Ha valakinek szüksége lenne egy jó állapotban lévő,gyári BT45ös első gumira akkor az szóljon nyugodtan.Egy jelképes összegért elviheti.Mondjuk egy órára 60 perc. És aki tud valami jóárasított újat szettben az ne resteljen szólni,megköszönném.Egyelőre 36 ezernél tartok metzellerből.
Megtörtént a nagy döntés nagyobbra cserélném a vasat.
Ha netalántán valakit érdekelne egy jó állapotban lévő Gs akkor ne habozzon és merje ajánlani :-D
nekem az első és egyben utolsó olajcserémnél sikerült beletörni a csavart menetestűl , úgy hogy nagy sporolásomból mehetettem szereltőhöz új mentet vágatni....
Inkább csak beletépte valaki amúgy normál menet viszont ha ilyen nehezen jön akkor számítani lehet, hogy a menettel együtt teszi ezt meg.......mondjuk arra is van gyógymód...
nincs természetesen, nem tudom már melyik tipusnál találkoztam balossal, az is lehet hogy kocsiba volt nem emlékszem, nekifeszültünk egy nagyon fasza jappán krovakészlettel, éshát lefordulgatott rola ugyhogy azt hagyományos modon nem tudjuk már kiszedni, azért köszi az infokat üdv nektek
Mint minden "általános" csavart Óramutatóval ellentétesen csavard ki....
De elég masszív az az alsó csavar - abban nem tudsz kárt tenni.
De egy jó 17-es csillagkulcs legyen nálad. A villást Én nem nagyon szeretem....mert leugrik azt elnyalhatja a peremeket.
Az olajszűrű 3 pici SZAR anyájára KÜLÖNÖSEN! figyelj, mert ha eltöröd, akkor van szopacs.
Inkább vess be csavarlazítót, és piciket "gyúrjál rá"......levételkor.
Visszarakásnál meg mikor azt érzed jó, akkor indítsd be a gépet.....és ha nem csepeg, akkor jó. Ha csepeg, nagyon óvatosan, piciket húz mind a 3 anyára.
(mert gondolom azt is cseréled)
az eszem megáll ezen a gyereken, tudom tisztában vagyok az általánosságban jobbmenetes olajleengedöröl, ez a gyakori, de basszus mit kell röhögni, mert megkérdezek valamit, ki a f@szom tudja suzuki mit varjál, azt is simán el tudom képzelni hogy balos csavart raknak bele, a kartert eltörném az sulyos pénzekbe kerülne ezért mertem megkérdezni tényleg jobb ha iszol akkor legalább nem állsz a kibaszott vérembe jó mulatást
te meg mit vigyorogsz ? azért kérdeztem meg mert a kollégám probálja lelazitani és nem szeretnénk eltörni, mi ilyen vicces megkérdezem nem esek neki eszetlenül.
A "csóringerség" relatív. Van, aki 30ezer Ft-ból kénytelen 1 hónapig élni, más pedig csóró, ha csak Maseratija van Ferrari helyett. Vagy karbonkarosszériás Bugattit választ a csóró gyári alu helyett.
Magyarországon semmiképp nem csóró, aki normál, átlagos motort tart fenn.
Ha azt nézem,hogy: 2010 GS500F-MSRP $4,399 (USA) ,akkor ezt a kiput majd százererért adni......,hát!
Motor:
204.-x4.399.-=897.396.-
Kipu:
328.30.-x290.
-=95.207.-
Jó mi?
Szerintem kint is csak a csóringerek vesznek GS500-at, tehát a szegényebbeknek ajánlottam!
Ennyiért, kb. 100.000 Ft-ért legfeljebb Nyugaton számít vki "szegénynek" a motor kategóriában , feltéve ha az ár a mérce.
én ilyenre maximum 25 ezer Ft-ot szánnék, szereléssel együtt.
ikovacs55 módost isti55-re
/kedves ismeretlen " isti" ! hun vagyol ? így nem úsztam meg az 55-öt/