Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Upsz ! Nem is gondoltam hogy ilyen összehasonlitások vannak az sv-vel.Teljesen más motor mint a gs,kinézetre,stilusra,kényelemre...hogy a műszaki dolgokról ne is beszéljek. Az sv sokkal sportosabb fazon,a gs meg naked. / MZ / Viszont én is ugy gondolom ugyanugy mint a kamionoknál /én a MAN ra szavazok,vagy a Mercire mert egyszerű és jó,a Daf,iveco már túl van bonyolitva elektronikával,ami szivás volt sok kollegának./ is minél egyszerűbb valami annál kissebb a szervizigénye,és a mai időkben ez fontos.Egyébként meg ha használtat vesz az ember és nincs vele gond,élvezi,akkor nem lehet meggyőzni az ellenkezőéről,viszont ha kifog egy ipari hulladékot lehet annak bármi a neve,nem fogja ajánlani. Szép napos hétvége volt, remélem sokan ki tudták használni egy kellemes mocizásra! Én csak fájó szivvel pilláztam,meg halgattam a környéken elsuhanó zsiványokat...
Köszi Rob ! Láttam már a mocidat a haszn. autón,de nem akarok öreg vasat. 100 al többért 10 évvel fiatalabbak vannak. persze meg kell nézni közelebbről mit vesz az ember,viszont az idő nekem dolgozik Szerintem majd dec.-jan. árban élesitem be a témát... Te fiatalitani szeretnél,vagy más kategóriát választasz?
Én is kíváncsi leszek, valamelyik nap szétszedem.
(az a polo ami kint van a profilképem között.. na abban meg 250ezernél a motor fosta szét magát.. mondjuk az mindig is hajtva volt,,és csak 1.4es..)

Sztem egyértelmű hogy a gseknél a megbízhatóság és alacsony fenntartási költség mítoszát fizetik meg a vásárlók..
Nagynéném polojában meg bekrepált a váltó és a zár alkatrészeit évente kell cserélni mert széthullik.
Lehet példát mondani láncdohányosra 70- évesen de attól még a tödőrák a cigizők körében többet öl meg.
A német és általában az európában gyártott gépek az alkatrészbeszállítói kör és az árak leszorítása miatt és nem a bonyolultság miatt kevésbé megbízhatóak mint a többi jármű.
(450ezer van a 9 éves egykilencespdtdi fosvágenünkben..ebből 410et mi tettünk bele. A blokkhoz turbóhoz nem kellett még nyúlni..szerintem elég meggyőző)
Simán lehet venni csak kimész az erdőbe és kivágsz pár szép szál fát egy el nem romló baltával megfaragod és ott van utána kimész a hortobágyra és kapsz ökröt is.

Ha elvagy a kevésbé bonyolultal és az a 20e amit évente rádobsz fenntartásra a GSe-hez viszonyítva (kb számolgattuk lentebb) akor minek vettél SV-t
"És ez a bonyolultabb dolog is sántít a megbízhatóságban.
Ha tényleg így lenne mindenki ökrösszekéren járna vagy gyalog."
Ez szerintem nem igaz.
Próbálj meg "ökrösszekeret" vásárolni MOST... nem fog sikerülni. Az emberiség magának generálja a bonyolítást, "fejlődést" szerintem és adott időpillanatban ha akarsz, sem tudsz egyszerűbbet venni.

Nekem például sosem kell több száz gigás, terrás merevlemez. Most is egy 60 gigás van, tök jól elvagyok. Következőnek is vennék ilyet és nem lesz (már most sincs)...

Az SV fenntartása szerintem biztosan drágább, mint a GS-é.
Szihologia mint a német autó a legmegbízhatóbb stb.
Mindenki azt hiszi hogy a GS elmegy egymillio KM-t javítás nélkül.
És még kevesebb példány is van belőle mint az SV-ből és a piaci fellelhetőség nagyban befolyásolja az árat.
Amúgy fogalmam sincs mért mennek ilyen drágán a GS-ek.Nincs rá ésszerű magyarázat mert az SV jobb
...szóval a GS jobban tartja az árát mint az SV. Vajon miért? Nem lehet véletlen..
Hat ez nagyon erdekesen hangzik hogy csak annyi benzin fert bele!Kivancsi vagyok a folytatasra!
A legviccesebb hogy ha a HA.HU oldalait vizslatod azt látod hogy nincs nagy különbség az árakban.490-500e től indulnak a 2001-2002-es GS-ek, ugyanilyen évjáratban meg 500-520e től az SV.És ez meg nem kifejezetten tükrözné a két gép közti differenciát.
És ez a bonyolultabb dolog is sántít a megbízhatóságban.
Ha tényleg így lenne mindenki ökrösszekéren járna vagy gyalog.
Hisz a szekér egyszerűbb és az út szélén kivágott fákból is megjavítható a két lábad meg sosem romlik el max eltörik.
Sziasztok,

Ma megvolt a testmozgás.
Valami baj lehet a benzincsapommal, tartalékra állítva hol 300Km-t hol kevesebbet tudok menni, ma toltam vagy 1km-t a benzinkútig, 249Km után benzinelfogyási tünetek jöttek.
Kattanásik 9L ment bele de beleerőszakoltam 13.9L-t.

