Köszönöm!
Egyébként az egyik eladó,azt kezdte mondogatni,hogy a km órát nem lehet manipulálni,csak úgy,hogyha megfúrják,annak pedig nyoma van,ezért a legtöbbször reális az érték.Ez igaz?
Csaba
Én pár éve vettem a gs-t 25.000 km volt benne hogy ez igaz-e nem tudom, de jó állapotban van most is. Olaszországból lett behozva szerintem ott nem foglalkoznak kmóra tekergetéssel (legalább is bízok benne). Az olajat fél év után kicsit elkezdte enni (de azt is úgy hogy a blokk kartelgáz kivezetőjén folyt ki) de nem füstöl jó hangja is van a blokknak. Szerelőt is felhívtam azt mondta öntsek bele kicsit sűrűbb olajat 20W50-et, és nem baj ha 1000km-en megeszik pár dl olajat az még elmegy mert költséges hozzányúlni a motorhoz.
Nekem fojtott 25kw-os gépem volt....
a nagy "A"-t meg fojatlannal csináltam...
Semmi különbség nem volt - hiszen max 90-el mentünk.
A különbség 130-nál indul.....
a fojtott gép, 2 személyel esetemben MAX 135-140-re volt képes....
Egyedül max 160-ra....
A nyitott meg olyan 180.....
A kérdés hogy neked megéri e az a 20km/ó plusz - amikor úgy se mész annyival - mert
- szabálytalan
- életveszélyes - mert úgy fog szitálni az első kerék mint a picsa....
(nem hiába, a GS-en nem verseny futóművek vannak)
- több teljesítményadó
Szóval teljesen mindegy szerintem hogy nyitott, vagy fojtott......
A lényeg: MILYEN! mert sajna van jópár lelakott darab....és rendesen belefuthatsz egy szarkupacba, akkor meg a gatyád rámegy a szervízelésére.
Erre jó példa az Én volt vasam.
68.000-rel adtam el......2 év múlva már csak 55000-rel volt hírdetve..... utána volt más szám......most a legutolsó "találkozáskor volt benne ismét 70.000 környéke.....(igazándiból már lazán túlment a 100.000-ren)
Szóval ha kinézel egy GS-t, akkor írd be ide a rendszámát....
lehet hogy ismeri itt valaki és akkor vagy rábeszél, vagy lebeszél róla....
A THOR mindig is jó volt tudtommal.
A riasztónál főleg a piezó a lényeg. Ebben ugyan az van, ami nekünk is....szóval kellemetlenül hangos:-))))
Bár a leírás alapján nem különb a miénknél.......ez ügyben meg informáld le Eriket, hogy Ő most mennyiért vállalja a beszerzését, beszerelését.
Tavaly ha jól emlékszem 5500ft volt a riasztó, plusz a szerelés....ez meg megbeszélés kérdése
a GS-ek valóban többféle lóerős változatokban láttak napvilágot, én úgy tudom, hogy a gyártás elején kb 50 ló volt és a végére 45 lett a szigorodó környezetvédelmi osztályok, (katalizátor, SLS, módósított karburátorok) miatt. Szerintem nem sok különbség lehet köztük, nem erre kell figyelni amikor megveszed a vasat ez csak egy adat, inkább arra figyelj, hogy gondos gazdától vedd meg a vasat.
Örülök, hogy te is GS-t veszel, strapabíró, takarékos és igénytelen, én ma sem vennék mást.. legfeljebb második motornak.
Mindörökké GS !
Ennyi teljesítmény sztem nem volt.. de ha lett is volna, a mindennapi használatban pont ugyan olyan lenne az 52 lovas mint a 45 lovas. Nem tudná megmondani senki hogy most éppen melyiken ül, ha nem tudja.
Döntésedben ne befolyásoljon! De még egy a valóságban is 25 kw-os motor 130ig pont úgy viselkedik mint a folytatlan.. főlötte meg nem szokés a gssel közlekedni úgysem
Ha hosszabb távban gondolkodsz,akkor javaslom,hogy hagyd meg az eredetit,mert 90km/h fölött szétbassza az agyad!Én tavaly csináltam egy bontott átmenő rendszert,de elviselhetetlenül rezonált a fejem,
el is adtam nyomban.Mondjuk a vevőnek nagyon tetszett,de azóta nem kaptam hírt róla!
Kedves GS-ek!
GS 500 műszaki adatainál sokszor különböző Le adatokat írnak:52,50,
49,48,47,46,45,44 .Ez elég furcsa.Ez a valóságban is más,vagy csak papíron?Én is ilyen motort szeretnék venni.
Köszönöm:Csaba
Ratesz!
Ma motoroztunk ugyan, de ez még nem a szezon!
A februári kajaparti csak csak odajövős együttlevős zabálós dolog, általában autókkal, bár minden időjárás függvénye!
Ha eljönnél, és esetleg nincs mivel, akkor szóljál, valahová biztos bekéretkedhetsz!
Hello Erik! Ki az a vicces gyerek nagy piros csimmában? Még megvan! :)))))
Ja, gép megvan - Triumph Daytona 955i még mindig, lassan egy éve. És most már egy schwalbe is, kb. 2 óraja löttem a vateran... Akkora tacskó kormány van rajta, hogy majdnem elsírtam magamat... Mondhatnám: custom simson. Még átgondolom mi lesz a sorsa, de elég vicces ez így.
Február 27-én nem lesz kicsit mackós az idő túrázni? Vagy már papírkutya vagyok? Lehet.
Látom a GS fórum nem puhul fel, itt van forgalom bőven. Gratula!
