Erről nagyon megoszlanak a vélemények. Én nem tettem rá anno, és most sem tennék. De valóban némelyiknek igencsak fickós hangja van! Ha csak végdobot teszel rá, akkor mondjuk nyersz 0-1 LE-t. Ha rendszert, akkor talán lesz plusz 1,5 LE is. Lényeg, hogy utána lövesd be a karbikat (szinkron, esetleg új fúvókák), minél optimálisabbra a légszűrőhöz és a nyitott dobhoz. Ez nagyon fontos! Mint ahogy az is, hogy valamilyen "meghamisítatlan" doksid legyen a dob mellé... állítólag közeleg az idő, amikor kérik majd a "certit" a rend éber őrei. Éppen, mint a kocsiknál az ablakfóliázás esetén (gyanítom, egy szépen olvasható beütött számsor már elkerülhetővé teszi a szívózást).
Ha csak végdobot cserélsz, akkor vágni kell valóban. Bilinccsel szépen szerelhető lesz... ha esetleg a csövek átmérőjénél lenne prücök, akkor egy közdarabbal ez megoldható.
Nézd meg a Sugomotors-t is. A bontós topicban gyakran írnak... és most tele vannak sportdobbal...
Sziasztok!
Segítene valaki hogy érdemes-e gs500-ra sportdobot rakni, és ha igen akkor csak dobot vagy kell az egész kipuff rendszert is cserélni? Nekem elég ha csak a hangja lesz vagányabb. Sportlégszűrő már van rajta, észre is lehet venni kicsit harapósabb lett. A gyári kipuff rendszer van rajta úgy néztem az egész egy darabból van úgy hogy biztos hogy vágni kell ha rakok rá sport dobot. Ja és azt könnyen meglehet oldani bilincsel vagy valamivel már mint a felrakást? Bontóból gondoltam dobot venni Jánoshalma lenne a legközelebb.
"Savállót" amúgy is baromi nehéz fúrni... ezért gondoltam, hogy mindjárt a gyártásnál legyen jó helyen... Bár, NEM Gazdaságos furdancs is leledzik errefelé... hála a magasságosnak ("Aki a saját hasonlatosságára engem is megteremtett...").
Nálam az "esSO"-féle a nyerő minta... énnevemmel feliratozva. Ha élesedik majd a dolog, akkor kikérdezem a Papit, hogy melyik furatokat kellett még a gyártás után alakítani. És akkor meglesz a végleges forma...
Az árat meginformálom majd a héten, mert akkor találkozom azzal a kollegámmal, aki intézte nekünk.
Amúgy szedjétek össze.....utoljára 10db kellett minimum.
És persze árat csökkent, ha 10db DL, vagy 10db más azonos motor a delikvens, hiszen nem kell állítgatni a gépet.
Ha gondoljátok akkor lehet azonos a logó is.....
(AKMT esetében DL SZEKCIÓS formában).....
Ami ugye így nézne ki logóban: - ez még kivágható
És ha találsz gyártót akkor tőle.
Szerintem úgyan úgy van gyártó - mint bovdenkészítő
Az ár a töredéke.....és mínőségben sem különbözik.....
De ez azért elgondolkodtató....
Nem lehet, hogy a spirál vezetődbe eltört a fém belső - és amiatt megy szét?....vagy hogyan száll el? Elkopik a négyzet része ami belemegy az órába?
Segítséget kérek!
Ma ismét eldurrant a km-óra spirálom,amit júliusban vettem a pinkmotors-tól!Nem ismerem a gyártót,de nem volt valami tartós és olcsó sem!Honnan vegyek jó minőségűt,ami többet bír?
egy a gond.....
10db-nak kell összejönnie - és az árat nem tudom, hiszen ennek már majd 2 éve.
Jelenleg - ha még egyáltalán él - akkor 1 rendelés van, szóval még 9 kellene.
Ha összejönne a 10, akkor kell egy DEMROB nevezetű király fazon - aki segített a rajzolásba.....
Ezután viszi a kollegám a mesterhez....aki plazma-lézer-rák se tudja mivel vágja ki....
Ha csak végdobot cserélsz, akkor vágni kell valóban. Bilinccsel szépen szerelhető lesz... ha esetleg a csövek átmérőjénél lenne prücök, akkor egy közdarabbal ez megoldható.
Nézd meg a Sugomotors-t is. A bontós topicban gyakran írnak... és most tele vannak sportdobbal...
Felraktam a helyére, a luk helyét filctollal bejelöltem, kifúrtam, és kész.
Segítene valaki hogy érdemes-e gs500-ra sportdobot rakni, és ha igen akkor csak dobot vagy kell az egész kipuff rendszert is cserélni? Nekem elég ha csak a hangja lesz vagányabb. Sportlégszűrő már van rajta, észre is lehet venni kicsit harapósabb lett. A gyári kipuff rendszer van rajta úgy néztem az egész egy darabból van úgy hogy biztos hogy vágni kell ha rakok rá sport dobot. Ja és azt könnyen meglehet oldani bilincsel vagy valamivel már mint a felrakást? Bontóból gondoltam dobot venni Jánoshalma lenne a legközelebb.
Nekem ki volt fúrva, csak 4mm-rel arébb az alsó kettő......
Ezt meg tűreszelővel megoldottam kemény 2 óra alatt:-)))
Este "Indul a bakterház"... megnézem.
itt pár órát kérnek csak.
Az árat meginformálom majd a héten, mert akkor találkozom azzal a kollegámmal, aki intézte nekünk.
Amúgy szedjétek össze.....utoljára 10db kellett minimum.
És persze árat csökkent, ha 10db DL, vagy 10db más azonos motor a delikvens, hiszen nem kell állítgatni a gépet.
Ha gondoljátok akkor lehet azonos a logó is.....
(AKMT esetében DL SZEKCIÓS formában).....
Ami ugye így nézne ki logóban: - ez még kivágható
És ha találsz gyártót akkor tőle.
Szerintem úgyan úgy van gyártó - mint bovdenkészítő
Az ár a töredéke.....és mínőségben sem különbözik.....
De ez azért elgondolkodtató....
Nem lehet, hogy a spirál vezetődbe eltört a fém belső - és amiatt megy szét?....vagy hogyan száll el? Elkopik a négyzet része ami belemegy az órába?
Ma ismét eldurrant a km-óra spirálom,amit júliusban vettem a pinkmotors-tól!Nem ismerem a gyártót,de nem volt valami tartós és olcsó sem!Honnan vegyek jó minőségűt,ami többet bír?
Nem hülyeség!
Én sokkal stabilabnak érzem megpakolva a motort - és az asszony szerint "beveszik mint cica az ágyba" ilyenkor a motor segge.....
De ez még nem is volt pakolás:-))))
Mikor Ogabi lányával utaztunk Lengyelországba.....NO ott volt CSÚCS a gép:-)))
ja ja
egy a gond.....
10db-nak kell összejönnie - és az árat nem tudom, hiszen ennek már majd 2 éve.
Jelenleg - ha még egyáltalán él - akkor 1 rendelés van, szóval még 9 kellene.
Ha összejönne a 10, akkor kell egy DEMROB nevezetű király fazon - aki segített a rajzolásba.....
Ezután viszi a kollegám a mesterhez....aki plazma-lézer-rák se tudja mivel vágja ki....