Napi több mint 700 kilométer nagyon nehéz lemotorozni több napon keresztül, főleg úgy hogy nem maga a motorozás a cél, hanem látnivalókat is akartok nézni.
24 órás napra feszítette időbeosztással kevés megállással és kevés alvással 25-30 km/h átlagsebességet számoljatok, ami azt jelenti h autópályák mellőzésével is tartani kell a 75-80 km/h átlagsebességet amikor motoroztok (ami leírva kevésnek tűnik, de az átlagsebesség csalóka dolog a városi és lassú szakaszok, lámpák és egyéb megállók miatt)
A menjünk messzire motorozni legyen sok tengerparti szakasz is csak a számítógép előtt tűnik szépnek..mi amikor ott voltunk hogy itt a tengerpart, az első csobbanást leszámítva a hét hátralevő részén leszartuk, és inkább bementünk a hegyek közé..amit sokkal jobban is élveztünk. Sokad rangú kertek alatti utakat használtunk, forgalom alig volt..csak kanyar kanyar hátán..
Hasonlóban gondolkodunk mi is. Én már nagyon szeretnék olaszba nyaralni, mert olaszt tanulok és többet akarok tudni az országról meg mindenről, ráadásul tengert sem láttam még... :) Mi 5000km-es túraútvonalat terveztünk a kuglitérképen, elég sok km, de én nem nagyon nyaraltam még soha ilyen 1 heteket és külföldön is csak 1-2 szer jártam még. Alföldi vagyok én is (mi is) kecskemétiek vagyunk, a haveromnak egy 250 es MZ je van és érdekli az MZ múzeum úgyhogy a tervben Németország így kapott helyet. Olaszország az én ínyemre való, de haverom is kíváncsi, hiszen a nyaralás tényleges része majdhogynem olaszhonban lenne lebonyolítva. :) Nem is tudok hirtelen jobb dolgot mondani minek örülnék jobban mint ennek az 1 hétnek. Hozzávetőlegesen 150.000Ft-ot számoltunk, amiért még júliusban meg is kellene dolgozni... (na nem 150.000 es fizetést adnak, de egy töredékét tudom finanszírozni a nyári munkából, a többi spórolt pénzből menne) :)
Igen az egyszerűbb, és lehet hogy jobban bevált mint az elkészítős. Mi gyakorlaton erősítő kapcsolásokat, meg kisebb áramköröket építünk, akinek meg ez nem elég az elmehet szakkörre ahol még többet tudhat meg az elektronikáról. Én is így vagyok vele genyózok egy pár órát vele és ha a végén működik akkor örülök neki hogy sikerült. Szeretek szerelni és építeni ilyen dolgokat. :)
Az olasz rész hétvégén, jóidőben kihagyható.
Annyi a szabadságolt lakóautós család hogy lépni nem lehet tőlük.
Hétköznap viszont mehet. a menet mert jóóó.
Mi az elmúlt nyáron,azt az egyszerű megoldást választottuk,hogy ahol sötétedett ott bementünk az első házba,és ott aludtunk.18 európát kértek fejenként,olyan kiszolgálással,amit sok csillagos szálláson nem érnek el.Nagyon barátságosak,főleg ahogy én levettem imádják a motorosokat.De csak ausztria az kevés,szlovénia,olaszország kihagyhatatlan!
Igazából még nem rajzolódott ki teljesen, hogy lenne a legjobb. Az biztos hogy első éjszaka Sopronban lesz rokonoknál, mivel az Alföldről megyünk, az meg már 400km minimum.
Aztán innen mennénk tovább....
Huhhh.Egy túrára sok lenne egyszerre.
Elsőre el kéne dönteni hogy csillagtúra szerűen egy helyről vágtok neki vagy mindennap máshol alszotok.
A Glocner és a digó rész a dolomitokban nagyon jó kiindulópont.
Én most nyáron a Nocalmot meg a sasfészket céloznám meg talán Rauris a cél szállás ügyileg.
