Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok. Köszönöm a segítséget!
Nemrég jelent meg egy Totalbike cikk, amiben a cincér motorokat tesztelt, és lenézte a "kis" 50-60 lóerősöket. Kapott is hideg-meleget az olvasóktól. A Facebook-on is kezd jó lenni a Totalcar.

A gigantománia sajátos tünet ma szinte mindenhol a világon.
Azért sem érdemes versenyezni, mert mindig van egy nagyobb/jobb/erősebb "kutya", akkor meg minek.

Valaki írta egy blogon, hogy nem az a gazdag, akinek BMW-je van, hanem aki a saját JET repülőjével utazgat a saját szigetére.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_bontok.jsp

Figyusz, ezen a lapon találsz néhány bontót, a szerencséd van alkatrészt is .
üdv.
mchaxton
Sziasztok srácok!

Motorbontót keresek, mert szezon végén összetörték a motorom és be kell szereznem pár alkatrészt.
A legfontosabb az első lámpa lenne mert újonnan 60 körül van.

Ha tudtok bontót ahol kapni ilyesmit írjátok le legyetek szívesek.

2003-as a motor.
Valóban hasonlóak, mert mindegyik ad ki hangot, igaz az egyik 21 LE a másik 48 LE és a Te 106 LE magasságodból azonban ez egyformának látszhat! Én kérek elnézést, hogy mertem reagálni...
...meg az őrangyalod, hogy ne menj nála gyorsabban.
eladó gs 500 elsőkerék,tárcsák nélkül,kis hibája volt,de Jóbékkal javítattam meg. 20e. az ára. alkuképes........
20 53 57 143 vagy TRK-mz
Én megakkora baromságot hallottam rég,hogy a hasonló,meg az egyforma ugyan azt jelentené
Valóban jó tanácsok.
Ekkora baromságot még életemben nem hallottam, hogy a 250-es ETZ meg a GS500 egyforma kategoria!
hát egy elefántról a szamár meg a ló is nagyon hasonló
Pedig az össze vissza kicsülledésnek is megvan a maga bája.
Vezettem már Mzket én is, tudom milyen.. azért is mertem azt mondani amit.

Felőlem összefuthatunk majd ha úgy alakul.

10-15 fős társaságban motorozástól a hideg is kiráz.. max úgy nem ha a kijelölt benzinkutakon találkozunk , közte meg mindenki a maga ura. Nem vagyok túlzottan toleráns alkat, és másoktól se várom el hogy az legyen. Így ha valaki velem akar motorozni, mindig megbeszéljük hogy mik a szabályok..pl lemaradásnál nincs megvárás, csak benzinkútnál, tervezett megállóhelyen, vagy ahol nem egyértelmű útelágazáshoz érünk. Mindenki a maga ura, így nincs a lassabb vagy kevésbé bevállalós pilótákon nyomás, a gyorsak vagy meg előremehetnek. Baj esetén a bajba jutott smst küld, telefont meg mindenki néz időnként

Sztem olyan 5 motor a max, hogy élvezetesen lehessen haladni túrán

Nem olyan nagy teljesítmény ez, bár majdnem minden pénzem utazásra költöm.. amiket itt látsz azok csak a motorosok..
Értem, igazából nekem ennél nagyobb motort még nem lehet vezetnem haveromnak meg már 2 éve megvan az Mz szerelme, de csak 1 éve van jogsija. Nem szeretné leváltani mert szereti a motorját én meg nem vagyok a tulaja ennek a GS500 nak sem... Szóval leváltásról nálam sem lehet szó. Az élményt úgy kell összehangolni, hogy nekem is és neki is jó legyen. A 250 es Mz ből ki lehet hozni 110 et is rövid távon, de a 90 es utazó inkább valóságos. A hegyekben meg ez még lemegy 50 alá is, azért az Alpokon átkelni egy felmálházott 250 es 2t motorral ami alapból 140 kiló+85kg a pilóta+egy csomó súly a csomag... Egy 4T ennyiből jobb, ráadásul a Gs az 500 köbjével nyomatékosabb így nem annyira látványos a szenvedése egy komoly emelkedőn. Az a probléma hogy beszélünk erről meg szép dolog ez, de hol vagyunk még(?)... Egyébként 23 évesen bejárni a Balkánt és közel-nyugat európát hát öregem tisztelet van! Remélem hogy a nagy terved is valóra válik ez a 15.000 es túra valamikor. Nameg hogyha egy nyáron összefutnánk és beszélnénk meg kitalálnánk valami haveros közös 10-15 fős túrát akár országon belül az jó kis csapatépítő is lehetne. Na de ne tekintsünk ennyire előre. :) A holnap sem biztos...
Hát ezzel nem nagyon értek egyet,de biztos nem is kell.Nekem van ETZ-m GS-m és 1.4-es GSX-m,hát a GS és az ETZ nagyjából egy kategória,120-ig mindkettő ugyan azt tudja.A GSX hát hozzá képest az előző kettő tényleg csak bicikli. Amúgy meg minden motor csak motor,a gyorsabbal is lehet lassabban menni,a társaság és a táj számít.
És még 130 a vége amennyivel lehet menni.
Mármint legálisan.
Amúgy napi 5-600 Km amit el tud menni átlagembernek.
Városi tötymörgéssel kevesebbet.Ennél többet önsanyargatással.Az meg nem túra.
Ha lassabb a gép akkor megint csak kevesebbet.
Tényleg jobb egy gyorsabb.
ott lehet olvasni.. najó nem, de az egyik teherautós haverom az rendszeresen regényeket olvas autópályán 80-90es tempó mellett

