Blue
Ezt nem én találtam ki,hanem a K&H-nál az egyetlen,főállásban több éve csak a biztosítással foglalkozó nő.Ha az eszemet tudom,kb 20 éve biztosítós!Szóval nálam jobban tudja!
Ő állítását közvetítettem felétek!
Nem, a csavar nem szakadt bele szerencsere..de akarhogy tartottam esszel az imbuszt csak kiugrott a helyerol...sajna ennek nyoma is lett a csavarfejbe...
Mindenképp jobb a 3000-nél, mert az ásványi, az 5100 meg félszintetikus. Ezek mellett nekem kicsit lomhább is volt a motor a 3000-rel, a 5100-zal szebben muzsikál. Árban nincs jelentős különbség, talán 300Ft/liter...
Hű, hát ez ígérkezik könnyű menetnek. Annak ellenére, hogy nem tudtad leszedni, ugye nem szakadt bele a csavar?
Mert az első szopacs, amikor megvettem a motort, az volt, hogy lötyögött a kuplungkar meg a tükör, gondoltam meghúzom a kuplungkonzolt (?), ami tartja az egész hóbelevacot. Alig hogy elkezdtem húzni, beletört a csavar...
Gyorskötözővel valahogy rögzítettem, hogy ne 10 cm-t csúszkáljon a kormányrúdon, hanem csak 2-3-at, így vittem hazáig. Nem túl jó megoldás, de más nem állt rendelkezésemre.
Tegnap sikerült szétkapni a kormányrudat, majd elviszem valamilyen szakihoz, akinek van csavarkiszedője, menetjavítója, hogy javítsa meg.
Szóval ezért ódzkodom a 20 éve begyógyult csavarok lazítgatásától...
Haliho!
Nekem sajna nem sikerult leszedni a kipufogot,a 4csavarbol ami a leomlonel csak a 2 kulso csavart tudtam kihajtani..Tobbnapig fujtam csavarlazitoval de hiaba...a 2belso csavar megsem moccant...tobb imbuszkulcsot is kiprobaltam...direkt vettem jo hosszut ami legalabb 15-20cm de sajna semmi..Ugyhogy maradt fent a kipuff...ez engemet is rohadtul zavar de remelem te szerencsesebb leszel! ha sikerult leszedned majd ird meg milyen technikat alkalmaztal
ez így igaz , csak én annál lustább vagyok, meg relatív nem "nagy "
a külömbség. +a biztosítóm kedvezményt ad , ha más típusú biztosítást is nála tartod.
Ez elsőre jól hangzik: mindent egy helyre
De sajnos sokat tudsz bukni így. Nagyon sok különböző kritériumot vesznek figyelembe: pl az egyiken van bonuszod, a másikon alig vagy nincs, a motorod chopperkedvezményt kap, az egyik a kevés KW-t preferálja, a másik alig, stb, van ahol még a jármű korát is figyelembe veszi (K&H)
Szoval egy két kalkulátort érdemes végigprobálni.
Üdv !
"adatvédelem" témához...
négykerekűt vettem egy kissebb használtautókereskedésnél.
számomra kényelmesen ott a la'minute minden adminisztrációt
elintéztünk. a biztosításhoz értünk. legyen egy cégnél a két jármű
mondom . O K mondá az úr ! név, rendszám, és már MEG IS VAGY !
oszt ennyi !
Ha kár esemény van, akkor nyugodtan menj be a KH-hoz, hiszen a biztosításod OTT van!
Max vidd magaddal a kötvényt...stb.
Az Alkusz cég, csak egy közvetítő....
Az adataid mindenhol szerepelnek, hiszen a rendszám alapján minden vissza követhető.
Veszel egy GS500 motort a Hollósnál......ez az alkusz.
De nem oda kell vinned szervízelni - hanem egy SUZUKI szervízbe.(ez a KH)
Akár Hollós, akár FullGAs....
Az alkusz cég nem biztosító. Nekik nincs tőkéjük, sem kötelezettségük. Simán annyit tudnak tenni, mint bármelyik biztosítós ember, akinek pl. a szomszédban van az irodája.
A biztosítások után Ők jutalékot kapnak, ebből élnek.
Szóval ha baleset van, akkor menj be egy KH fiókba, székhelyre - és ott tudod jelenteni.
De még ezt sem kell. Én mind a 2 esetemnél ONLINE adtam le az infót. Másnap jött a kárbecslő.....majd lehetett szórakozni a biztosítóval - hiszen nekik nem érdekük fizetni. De az is mailben, faxon ment.
Amúgy ez az nagy adatvédelem tudod hogy hülyeség?
Aki akarja kb. 30 helyről tudja leszedni rólad az infókat - hiszen az adatvédelem nagyon nem jó lábakon áll az országban.
Simán megy az "ismerősözés"
bízzunk a zsenikbe !
kedden hozza haza ménest az egyik tesóm
nekem megint meg kell szoknom a patazajt