Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Erik,

Hol lehet ellenoldali/hozzá való/ csatlakozókat kapni ezekhez/kettes, négyes/?

köszi.
Erik,

Köszi az infót a csatlakozókról.
ANDRÁS neked szólt!
Talán egyszer neked is lesz motorod,aztán tudod nézegetni a nagy garázsba,mert benzinre már "nekedse fussa"!
Ja felénk sem jeleznek már, csak a koldusabbak,mint én!
(Én a mai napig érzem a kódismotoros jelzőt magamon!)
A szép és drága motorosok nem mindig,autósok meg pláne nem jeleznek.
A fényképészek okos emberek.Rájöttek a naptárból,hogy vasárnap van és felengedtek a motorosok a fagyasztásból!Kombináltak és összerakták a kettőt.Szerettek volna fényképpel kedveskedni az új évben!Mostanában mindenféle szutyok autóba is belerakják a kamerát,ezért én már szinte mindegyiktől fosok, ami az út szélén áll!
Most nem volt szaga... lezárta a jég! De trafi volt Kakasdon is, és Pörbölyön... szerencsére elkerülve mindkettő. De a bánat az, hogy a szembejövők (motorosok is) semmit nem jeleztek előre... Ez azért elgondolkodtató...
Nyáron mi is voltunk 1et fürödni Szálkán,de büdös volt a viz és hamar kijöttünk!Viszont Mohácsig jó volt az út és a benzinkútnál fényképészek vártak!Jól elszáguldottam előtte 40-nel és kidugtam a nyelvem nekik!
Úgy van. Mentem egy Baja-Szálka-Bonyhád-Kakasd-Szekszárd-Baja karikát. Rengetegen voltunk kint az utakon... olyan, volt, mint "három hónap múlva"...
Kakasdon voltál meg Szexárdon!
Szekszárd?
Az igaz, hogy kevesebbet írunk ide, mert álatalában az AKMT-n pofázunk. De mint láthatod, azért ezt is olvasgatjuk és szükség szerint írunk is, mert a kis GS mindíg a szívünk csücske marad!
Szia!
Hát igen, van már legalább kb 1éve, hogy írtam. Olvasni olvastam az oldalt, de írni még sem írtam. Senkire nem haragszom, csak most így jött ki, de ez jól eset, hogy van még, aki emlékszik rám. Tavaly nagyon keveset mentem sajnos a mocival, sajnos változnak az idők.. kb 2000Km-rel zártam az évet! Ma is beindítottam, de csak az udvarban járattam meg, a motort meg a váltót középtámaszon, itt nem volt annyira szép idő. Na de nem csak én, te, ti is ritkábban vagytok már itt, rólad, rólatok is kevesebbet hallani a régi csapatról. Már nem pörög annyira az oldal. Ja és a vidi, az olajnyomást mér, hidegen és ahogyan bemelegszik az olaj és változik a nyomás, azt mutatja be.
sajna nem ez gond ,
ma brahiból rátettem a gyújtást
volt delej, szokatlan kis kerregő hang ,
és erőlködött egy kicsit . töltöm az akksit,
holnap meglátom mire megyek .
attól félek megint szerlőhöz kő vinni
Nem lehet h véletlen lenyomtad a vészleállítót? Egyszer a nagy kesztyűigazgatásban 100as tempónál sikerült megtennem, lelassultam vagy 40re mire észbekaptam hogy mi van
Piros gomb?
Tegnap Én is úgy jártam miután Nyuszi leszállt a motoromról!
nekem csak 12km adatott meg tegnap !
de. minden gond nélkül gurulgattam.
du beöltöztem , de a benyakútból kijövet
az Őrangyalom "letiltotta" az elekronikát .
szégyenszemre utánfutón jöttünk haza
tavaszig lessz időm agyalni
Itt is tiszta mindkettő, és teletankolva várják az újfenti kiröppenést!

Lemostam a paripát, és pihen... ki tudja mikor veszem elő újra!

Aztamindenitdejóóóvolt!
Akkor csak gratulálni tudok!
Tegnap után, ma is motorzottam!
Mindkettő a riasztó előkészítés a GS-ben:
A kettes csati egy állandó +12 volt, és egy test, a négyes csati pedig egy gyújtás alatti +12 v, egy test és a rövidrezárás pedig a gyújtás megszakító áramköre. Ha kihúzod, nincs gyújtás.
Apukám! Egy álom! Tökéletesen passzol a "tökömre", és csendes, és nem párásodik, és..., és...
És a kabát is rettenetesen penge... semmi hurrikán nem volt benne, pedig alatta csak egy póló leledzett. Jó vásárt csináltam!
Hogy vizsgázott az új bukó?
"Hol jártam ma" sorozatunk első 2011-es felvételei ( )
Hali Roland!

De baromi régen jártál már itt!

Ez a video mit szándékozik bemutatni röpke három és fél percben?
Nagyszerű!

Jövő héten felhívlak.
Első lámpa, kezelő karok és kormányra van szükségem.