Am meg igen.. ez az egy oka van annak hogy váltanék nagyobbra, mert az egyenesek 150-160tól kezdik elveszteni ingerszegénységüket..tartósan ennyivel meg megölném a GS-t, amit nem szeretnék. 110-el is mindenhova oda lehet érni.. a busz még ennyivel se megy
És a lassú egyenesek?
Ha kanyart látok elvesztem a fejem , nem sok jobb dolog van a gyorsan kanyarodásnál
Ezek csak jótanácsok, nem akarom a kedved szegni.

Mi se szoktunk sűrűn autópályázni túra közben, csak ott ahol érdektelen a táj, vagy haza kell érni messziről gyorsan.

Ami van fent kelet-európai túráról galériám, ott a képaláírásokban ott van hogy hány órakor hol voltunk, és hogy egy nap mennyit sikerült menni. Mi ezt 110-130as tempóban motorozással hoztuk össze, volt hogy reggel 8tól másnap hajnali 3ig motoroztunk és nézelődtünk.. de a rövid napokon is este 11ig motoroztunk, ha nem tovább..általában akkor álltunk meg amikor már képtelenek voltunk a vezetésre

Van nekem is olyan haverom akinek 90 a maximális utazós motorja van.. gurultunk egyszer közösen 300 kilométert.. ha nem kellett volna előzgetni még talán el is ment volna a dolog.. de erőtartalék nélkül forgalmas főúton motorozni életveszélyes.. meg unalmas is. Én már végigelőztem az egész kocsisort mire ő az első 70nel zötyögő teherautót meg tudta előzni.

Ekkora túrára nem szívesen mennék el úgy hogy a másik motoros nem tud legalább 100al menni, és onnan még előzgetni.. ilyen tekintetben a ti GS-etek meg az MZ-tek között nagyobb a különbség mint a mi GS-ünk és a GSXR között volt..
Fúúúj.Az a sok kanyar.
itt megtalálsz mindent web:TRK-mz
van egy felesleges gs 500 elsőkerekem,tárcsák nélkül.enyhén sérült volt de megcsináltattam a JÓBéknál......20ért megválnék tőle!
Autópályaaaa? SOHA! Én kirándulni akarok nem száguldozni. 90-es maximális sebesség reális egy ETZ 250 mellett. Egy hétnél lefogadom hogy több kell, de sokan mondták már nekünk hogy ilyen elszánt motoros barmokat még nem láttak mint mi. A Simson csoffadt ülésén 800 km-t vezettünk 2 nap ami már az őrületbe kergetett. 5000 km 1-1,5 vagy 2 hétre nem sok. Az idővel nem állunk hadilábon, a pénz a hátulütője a dolognak. Nem akarok napi 1500km-t levezetni mert meggyűlölném egy életre. Napi 500 km reálisnak tűnik, amibe belefér látnivaló is. A gond most mér "csak" a pénz, én szívesen elmennék 1 hónapra is (na jó talán az már húzósabb), de 2 hétre simán! Ha rövidebbre sikerül kényelmesen akkor az is jó legalább kevesebbet kell szállásra költeni. Nem leszek ideges ha nem sikerül 1 hét alatt teljesíteni, mert kikapcsolódni mennék nem még jobban bekapcsolódni. Motorfüggő vagyok kész, szarul érzem magam minden télen amikor nem tudok rápattanni és csapni vele egy kört... :)
Ne vedd úgy hogy nem hallgattalak meg, csak én máshogy gondolom, de az is lehet hogy csalódni fogok a számításomban. Mindennel akarok számolni és kösz a tapasztalati tanácsot! :)