Szasztok GS500-asok! A múltamból maradt egy tuti kis eredeti japppááán owner's manual angolf/francia/olasz/német/flamand/stb.. nyelven. Ha valakit érdekel egy ezresért odaadom neki - kell a lóvé egy igazi DDR csapásmérő eszközre: vettem egy Schwalbe-t...
Én Jakabszálláson nem járnék sportlégszűrővel... mindenestre sűrűn takarítsd/cseréld, mert ha nem eléggé jól szűrt levegőt szív a motor, az elég hamar be tudja tenni neki a kaput! Esős párás időben is jobb a hagyományos szűrő
Egyébként az egyik eladó,azt kezdte mondogatni,hogy a km órát nem lehet manipulálni,csak úgy,hogyha megfúrják,annak pedig nyoma van,ezért a legtöbbször reális az érték.Ez igaz?
Csaba
Nekem fojtott 25kw-os gépem volt....
a nagy "A"-t meg fojatlannal csináltam...
Semmi különbség nem volt - hiszen max 90-el mentünk.
A különbség 130-nál indul.....
a fojtott gép, 2 személyel esetemben MAX 135-140-re volt képes....
Egyedül max 160-ra....
A nyitott meg olyan 180.....
A kérdés hogy neked megéri e az a 20km/ó plusz - amikor úgy se mész annyival - mert
- szabálytalan
- életveszélyes - mert úgy fog szitálni az első kerék mint a picsa....
(nem hiába, a GS-en nem verseny futóművek vannak)
- több teljesítményadó
Szóval teljesen mindegy szerintem hogy nyitott, vagy fojtott......
A lényeg: MILYEN! mert sajna van jópár lelakott darab....és rendesen belefuthatsz egy szarkupacba, akkor meg a gatyád rámegy a szervízelésére.
Erre jó példa az Én volt vasam.
68.000-rel adtam el......2 év múlva már csak 55000-rel volt hírdetve..... utána volt más szám......most a legutolsó "találkozáskor volt benne ismét 70.000 környéke.....(igazándiból már lazán túlment a 100.000-ren)
Szóval ha kinézel egy GS-t, akkor írd be ide a rendszámát....
lehet hogy ismeri itt valaki és akkor vagy rábeszél, vagy lebeszél róla....
A riasztónál főleg a piezó a lényeg. Ebben ugyan az van, ami nekünk is....szóval kellemetlenül hangos:-))))
Bár a leírás alapján nem különb a miénknél.......ez ügyben meg informáld le Eriket, hogy Ő most mennyiért vállalja a beszerzését, beszerelését.
Tavaly ha jól emlékszem 5500ft volt a riasztó, plusz a szerelés....ez meg megbeszélés kérdése
http://sharp.direct.gov.uk/
http://www.kepesmotor.hu/zar_r...
Gyere majd idén... én ellőttem az összes poénom az évek alatt. Kell a frissítés!
Könömöm a lényegre törő válaszokat,nagyon érdekesnek találom.Ha tudtok Ti,vagy bárki eladó GS-t, megköszönöm.
Üdv.:Csaba
a GS-ek valóban többféle lóerős változatokban láttak napvilágot, én úgy tudom, hogy a gyártás elején kb 50 ló volt és a végére 45 lett a szigorodó környezetvédelmi osztályok, (katalizátor, SLS, módósított karburátorok) miatt. Szerintem nem sok különbség lehet köztük, nem erre kell figyelni amikor megveszed a vasat ez csak egy adat, inkább arra figyelj, hogy gondos gazdától vedd meg a vasat.
Örülök, hogy te is GS-t veszel, strapabíró, takarékos és igénytelen, én ma sem vennék mást.. legfeljebb második motornak.
Mindörökké GS !
Szeva !
Döntésedben ne befolyásoljon! De még egy a valóságban is 25 kw-os motor 130ig pont úgy viselkedik mint a folytatlan.. főlötte meg nem szokés a gssel közlekedni úgysem
el is adtam nyomban.Mondjuk a vevőnek nagyon tetszett,de azóta nem kaptam hírt róla!
GS 500 műszaki adatainál sokszor különböző Le adatokat írnak:52,50,
49,48,47,46,45,44 .Ez elég furcsa.Ez a valóságban is más,vagy csak papíron?Én is ilyen motort szeretnék venni.
Köszönöm:Csaba
Ma motoroztunk ugyan, de ez még nem a szezon!
A februári kajaparti csak csak odajövős együttlevős zabálós dolog, általában autókkal, bár minden időjárás függvénye!
Ha eljönnél, és esetleg nincs mivel, akkor szóljál, valahová biztos bekéretkedhetsz!
Ja, gép megvan - Triumph Daytona 955i még mindig, lassan egy éve. És most már egy schwalbe is, kb. 2 óraja löttem a vateran... Akkora tacskó kormány van rajta, hogy majdnem elsírtam magamat... Mondhatnám: custom simson. Még átgondolom mi lesz a sorsa, de elég vicces ez így.
Február 27-én nem lesz kicsit mackós az idő túrázni? Vagy már papírkutya vagyok? Lehet.
Látom a GS fórum nem puhul fel, itt van forgalom bőven. Gratula!
Mesélj már mi újság? Itthon vagy már végleg? Motor van?
Mikor látunk?
Kajparty? http://sgforum.hu/listazas.php...
Remélem jól vagytok!
A kobalt egy nagyon kemény fém, amit pl. fúrók keményítésére is használnak.
A kadmiumot pedig korrózió védelemre használják.