Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

11.000.- meg pár ezres munkadíjnak!
DID lánc lett belecsinálva! Nittelőszem.
Kicsit félek tőle,de a Trubi garanciát vállal rá!
Az hogy ennyi kilométernél?
2005-ben vizsgáztam BP-n és vettem egy térképet!Márciusban úgy eltévedtem vele,hogy az csak na!Budaörsön valami nagy bevásárlóközpontnál kérdeztem egy bennszülöttet,hogy hol is vagyok ezen a térképen,de nem is volt rajt a pont! Júniusban a H.ringre menet is eltévedtem!Na ekkor basztam fel az agyam és vettem egy GPS-t!
Azóta meg nem voltam sehol!
Elővettem a munkalapot, azon az áll hogy 13 000 volt a vezlánc, és 8ezer a munkadíj (2008 május 8)! Este vittem a gépet, másnap délután meg elhoztam.
Nekem most volt 24214km és a vezérműlánc már majdnem kuka!
Csere lett belőle!
Flue-Gász olyan szép összeget mondott,hogy majdnem agyidegzsábám lett!
Lánc 24000.-
Tömítésgarnitúra 40000.-
Munkadíj 10-12 óra!
Sallangokkal együtt kb 200.000.-
Ahogy mondja!
Blue Panther Zaphire elég olcsó és viszonylag jó kocsiban,de mocin semmi sem látszik rajt!Marad a füles megoldás és hallgatható az irány!
15000.-+a füles
Köszi mindenkinek!
Ha mégis megesne se úgy kell komunikálni h eltévedtünk, hanem módosítottuk az útvonalat. Jelen pozíciónk ez, tehát arra megyünk tovább
na a lényeg lemaradt! Vezérműláncot
Én cseréltem az enyémben óra szerint! 80ezer körül.. sokkal szebb lett a hangja, nem volt egy vészes összeg 2008ban
Az egy normál szerviz (42.000). De tudni kellene a motor előéletét. Ha minden szervize megvolt, akkor csak olaj, olajszűrő csere kell ilyenkor, és egy átbogarászás.

Légszűrő 12.000 km
Olaj, olajszűrő 6.000 km
Szelephézag ellenőrzés (állítás) 24.000 km
Gyertyacsere, ha szükséges (könyv szerint 12.000 km)

Nagyjából ezek a fontosabb intervallumok. Van itt már 100.000 közeli GS is, vezérműláncot azonban nem kellett rajta cserélni...
Üdv! Valahol van egy táblázat, amiből kiolvasható, hány km-kor miket kell benne cserélni vagy ellenőrizni. Talán az AKMT oldalán.
Eltévedni én sem, de Budapesten nem árt, ha egy kis gép (GPS) az egyirányú utcák halmazában pontosan célba irányít. Az idő és a benzin, pénz.
Az eltévedés újabb látnivalókat rejthet... Bár falkában kellemetlen, de sosenem rossz!
Jó neked.
Üdv Nektek!

40e km körül gs500 ban miket kellene cserélni? (szervíz)
Vezérműlánc? szelephézag? Ilyenekre gondolok. Köszi.
Én még nem tudtam eltévedni
Én a GPS-nek már sokszorosan hasznát vettem, mióta megvan (kb. 4 éve). Motoron csak tavaly használtam, egyszer (egy tuti tartóállvány még kéne). Amúgy mi a kérdés?
Szia!
Szelepfedél tömítést magában interneten nem biztos, hogy kapsz, mert azt általában csomagban árulják, a többi tömítéssel együtt. Egy Suzuki márkakereskedőnél szerintem olcsóbban megúszod. Én legalábbis jobban jártam velük, mint bármilyen más megoldással.
GPS?
Szerintem sok tapasztalat van, de a kérdésed hiánya miatt nem lehet válaszolni.

Mi érdekel?

Gép, progi, vagy a tartóállvány?
Doktor Dani!

Ha még egyszer így eltűnsz, szétrúgom az ülőgumód!
Jó hallani felőled! Üdv, ismét a "közelben"!
Remélem kerülünk egyet az új vassal... még lehet, hogy az Alpokban!
Sehol, legalábbis Én még nem találtam. Én is mindíg mögéje forrasztok.
Szasztok GS Banda!

Remélem jól telt az évetek. 1,5 év kihagyás után visszatérek az aszfaltra egy kis triál kitérő után...

node tininidzsát egy viffer800 váltja majd fel, és jöhet a stopmotoros az alpokban. remélem összefutunnk vhol 2011ben.

Szarka Dániel