Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A napos időt kihasználva ma tekeregtünk egyet Tatabánya felé. Tarjánban van egy Öreg favágó (www.oregfavago.hu) nevű hely, ahová bementünk kajálni. Mindenkinek ajánlom: nagy adag, finom ételek, hangulatos, jó a felszolgálás (pincér lány is!). A bajor zene már kicsit sok volt, de ettől függetlenül tényleg jó a hely.

Más... Annak ellenére, hogy nagyobbra akarok váltani, még mindig úgy érzem, hogy a GS, pontosabban az 500 ccm elég. Még két személlyel is. Persze többször kell váltani, lehetne nagyobb a nyomaték, hosszútávon kényelmesebb ülés... De ennek ellenére akármilyen forgalmi szituációban megállja a helyét. Munkába járni meg alkalmasabbat nem is nagyon találnék: azért egy szélesebb, súlyosabb motorral a sorok között szlalomozni sokkal nehezebb.
Hol jártunk ma?
Például a féknyergeknél, féktárcsa csavaroknál... és még biztosan néhány helyen, de a fékalkatrészekre fokozottan jellemző ez a biztosítás.
Még egy kérdés, hol van még ilyen menetrögzítő?
Elég lett volna egy koronás anyás sasszeges megoldás is, bár az rondább mint ez.
Hali

Eléggé be kell taposni a féket ha esetleg használom.
Gondoltam állítok a csavarszáron ami mögötte van.
Ennyi lenne az ok.
Ne buzeráld, ha nem kell leszedni!
Egyébként éppen a fékdugattyú miatt vannak menetrögzítővel beragasztva azok a csavarok... ha jól emlékszem. A megoldás innentől kezdve adott... a rögzítőt oldó anyaggal állj neki... ha muszáj... de valóban az?
Sziasztok,

Adott két csavar ami fogja a lábvédőt a hátsó fékpedál mögött/felett.
Imbusz csavar, nem bírom lecsavarni, vettem csavarlazítót, de még úgy se. Próbáltam melegíteni hőpisztojjal, de mögötte van valami fékdugattyú féle és félek kárt teszek benne.

Van valakinek valami ötlete?
Minden csak nézőpont kérdése,megmondta Ben Kenobi is anno "RÉGES RÉG EGY MESSZI-MESSZI GALAXISBAN".
Neked a GS,nekem meg inkább az SV a favorit.Bár ez sokkal többe kerül ezek szerint.Na mind1!Én bevállalnám azt a többlet költséget,ha szert tehetnék az én favoritomra egyszer.
Fr 100e-ret tett az SV be futárkodott vele és amilyen gumipakkokat tett fel rá azon csodálkoztam a képek alapján.Nem volt különösebb panasza az ingázásra pedig még csutkása is volt.
A gumikérdés meg tényleg vezetési szokás és igény kérdése.
Ha sportosan gyorsan megy az ember és még tapadós gumit rak fel akkor fogy és még drága is ha túrásan megy és túragumival akkor lehet 10-15e Km/ gumit vagy még többet is el lehet még ezressel is menni.
"Szóval akkor az SV-nek nagyobb a fenntartási költsége!Ezt senki nem is mondta,hogy nem!"

Akkor miről vitatkozunk? A többi előnye itt most nem számít.. hiszen aki gs 500 at keresett nem örömotorozáshoz szeretné, mert arra van neki másik gép. Ugyan nem mondta, de gyanítom nem párezereket akar vele szezononként lenyomni a városban, és nem is két évre veszi.

Abban meg maximálisan egyetértek hogy az sv klasszisokkal jobb motor mint a gs!

"Full-Gas-nál Pirelli diabló corsa felrakással 44.000.-nekem a virsli Michelin épp ennyi volt" Igen csak a nagy sv 8ezer km alatt biztos elnyalja azt a gumit, míg te elvagy 20ezret minimum azzal a virsilvel..
Az enyém is eladó, ha nincs rá közel 1 millád. Folyamatosan szervizelve volt, jó állapotú. Ha kérdésed van még állok rendelkezésedre.
Zoli ezt később olvastam,de itt a pont.Nekem is ez jött ki!
Hű, ebbe nagyon bele mentetek!Szóval akkor az SV-nek nagyobb a fenntartási költsége!Ezt senki nem is mondta,hogy nem!A GS nem egy kategória az SV-vel!Sőőőt.
Ha jobban megnézzük,hogy ha kapsz egy SV 1000-et 900.000.-ért mondjuk 2003-ast közben egy 2003-as GS meg 6-7-800.000.-,akkor nincs miről beszélni.A 650-est nem is említem!(4-500.000.-)
Viszont ezek az érvek senkit nem riasztanak el!Van az SV-ben egy stabilabb futómű,jobb fékek,rendes gumi!Talán minőségibb anyagok is,meg nyomaték.
Már annó az év elején amikor a szerelőmmel tanácskoztunk,hogy egy SV 1000 fenntarásán,már akkor hülyének nézett.
Full-Gas-nál Pirelli diabló corsa felrakással 44.000.-nekem a virsli Michelin épp ennyi volt.
Lánc kb 5-10 ezerrel drágább,mint az enyémre.
Folyadékokat max 2 évente cseréled,ez kb 5.000.- pluszköltség!
Nagyon megnézve ez éves szinten 10-20.000.- plusz költség!
De ez egy más kategória!
Hozzáteszem,ez az én motorozási szokásaimhoz lett akkor számolva,ez kb. 7000km/év!
Személyes véleményem pedig az SV fele húz!
Sziasztok: Szeretnék érdeklődni,hogy nincs-e valakinek,eladó doboztartó konzol, amit a vázhoz kell fogatni,meg műszer fal.köszönöm sziasztok.06-20-357-98-24.
..most értem haza. Katartikus élmény vajjal a fejünkön motorozni, kék-pirosan villogó autóval a hátunk mögött...