Azt le lehet neten foglalni előre.
Üdv.
Kellene egy kis segítség. Nyári túrának Ausztriát tervezzük, itt is inkább az Alpokban motorozni. Régebben volt fent Blue oldalán túrabeszámoló, ezt sajnos most nem találom. Szállást hogy érdemes keríteni, valamint mit érdemes megnézni erre?
Válaszokat köszönöm.
Van kapcsolásom hozzá. :) 1000-1500Ft ból kijön dobozka nélkül. Egy 4047 IC-vel működik ami nem nagy drágaság. Csak van benne egy kis tekercs amit nem biztos hogy egyszerű lesz találni.
Szoktam a motorom akkujaival foglalkozni. Ez a szulfátosodás már az előző tulajnál is elkezdődhetett, sőt szerintem biztos is. Építenem kell egy ilyen szulfátosodás visszafordító áramkört (battery desulfator), mert még ilyenem sincs (sose kellett még). Azthiszem ez még a gyári akkuja is a gépnek ezértnem is csodálkozok rajta. Jövő télre ha úgy lesz építek neki egy csepptöltőt és az mellett egyszerűbb vigyázni az aksira. Tavasszal úgyis karbi és gyújtás ellenőrzés illetve karbi szinkron kell neki, úgyhogy az új akku árát inkább arra költeném. :)
Zoli
Tudod mi a legszörnyűbb az egészben!
Pár éve gyártottunk egy B and O nevű cégnek,ami az egyik csúcstechnológia a híradástechnikában!
Azok pontosan ugyanazokkal az alkatrészekkel ugyanabból készülnek mint egy bármi más,csak nagyobb a körítés!
Ez bonyolult kérdés!
3 féle elektronika van.
A legjobb megy az orvosi műszerekbe,meg a repüléstechnikába ez a legjobban felügyelt rész!
A másik kettő meg le van szarva,de a legszarabb a háztartási gépek!
Itt minden arról szól,hogy ne érje meg javítani,de ez szinte lehetetlen is!
Amikor egy olcsó mp3 lejátszó úgy van legyártva,hogy összerakod és egy gép tesz rá egy szoftvert,mert anélkül csak egy csomó alkatrész!Az IC-k havi szinten is váltakoznak,meg a programjaik is!Ki a fene tudja kinyomozni,hogy mi hol miért készül!
Képzeld el,hogy azok a mérnökök,akik ennek lennének a vezetőik és felelőseik fingjuk nincs, hogy mit csinálnak!
Hova hova,miután kihasználtk a rúd adta örömöket feltöltődnek egy csomó energiával és már mennek is mosni.Hogy mire te haza érsz a gyárból,már hulla fáradt legyen és ne kelljen szexelni
Sok unatkozó nő van!Némelyik többet is bír,mint az átlag!
De azt számold ki,hogy átlagban 1600db mosógéphez csinálok nyákot 8 órában egyedül!Az kb 4800db/nap!(Több soron is van ilyen)
Hova a faszomba adnak el ennyi mosógépet?
24 órás napra feszítette időbeosztással kevés megállással és kevés alvással 25-30 km/h átlagsebességet számoljatok, ami azt jelenti h autópályák mellőzésével is tartani kell a 75-80 km/h átlagsebességet amikor motoroztok (ami leírva kevésnek tűnik, de az átlagsebesség csalóka dolog a városi és lassú szakaszok, lámpák és egyéb megállók miatt)
A menjünk messzire motorozni legyen sok tengerparti szakasz is csak a számítógép előtt tűnik szépnek..mi amikor ott voltunk hogy itt a tengerpart, az első csobbanást leszámítva a hét hátralevő részén leszartuk, és inkább bementünk a hegyek közé..amit sokkal jobban is élveztünk. Sokad rangú kertek alatti utakat használtunk, forgalom alig volt..csak kanyar kanyar hátán..