Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van bőven belőle, hadd vigye.
hát, még mindig jobb, mintha lelopná a szelepsapkádat!
Picsogóóóóóóóóóós!
Gratulálok! Olyat bőgtem ezen tegnap este, hogy csak na...
Szia Erik!
És mi lenne ha időd volna rá?
Én is igy vagyok ill voltam az idén ezzel.Ez nagyon szar év volt minden képpen.Ha hiszed ha nem az idén nem tudtam motorozni1500 km-t.Mindig volt valami ami miatt hanyagolnom kellett de sok volt a melóm is az idén és ez volt a fő ako a sok kihagyásnak.Megfogadom a tanácsod.De minden esetre most a télen megjavitásra kerűl a dolog.De amig még lehet menni addig persze nem..
Tessék többet motorzani!
Végy példát, 2év 7 hó: 65000km. Pedig nincs is időm rá!
Szia Piet!
De régen hallottam felőled..Ígíy van az aki ritkán jár ide mint pl én is.
Egyébként nem csuszik a markolat minden lekenve megzsirozva, ezeket már végigjártam.De Zöldi irja a Bandit topicban,hogy a karbi tengelye lehet szutykos,mert rárakodik por meg minden és lehet hogy ezért szorul meg.Nem sokára ugy is alkalmas idő jön és megszeparálom.Csak most voltamn vele vasárnap és ekkor vettem(megint )észre. Tavasszal volt ilyen de amikor jól meghajtottam mentem pár 10 km-t akkor helyreállt.Majd elválik.
Nem csuszik a gázmarkolat? Nekem volt olyan ugy fennakadt a gáz mintha tempomatom lenne . Aztán Erikkel alápakoltunk szikszallagot. Azóta is ugy van muxik.
Szoktam olvasni a fórumotokat

Köszönöm a jókívánságot!
gyere bármikor.

ez a társaság mindenkit örömmel lát.


kívánom, hogy amíg lehet, legyetek egymásnak!
Szép estét mindenkinek !
Üdvözlet az újaknak is !
Régen nem jártam erre de most újra itt és mindjárt egy kérdéssel ill. talán segítség kellene,minden válasz jól jön,tudom,hogy nem a Bandit topic de itt is számíthatok a segítségetekre.
Nos a gondom a következő:650 k5 bandita. olyan jelenséget vettem észre amire nem igazán találok magyarázatot ,mondhatnám ugy is,hogy nem tudom mi okozza.Következő:Amikor sebességet váltok felfelé akkor mintha egy pillanatra felakadna a gáz,pedig teljesen vissza van engedve az alapjáratom is ez álltal ingadozik.Annyit már megnéztem hogy nem e szárazak a bowdenek meg is olajoztam mindet de a jelenség csak megmaradt.Korábban (ez idén tavasszal volt) már volt egyszer ilyen de akkor jól kihajtottam a lelkét és helyre állt a dolog.Most ujra itt van a probléma.Én arra gondolok most már,hogy talán karbiszinkron kellene vagy koszos lehet ?, hozzáteszem még megbontva nem volt tekintettel arra,hogy a kilométer sem sok benne ami indokoltá tenné a dolgot.Ha lehet kérek valami segitséget ebben.Köszi előre is mindenkinek!
Elsőnek azt hittem valami poén lesz, aztán meg nyeltem nagyokat A betegsége miatt az én Apum is... és egyre több türelem kell hozzá, de remélem még sokszor megölelhetem.
Bocs amiért betévedtem és köszi a filmet!
ez nagyon szép , és tanulságos !
kösz hogy megosztottad velünk !
Ez 19 l-es tank!
Persze, 20 és fél is belefér!
Ki mondja azt a hülyeséget, hogy gumicserénél láncot kell állítani?
Az új gumi nem befolyásol semmit!
Kiszedem a kereket, és visszarakom a másikat, a láncfeszítőühöz nem kell nyúlni!
Ha 15L-t tankoltál akkor tuti 20L-es
Én 15L-t soha nem tudtam tankolni
Hali,

Ime pár fotó:
hát bizony nekem még csak a 2. gumi garnitúra van rajta a gyári gumivan BT16 13eztert mentem el és csak olajat cseréltem eddig 4x
első fékbetét gyári hátsó már 1x lett cserélve lánc és lánckerekek gyári
Gondoltam hogy nem úszom meg szerelés nélkül
Ebbn a moorban is 250-nél kellett tartalékra állítani de 15 litert tankoltam az fogyasztásban lég sok akkor kb ezen milyen tank van?
Szia

Nekem a tank alán van egy cimke, talán segit, lehet hogy a szám egy Suzuki part number.
Az hogyan tud kderülni hogy nekem millen van,va valami szám vagy betü jelölés?
Azt már én sem hiszem el Ha gixerről beszélünk a 22e km az legalább 3 garnitúra gumi az annyi szerelés és bizony állítás is.
ok köszi, ma kiderült a tank csak 15L-es.