tankidom oldalához is - ezekhez a gyári hasidomot csak átalakításokkal, konzolokkal lehet felfogatni.
Tegnap vehettem át a gépet Nyíregyházán. A rendszámra kicsit várni kellett, érzékeny búcsút vettem a beszámított GS-től, és indultam haza. Hasonló ködös, csapadékos volt az idő szinte végig az M3-ason, de Bp-től már derűsebb.
Mivel még bejáratós az új szerzemény, így 80-110 között jöttem vele. A fogyasztása 3,9 l/100 km-re jött ki. Egyszer álltam meg pihenni kb 2 percre, de akkor is a hideg miatt. Kényelmes, kifinomult technika, és valóban nyomatékos. Amin kicsit csodálkoztam, hogy a 180 cm magasságom ellenére nem érnek le teletalppal a lábaim. Az ABS-t is próbálgattam finoman, eddig meggyőzött, de remélem, hogy nem lesz rá szükség.
Az alkalmazott előfeszítés, rugókeménység beállításokhoz szeretnék Tőletek segítséget kérni, elsősorban a DL tulajoktól. Kb. hasonlóak az utak az egész országban :? , a súlyom 94 kg, és általában egyedül motorozom. Ha esetleg bukócső rendelésével kapcsolatosan is tudtok ajánlani valamit, azt is szívesen várom.
Ma felrakom rá a dobozt, később kap bukócsövet, ill. alsó páncél is jó volna. A GS-t viszont majdnem megsirattam, amikor otthagytam.