Nézem az adatokat a gyári kiegészítő kézikönyvből/supplemental manual/, és azt irja 19L vagy 20L a tank kapacitása melyből 4.3 L a tartalék.

Végül is hány L-es a benzintank?
Mit jelent az 19L sorában az E-33 jelölés?

/Úgyis ki akarom cserélni a légszűrőt, meg kell nézzem a benzincsapot is./
Nem tudom jobb minőségű-e. Szerintem nem. Közös alkatrészek is vannak bennük. A GS azért elég jó, nézd meg milyen sokat bír! SV-ből még nincs is olyan öreg.
Én csak ilyen "általános" szempontokat írtam.
Bonyolultság alatt azt értettem, amit te is: sok alkatrészből áll és összetett - a GS-hez képest. Nyilván egy űrállomáshoz képest meglehetősen egyszerű.

Szerintem az SV-vel a Suzukinak ugyanaz volt a célja, mint 20 éve a GS-el: az "okos ember" motorja legyen, csak épp 20 évvel később. Más kérdés, hogy ez sikerül(t)-e vagy sem...

Ha azt kérdeznéd melyiket venném nem tudnék egyértelmű választ adni. Ha a pénz nem számít, csak az, hogy "jobb-e", akkor egyértelműen az SV. Viszont ha összességében nézem, akkor szerintem az SV annyival drágább, amennyivel jobb/modernebb. Ha ár/érték alapján kellene dönteni, akkor nem ilyen egyértelmű már a helyzet...
én csak arra gondoltam a "minőségi" szempontnál lásd "JOBB
motor" az ár , bonyolultság ,/ itt nem tudom mire gondolsz több alkatrész db., elekrtonika. extra szolgáltatás ?/ egy űrállomás is "bonyolult". én nem értek hozzá , de télleg csak egy futó gondolat volt.
Szerintem igen. Mert ha drágább gyakorlatilag minden tekintetben az azt jelenti, hogy nem biztos, hogy megveszed, mert több fenntartani.
Ha meg bonyolultabb, akkor egyrészt több a hibalehetőség, másrészt megint ott tartunk, hogy drágább, mert esetleg nem bütykölöd meg otthon.
De lehet, hogy félreértek valamit...
Üdv !
egy szösszenyetni gondolat az "alma-körte"/sv gs/ összehasonlításhoz:
írod... "drágább, bonyolultabb..." ez érv ?
ááá, dehogy!

ettől én korlátoltabb vagyok.

e-amilben jött egy cimbitől.
ha...ha..ha...
natttyon vicces
saját agymenés ?
Na ja.. és a gs 500 blokkja az nem is 20 éves konstruckió.. az 1979ben bemutatkozó, első gs 450 fokozatosan tovább finomított változata.

Pl az én 450es blokkom (uccsó széria..) és az 500as blokkja között majdhogynem csak a hengerfejben van eltérés.. az is csak a finomabb járásért meg azért a plusz 39 ccmért van.

Ami bevált azon miért is változtatnának...?
"Abban meg maximálisan egyetértek hogy az sv klasszisokkal jobb motor mint a gs!"

20 év az 20 év... jobb, drágább, bonyolultabb...
ha én pasi lennék, akkor tuti ezt a vállalkozási formát preferálnám ezzel a szlogenhalmazzal:


Szenzációs lehetőséget kínálok most Önnek!

- ha nincs ideje rá
- ha úgy érzi káros hatással van Önre
- ha ma még vezetni akar
- ha még nem próbálta
- ha a szülők nem engedik
- ha egyszerűen csak másnak akarna fizetni egy italt
- vagy ha nem akar szenvedni a másnapossággal járó kellemetlenségektől

BERÚGOK ÖN HELYETT!

Nem kell mást tennie, csak átutalnia azt az összeget, amit az ivásra
fordítana és én vállalom, hogy a teljes összeget eliszom!

Az utalásnál a közleményhez írja oda, hogy: berúg

HA SÜRGŐS HÁZHOZ IS MEGYEK!
rákérdezhetek..
esztergomi bazilika !
a fotó is tetszik
Suzuki Gs 400E
Hali!Eladó a vasam sajna.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...