Sajnos láttam már elektronikát!
azokat gyártom több mint 4 éve!Brácsak hozná a tervező,hogy megengedhetnénk magunknak egy monstert!Most éppen azt a förmedvényt nézegetem,amit Rossi összevissza fröcsögtetett festékkel!
Ma vettem észre hogy az első lámpába csatlakozó köteg szigetelőszalaggal van összekötve. A kapcsolót azért kérdeztem, mert az akku gyengélkedik, kezd szulfátosodni és nehezebben indul. Az akkuval még most kellene valamit kezdeni, nehogy újat kelljen venni tavasszal.
más: Nem tudom láttál-e már magyar rádiót az 50 es évek környékéből?. Abban nincs se nyák se szigszalag, a 10 centis kerámia ellenállások a levegőben vannak összeforrasztva, vezetékek bonyolult hálózata, rézdrót, antenna minden egyben, szóval nekem így is jó hogy van rajta egy kis szalag... :)
Az olasz termékeket meg ne úgy nézd mint a japánt. Én olasz fan vagyok és ez más szellemiségű. Nem a tökéletességet kell keresni egy olasz autóban vagy egy motorban, vagy akár ruhában is. Azok nema tökéletességre mennek, hanem a megfelelőségre és a 1005 ban kézzel gyártott termékekre. Egy Ducati egy Aprilia egy Mv Agusta méregdrága motor, de sosem tökéletes, sosem volt az, minden olasz terméknek van valami szépséghibája. Ezeknek nem a tökéletesség a mondanivalójuk. :) Én így gondolom, és remélem hogy egyszer lesz egy 748-as Ducatim (vagy 1198 is jó lenne:D) és egy 166 os Turbo Benzines Alfám. Én sem vagyok hibátlan, hát a cuccaim miért legyenek azok? :)
Egyébként találtam egy infót. 2003-2004 körül álltak át a Spanyol gyártósorra. És most jutott eszembe én hülye a motor tankján van egy matrica amin spanyolul van pár sor a betölthető benzinről. :)
Nekünk a '80-as években madzaggal volt a TV-nk a belsejében összekötve!Még voltak benn csövek,amik nem túl jól érintkeztek és ezért a szerelő befeszítette a helyükre!Nem volt egy szép látvány,de ment!Szard le a szigetelő szalagot és örülj neki,ha faszán működik a gép!Annyira senki nem fexik be alá,hogy lássa!
Ducati meg a mai napig kábelkötözővel rakja a kábeleket a vázra!
Ennyi pénzért masnival is felkötözhetnék!
Sziasztok, boldog új évet nektek, mindenkinek! Egy kérdésem lenne: A Suzuki csinált a 2004 es GS500 asokra kapcsolót a világításnak, vagy automatán világít mindene, ha a gyújtás rajta van? Még egy: Használtak szigetelőszalagot a vezetékek körbetekeréséhez, hogy kábelkorbácsot kapjanak így? Köszi.
No és oszt mennyi db-számmal dolgozik ilyenkor a gép?