Köv 54ezer kmbe remélem nem lesz még egy ilyen..nem a vajra gondolok
Engem, ilyennel..ugyanmár Ez csak egy szimpla véleménykülönbség. Ha tíz év körüli gépet vesz akkor am pont kifogja 1-2 szezon használat után azt a féktárcsa cserét is..Ne áltassuk magunkat hogy egy fél millás sv azért fél milla mert annyit ér.. az azért fél milla mert már valakinek bőven megérte előtte, mert beletette a kmek javát. Szaladgálós 10 éves gép az alsó hangon is futott már 80ezret... és még lehet keveset is mondtam.

Jó motort olcsón használtan nem lehet venni.. legolcsóbb vételből lesz a legdrágább szezon
Én lennék a legjobban meglepve ha a nyakamba tudnám berakni a lábam rajta.
Momentán a pocak akadály lenne.
De kinek a pap kinek a paplan.
GS-en tanultam.
Első pillanattól jobbnak tartottam az SV-t.
És elég sok ingázásra használtam ebben a szezonban.
Attól még nyugodtan vegyél GS-t.
Zotya! Van az egyik havernak,ki is próbáltam,de nem volt kényelmes,és a pacekja sem jön be nekem.. nyakamban a lábam...de egyébként ő is csak dicséri..!
Dip ! Én is igy gondolom! És még a fazonja is jobban tetszik,és az üléspozi is kényelmesebb a városban szvsz. Két karbi,gyertya...nagy baj nem lehet vele.. és ahogy nézem olyan mint a Ford transit ezer éves konstrukció és nem sokat változtattak rajta mert jól muzsikál gondolom...
kár
Háááát hűtő buktakor lyukad magától ritkán pláne hogy viszonylag fiatal,gumit használtan olcsóbban kapok bár az új Pr2 egész jó KM/ft összegre jön ki a féktárcsát meg legalább 80-90e Km ig nem kell cserélni ahogy olvastam Fr tapasztalatait tehát nálam meg a következő 2 tulajánál sem ha nincs baleset.
Így ha egy évre vetítve 20e Ft nál több lenne a költsége amit kétlek nem tudom mért lenne ez érv.
És ha azt nézzük hogy KB ugyanabban az árban mozognak a GS-ek és az SV-k ugyanabban az évjáratsávban sok gyakorlati érvet nem látok a GS mellett.
Bocsi ha megsértettelek evvel a kijelentéssel.
kissb ! Nagyon szép a fater vasa,látszik rajta hogy szerette ! Nagyon jók a paraméterei,de nekem sajna nem fér bele a keretbe..Nem tárazhatom ki magam,mert kell a zseton a tőzsdére is 5 kiló körül kimerül az erre szánt keret,az meg megalázó ajánlat lenne! De biztos vagyok benne hogy nem sokáig fogja árulni,főleg ha rugalmas az ára.Kimondottan tetszik a szine! Nem a sztenderd kék... sok sikert az eladáshoz!
Azt azért te is beláthatod hogyha egy szerkezet áll 20 féle alkatrészből és ellátja a feladatát, és van egy másik ami áll 35ből, és adott célra csak kicsit jobb, akkor nagyobb az esély hogy drágább azt fenntartani amiben több alkatrész van. Gsen nem lyukad ki a hűtő, véletlenül se tud lecsökkeni a fagyállószint, nem kell rá két tárcsát venni ha elfogyott elől.. nagyobb gumi több pénz (és lehet h hülyén hangzik, de minél szélesebb a gumi annál nagyobb a defektveszély, mivel nagyobb a felület is stb... lehetne még ezeket az apró nüanszokat ecsetelni)

Nem véletlen nem futármotor még ma se az sv, míg a gs mindig is az volt
Gordon!
ez:
gs

apám motorja..árban szerintem rugalmas lesz
Azon kívül hogy kétévente kell benne hűtőfolyadékot cserélni másban nem sokban látom a különbséget.
Szervízintervallum is KB ugyanaz lehet bár ha a GS-en több mint 6e az olajcsereperiodus akkor nemszóltam.