Az enyémen is van kis Puig. Aktív hatását nem érzem, ellenben minden tankoláskor a szélvédőmosóval letakarítom a kúton.
Következtetés: a sok bogár és hasonló jóságok rajtam landolnának, ha nem lenne a plexi. Erre jó.
Amikor felraktam, próbáltam érzékelni a hatásfokát, de elhanyagolható. Egyébként azért van, mert kaptam...
Eléggé hajthatták, ha már a 2. láncszettet nyúúzza
Haverom 1000-es gixerében 50 e van eredeti lánccal.(igaz már rég le kellett volna cserélnie, csak nincs rá pénze, de még muxik )
Tudod van az ugy, hogy az ember nem akarja lenyelni a nagy vesztességet, ami egy mototr eladásával jár, pláne ha hitelre vette és nem tudná annyiért eladni amennyivel még tartozik a banknak.
Csak gondolj bele törlesztettél vagy egy milliót és még te fizetsz, hogy megszabadulj a járgánytól -ismerek olyat aki igy járt.
18ezerrel vette..
csak a csuklója fájt esténként! Mondjuk a három hosszabb napon (800-700-900km) már nem volt őszinte a mosolya.. mondjuk nem tudom miért.. én teljesen jól elvoltam, az álmosságon kívül
Ez a motor egy csajé volt, már a műszaki is lejárt róla, kicsit ködös a dolog, ezért is várok a másik gixxire. Állítólag túl nagy neki, ezért vett egy ER-6.ot mellé, de ennek is fizeti a részleteit. Na most vagy nagyon ostoba hogy nem cseréltette be valahol a gépet egy kisebbre, vagy engem akart hülyének nézni. A másik dolog meg hogy több hitel volt a motoron mint amennyiért árulták. Egyébként egész jól fel volt szerelve a gép, Yoshimura kipuff, bukógomba, felhajtható rendszámtáblatartó, stb. Úgyhogy most várok a megfelelőre. Hétvégén megyünk tesómnak egy RMZ-ért, ott van egy K4 1000, még azt is megsassantom.
Üdv Tibkin !
Egyet se búsuljunk ," lesz még búza lágy kenyér!"
Nekem úgy néz ki , a lottóötös kivételével minimálisra csökkent
az esély váltásra. De vágül is amire használom a GS-t arra tökéletes.
Úgyhogy Őt kell megbecsülni ! 2 hete megkapta a láncszettet, és
a jó idő miatt a tavaszi papucscsere a mai napra esett. Meg amúgy is égett az arcom mert már a régi enyhén szólva "veszélyes" vótt.
A nagyfaluba mentem tutira .
Reggel tejbe-vajba gurultunk ! A mélyedésekben" tejbe" úsztunk
az aszfalt meg mintha be let volna vajazva !
Du haza ...örömfoci ! új tappancsok, száraz út ,
napsütés.. tiszta Hawai !
Nekem egyszer /tegnap/ tette ezt először, aztán előtte két alkalommal a res állásban mindig véletlenszerűen/nem ugyan annyi km megtétele esetén/ produkálta de nem erős gázadásnál, normál egyenletes menetben. És mindig amikor tankoltam maradt bőven üzemanyag a tankban ha valóban 19 vagy 20 liter fér bele.
Végig akarom nézni azokat a lehetőségeket amit a belinkelt oldalon írnak, de koszolódásra gyanakszom.
ebay-en láttam felső ill. alsó benzincsapot is.
Eddig ezen oldalakat néztem a témában: Dies whilst riding at full throttle Petcock exploring Convert petcock from vacuum to manual
Találtam még más okos oldalakat is pl: Beer Garage GSInfo WikiGSTwin GSTwins
Kettő K4-es van a kereskedésben, az egyiket már láttam, a másik meg holnap érkezik. Amit láttam abban 21ezer volt, 1,5éve a kereskedésben állt, mert a tulaja sokat kért érte.
Következtetés: a sok bogár és hasonló jóságok rajtam landolnának, ha nem lenne a plexi. Erre jó.
Amikor felraktam, próbáltam érzékelni a hatásfokát, de elhanyagolható. Egyébként azért van, mert kaptam...