Motortakarítás közben vettem észre, két csatlakozót ami a motor jobb oldalán az ülés melett megy el a burkolat alatt. Mire valóak ezek, és miért kell az egyikben az átkötés?
használt vagy új motor mert ha zsír új akkor semmi nem kell kifizeted a vételárat és elhozod,sőt mivel kiviszed az országból meg az áfát sem kell kifizetned meg a regadót tesóm így vett egy 2009es VW Polot
Haliho!
Van vkinek otlete hogy ha magyarba akarok venni motort es kulfoldon akarom hasznalni,de nem akarom otthon a nevemre iratni akkor mien papirokat kene elintezni?Persze kulfoldon a nevemre iratnam,csak otthon nemakarom feleslegesen kifizetni az allamnak azt a sok xarsagot...
Szia patopalkó,.Én raktam fel a Kappa doboz tartót meg a 30-l es dobozt,nékem GS-500 on volt az enyém 2003-as,de ugyan az a farok idom része,mint a tiédnek,na minden jót,ha érdekel jelezz .patópalkó nekem ezen volt szia.
500 km-nél naponta tényleg nem kell több: az autópálya fárasztó és ingerszegény (szerencsés esetben), az egyéb utakon meg tényleg sokszor többszörösére nő a menetidő (de legalább lehet nézelődni).
A hosszabb túrákon valóban nem jó a sok motor, de ha többen vagyunk, azért biztonságot is ad. Főleg ismeretlen helyeken.
Nyáron mi is tervezzük Szlovénia-Olaszország-Ausztria (esetleg Fr.o.) útvonalat. Így ha sikerül esetleg innen partnert találni hozzá, nagyon örülnék.
Nézegettem az AKMT fórumon is az előző túrákat, ill. a túramotoros honlapon is találtam beszámolót talán BLUE-tól. Vannak fent okosságok, főleg ha az ember nem járt még azon az útvonalon, érdemes tapasztalatokat gyűjteni jobbról-balról.
Ha valakinek van kedve az említett úticélhoz vagy akár más környékbeli országokhoz akár 1-2 napra is, ha melegebb lesz, én szívesen mennék...
Sziasztok, jó reggelt! Ezt láttátok már , mi a véleményetek?