Nem nagyon lesz időm túrázgatni, inkább hétvégi pályanapokra megyek majd.
jegember! Nekem is volt a GS-en ilyen pluig plexi, nem néz ki rosszul, de szerintem nem véd semmit. 140-nél már rázta a fejem a bukót, miután levettem megszűnt.
Az én motorom is ilyen! Dobogókő felé előzés közben elég szar volt, amikor elkezdett lehörögni... :(
Én annak tudtam be, hogy el van koszolódva a tüzelőanyag-ellátó rendszer (benzincsap, szűrő, karbi), és tervben van a nagytakarítás. Ezek szerint nem egyedi probléma, és inkább a benzincsap a hunyó.
Nos ennek örülök hogy mindenkinek sikerült olyan vasat találni amivel elégedett Az hogy még a banké a moci ,meg átmeneti.../ a brókerek ugysem tudnak motorozni! / Egyébként ezért van nálam a limit,hogy ne a banknak vegyek motort! Srácok mondhatnátok véleményt a gs első kis plexiről... csak disz,vagy van értelme beruházni rá, ha már meglessz a moci és nem lessz rajta..
Na én sem bánom, hogy vissza kellett vennem a kordura helyett a bőrt! Ráér még a hó, elmotorozgatok én szívesen akármeddig, főleg úgy, ha még a gumi is tapad valamennyire, hogy be lehessen dönteni a gépet.
GS-SV: tényleg abszolút más gépek, így utólag belegondolva én is vehettem volna SV-t minimális ráfizetéssel... de nem bántam meg, az 50ccm után lehet megfelelőbb lépcső ez, még ha hamar ki is nőhető. De nem panaszkodom, sok-sok kilométeren át, túránkon és városi melóbajáráson is hű társam a GS, bár tényleg el tudnék képzelni néha "pár" plusz pacit, meg azt a fini V2-hangot... De ahogy Istinek, nekem is van még fél évem a banknál, addigra pedig ráadásul újra "0" km-es is lesz!
Annyira széjjel motoroztam ma az agyam!
Kb két hete mikor leesett az első pár mili hó a kékesen elővettem a boardot, hogy na ja itt az idő lasan........ erre tessék! ( na jó annyira nem bánom )
még ey "apróság"
ha az emberfia szerelmes q..ra nem érdekli , hányas lába, milyen haja, stb. van a szerelme tárgyának, vagy mennyibe fog fájni !
EZ MAGÁNVÉLEMÉNY !
Csak álmodik a nyomor !
Egyenlőre a bank foglya vagyok !
De tavaszig álmodni szabad .
Én lenni ártatlan ! Nem én kezdeni hasonlít ! Én csak sunyin figyelni !
Szerintem csak onnan jött az összehasonlítás, hogy mintha ikovacs SV-t tervezne vásárolni.
Legalábbis az évadzárón ilyesmit mondott ha jól emlékszem...
jegember! Nekem is volt a GS-en ilyen pluig plexi, nem néz ki rosszul, de szerintem nem véd semmit. 140-nél már rázta a fejem a bukót, miután levettem megszűnt.
Én annak tudtam be, hogy el van koszolódva a tüzelőanyag-ellátó rendszer (benzincsap, szűrő, karbi), és tervben van a nagytakarítás. Ezek szerint nem egyedi probléma, és inkább a benzincsap a hunyó.
Lehet, hogy érdemes lenne bontott újra cserélni?
csak érdekességképpen, velem tegnap kb ez fordult elő amiről itt írnak, mivel éppen jól kihuzattam 1 majd 2. sebességfokozatban és jött a leállás.
Lerohad házadás közben
GS-SV: tényleg abszolút más gépek, így utólag belegondolva én is vehettem volna SV-t minimális ráfizetéssel... de nem bántam meg, az 50ccm után lehet megfelelőbb lépcső ez, még ha hamar ki is nőhető. De nem panaszkodom, sok-sok kilométeren át, túránkon és városi melóbajáráson is hű társam a GS, bár tényleg el tudnék képzelni néha "pár" plusz pacit, meg azt a fini V2-hangot... De ahogy Istinek, nekem is van még fél évem a banknál, addigra pedig ráadásul újra "0" km-es is lesz!
Annyira széjjel motoroztam ma az agyam!
Kb két hete mikor leesett az első pár mili hó a kékesen elővettem a boardot, hogy na ja itt az idő lasan........ erre tessék! ( na jó annyira nem bánom )
ha az emberfia szerelmes q..ra nem érdekli , hányas lába, milyen haja, stb. van a szerelme tárgyának, vagy mennyibe fog fájni !
EZ MAGÁNVÉLEMÉNY !
Egyenlőre a bank foglya vagyok !
De tavaszig álmodni szabad .
Én lenni ártatlan ! Nem én kezdeni hasonlít ! Én csak sunyin figyelni !
Legalábbis az évadzárón ilyesmit mondott ha jól emlékszem...