Ma megvolt az olajcsere: a 3 éves trutyit nem minősíteném, tök fekete és vízszerű volt. Nem túl sokat kenhette a motor részeit... Kapott friss Act-evo GP 4T 20W-50 olajat + szűrőt. Új gyertyákat is tettem bele, most már szépen pöfög.
A láncot is jól beolajoztam, most ellesz egy darabig.
Akku feltöltve, jöhet a téli pihenő.
A kipufogót akarnám lefújni valami hőálló festékkel, mert tiszta rozsda és elég ótvarul néz ki. Van valami tapasztalat, hogy a leömlőnél mennyire szakadás-hajlamosak a csavarok? Mire kell vigyázni, ha leszedem a kipuffot?
Nem értem miért kapkodsz? Én egyenlőre mindent felmondtam írásban, aztán majd megyek kötögetni dec végéig ráérek.
Ha megadják a kivállasztott biztositók a neten kiszámolt árat ,akkor személyessen megkötöm, Ha nem akkor megyek az alkuszhoz.
Megosztom veled a hétfői napom:
2 hete kiszámoltam a neten a kötelezőket a motorra,meg az autóra!Babettára is de az nem számít!
GS kijött a generalinál 2600.- körülire, na mondom K&H-tól megyek (9100.-)!
Swift a Generálinál 12.890.- lenne,azt meg viszem a K&H-hoz, 8.400.- lesz!
K&H-nál motor lemondás,autó meg bead!
Na megyek a Generalihoz kötni, motor kijön 11.000.- körülire.
Mondom ez érdekes,odaadom a nyomtatványt,nézik mint a lukinyúl!
Rákérdez a nő,hol számoltam?(CIB alkusznál akartam kötni)
Mondom kb 3 helyen,de nem vagyok hajlandó neten kiadni az adataim!Itt ő is kiszámolta azokon az oldalakon!Neki 3.900.- jött ki!
Na mondom fasza!Neten már nem tudom beadni,mert köteleztek rá,hogy írásban kell felmondani a régi biztosításokat!Az meg nem fér bele az időbe.
Na szaladok vissza a K&H-ba,mert ott meg záróra lesz lassan!Még éppen időben érkeztem,mert még csak akkor vitték be a gépbe!Szerencsémre gyorsan visszacsináltattam mindent.Motort újrakötöttem 6.100.-ért,Autót is oda vittem 8.400.-ért!
Mindenhol hülyének néztek,de hát így jártam!
Erre a nő kibökte,hogy a neten kötött biztosításokat CSAK az alkusz cég látja,nekik nem adják oda az adatokat!Káresetnél meg össze vissza rohangálhatsz!CSAK az alkusz áll velem szóba utána!
Ez meg mi?
Rá két napra a bankomban is erőltettek a dolgokat és elmeséltem a csajnak,erre kijött,hogy tényleg csak kötnek,a többi az más tészta!
Üdv! Nem találok normális oldalt, ahol a motor Casco-ját ki lehetne számítani (anélkül, hogy a lakásom riasztókódját, bankszámlám PIN-jét, sőt, a seggszőrhosszúságot is megkérdeznék).
Tudtok normális motoros Casco kalkulátort?
El van tájolva az eladó... Kérni lehet érte 7 millió Ft-ot is, legfeljebb nem veszi meg senki (még egy olajsejk is alkudna érte).
Mint amikor veterán autókkal szállnak el az eladók, volt erről cikk a Totalcar-on. (kb. tyúkszaros, szénfüstös sufniban 40 évig tárolt romhalmazok)
Na jó, tulképpen én a 3 millát tartom tulzottnak. Rendben van,hogy kevés van belőle, de szarul is néz ki, nem egy sikerült design, nem illik egy ilyen kis motorhoz.
Egy ismerősöm eladott egy autót,ő 700.000.- kért érte,meg 7 sört.Kérdezte a vevő Pesten, hogy minek a 7 sör?Azt mondta neki,hogy Fehérvárig elég lesz,addig nem hal szomjan,ott meg bemegy az étterembe és tölti a többit.
Sofőrrel vitette magát amúgy, nem ő vezetett!
Üdv !
Ha elfogadsz egy tanácsot, és a zsé sem gond , akkor legyél túl
rajta most !
Most több idejük van , nem köll kapkodniuk,
Meg ki tudja milyen korán lesz tavasz és akkor csak be kell
pöccinteni.
Ne legyél Patópál mint én , mert én idáig mindig ráfáztam.
A gumicserét nem halogattam tavaszra így még most is tudok még
kavirnyászni !
Nekem bevált szervizelésre is a Kék Hold [1038 Budapest, (Régi) Szentendrei út 281.]
Előtte az Amargo-ba jártam, ami pont vele szemben volt, de ők elköltöztek újpestre, asszem más a nevük is. Kék Hold
Korrekt hely, és nem drága. Vizsgáztatnak is.
Én is a proptechbe vinném.
Viszont ha van szerelői vénád és más járműveket már szerelgettél, akkor ha odafigyelsz, nagy galibát házilag sem tudsz okozni. Nekem ez a SAJÁT tapasztalatom.
Például a hézagállítást is megcsináltam otthon, csupán leírásból. Előtte viszont mindenfélét szerelgettem, tehát sejtettem "mire számíthatok" és tudtam merre kell befelé csavarni egy csavart.
Ha sok pénzt akarsz megspórolni,vidd el egy korrekt szerelőhöz és ne állj neki tapasztalat hiányában szerelni!Ha ott vagy kérdezgesd és tanulj tőle és idővel menni fog minden!Bár én hozzá sem nyúlok,mert nekem ez jött be!
Üdv itt!
Ha 3 évet állt, akkor egy olaj-olajszűrő-levegőszűrő csere mindenképp kell neki, a gyertya se egy túl nagy tétel, nincs 1000Ft darabja. Olajnak én a Motul 5100 15w50-et javaslom bele, nem a legolcsóbb, de megérdemli a motor. Egy szelephézag állítás (vagy ha nem kell, állítani, csak ellenőrzés), karbiszinkron és karbipucolás sem árthat neki, legalább tudod, hogy ezekkel a későbbiekben már nem kell foglalkozni. A fékolajakra is érdemes ránézni, a telóolajat pedig majd telószimeringgel együtt, ha nem túl puha az eleje.
Jó szerelőt csak a XVII. kerületben tudok, ha érdekel, szólj!
Ma megvolt az olajcsere: a 3 éves trutyit nem minősíteném, tök fekete és vízszerű volt. Nem túl sokat kenhette a motor részeit... Kapott friss Act-evo GP 4T 20W-50 olajat + szűrőt. Új gyertyákat is tettem bele, most már szépen pöfög.
A láncot is jól beolajoztam, most ellesz egy darabig.
Akku feltöltve, jöhet a téli pihenő.
A kipufogót akarnám lefújni valami hőálló festékkel, mert tiszta rozsda és elég ótvarul néz ki. Van valami tapasztalat, hogy a leömlőnél mennyire szakadás-hajlamosak a csavarok? Mire kell vigyázni, ha leszedem a kipuffot?