November közepén lettem a gazdája egy '91-es évjáratú GS 500-nak. Mivel még nem volt "nagymotorom", ezért kérném a tanácsotokat a drótszamár karbantartásával kapcsolatban.
Az előéletéről annyit kell tudni, hogy Dajcslandból érkezett, ~30 000 km van benne (óra szerint) és az előző 3 évben nem használták. Mik azok a karbantartási teendők, amit ilyen hosszú szünet után el kell végezni? A motorja jó, a rövid (kb. 60 km) próbaúton nem volt semmi gond.
Olajcserénél milyen olajat javasoltok bele? Gyertya, karbiszinkron, szelephézag állítás stb. ilyenek kellenek-e?
Ami még érdekelne: bukócső a motorra. Van valami tipp, honnét érdemes szerezni/szereltetni a motorra?
Ja, és ha tudtok egy jó szerelőt Észak-Budán vagy Szentendre környékén (amúgy ebben a vonzáskörzetben bárhol jöhet), ne habozzatok megosztani velem. :)
Kicsit hosszúra nyúlt a hsz., köszi, aki végigolvasta.
nincs semmi jó guma ár,DE van, a XIX.ker Méta utcában van egy gumis műhely,ami forgalmaz ill.szerel gumit motorra is(nevét nem tudom),ott érdeklődj(telcsin)
majd,emlitsd meg,hogy rendelkezel a Motoros Park VIP kártyával,ami állítólag 20% kedvezményre jogosít,s ha igaz elruccansz a Motoros Parkba a VIP kártyát kiváltani,én gumi csere után jártam ott a Parkba ,igaz nem is ott vásároltam
Azon kívül semmi bajom vele, hogy baromi lassan melegszik fel és nagyon gyorsan kihűl. Nyáron, 30 fok körüli hőmérsékleten teljesen jó, de hűvösebb időben nem remekel. A SportDemon és a Lasertec sokkal jobb.
pedig az gyártásától fogva a hátsó két keverékű,nem tudom mi bajod azzal a gumival Roland barátom úgy megy úgy dönt azzal a gumival és a GSével hogy alig bírom utolérni Dobogókőn igaz tud is a gyerek
Onnan, hogy azon tisztán látszódott, hogy teljesen egy anyagból van + kockásodott, mint a vadállat... Nem vitatom, hogy a későbbi gyártású BT45 már kétkomponensű, igazából nem néztem utána, mert nekem bőven elég volt belőle.
November közepén lettem a gazdája egy '91-es évjáratú GS 500-nak. Mivel még nem volt "nagymotorom", ezért kérném a tanácsotokat a drótszamár karbantartásával kapcsolatban.
Az előéletéről annyit kell tudni, hogy Dajcslandból érkezett, ~30 000 km van benne (óra szerint) és az előző 3 évben nem használták. Mik azok a karbantartási teendők, amit ilyen hosszú szünet után el kell végezni? A motorja jó, a rövid (kb. 60 km) próbaúton nem volt semmi gond.
Olajcserénél milyen olajat javasoltok bele? Gyertya, karbiszinkron, szelephézag állítás stb. ilyenek kellenek-e?
Ami még érdekelne: bukócső a motorra. Van valami tipp, honnét érdemes szerezni/szereltetni a motorra?
Ja, és ha tudtok egy jó szerelőt Észak-Budán vagy Szentendre környékén (amúgy ebben a vonzáskörzetben bárhol jöhet), ne habozzatok megosztani velem. :)
Kicsit hosszúra nyúlt a hsz., köszi, aki végigolvasta.
Üdv: jester