én a fenntartási költségekre értettem. Mert persze nem egy húdedrága kategória az sv sem, de egy gst azért olcsóbb huzamosabb használat melett fenntartani. Városba elővárosba bőven elég egy gs 500 féle motor.
Ha munkábajárós motor, az azt jelenti h egy évben alsó hangon is belemegy 15ezer km.. így elég szép egymásutánba jönnek a költségek is. Azért ott már nem biztos hogy mindegy h 22 ft egy km, vagy 30..
Nekem nem forrt még fel az olaj..legalábbis így gondolom; és egyszer éreztem még csak h hú de szar váltani.. de akkor 46-47 fokban egész nap 1-2-3-2-3-0-1 stb felhasználással ment a motor.Teszem azt azt is kicsivel melegebb égtájon, kicsit nagyobb városban (Isztambul.. csak 10millióan lakják..), és akkora dugóban, amit pesten el se lehet képzelni
Hát ebben nem értek veled 1et.Ha már lehet és ugyan annyi az ár.......
Néha többet nyom a latba a nyomaték!Városban végig alapjáraton kocsisorok között,nem forr fel az olaj és keményedik a váltó fel.Nem durranik be a bal kezem a kuplungoláskor ,nem kell állandóan váltogatni és előzések sem elgondolkodtatóak annyira.
Viszont az ellene érvek nem annyira meggyőzőek!
2000 előttit nem nagyon szeretnék,de biztos van szép és jó öreg vasban is.. és ugy látom az árban is van egy lélektani határ aminél nem adják olcsóbban... láttam 2007 est 750 ért... de limitált a keret.. nektek van kis fejidom rajta? mennyit számit?
Igen én is ugy látom,egyszerü mint egy fakocka nincs agyonelektronikázva...MZ fazon de egyébként ahogy nézegetem ilyesmi áron vannak.és az alkut se felejtsük el... Persze sok a kintről hozott vas,de jobban bizom a m.o. -i ban.. Ne felejtsük válság van és van választék,sokan el kell hogy búcsúzzanak szeretett mocijuktól... egyébként van valami tipushiba amit tapasztaltatok és érdemes ráfokuszálni?
Nézhetsz öregebbet is,enyém 94-es és nagyon jó!Féltem a korától,de a gazda mindent elárul!Nézd meg jól!Vagy vigyél egy szerelőt,aki tisztában van az esetleges javításokkal.Viszont a makulátlan gyári állapothoz ragaszkodj!
Sok sikert a GS-hez!
Budapest és környéke, csak makulátlan vas érdekelne,tudod szervizkönyv,magyarországi,max 20 ezer kilóméter, megkimélt, eddig is ilyeneim voltak,igaz sokat keresgéltem,mire megtaláltam / dl 650,dragstar 650/ Ez most melóba bejárni kéne,meg persze néha túrázni.. Tehát olyan aminek látszik hogy van gondos gazdija,én is az leszek... Nézegettem 2001-2003 körüli,azok vannak 4-5 kiló körül,persze állapottól függ... Sok jót hallottam a gs 500 ról,ezért tervezem....
Hali !
Van itt a placcon valaki? Most készülök gs 500 at vásárolni jól jönne pár jótanács.... Sőt még nincs konkrét vas kiszemelve,ha tud valaki valami jót ....... előre is köszi..
Nekem jött a jawa vevő és telefonon megbeszéltük a dolgokat!Kiderült a mellettünk lévő házban ők dolgoztak, mikor én motort mostam!Megjött a srác beledugta a pénzt a kezembe rögtön és annyival zárta az ügyet le,hogy ha meg lesz a jogsija, akkor jön érte.Mondom neki,hogy menjen egy kört vele.Azt mondta,hogy nem kell,látja hogy jó!Kiderült,hogy anyám a költözéskor biztos helyre eldugta a törzskönyvet előlem.Több napos keresés és idegeskedés után hívom a srácot,hogy nincs meg törzskönyv.Hivatalban bejelentés után új igénylés.Hazamegyek, anyám állítása szerint az ö cuccai közt nincsen és a szemem láttára nézte át a fiókjait.Én nem is hittem a szememnek és belenyúltam az adóbevallásai közé és hopp ott volt!Közben végig nálam a pénz,meg a motor is!Aztán egyszer jött a motorért azt elvitte.Mivel ilyen normális vevő volt,egy csomó mindent adtam neki ajándékba,még egy plusz motor is,amit előtte vettem alkatrésznek.A mai napig jóban vagyok vele,pedig egy csomószor rám hozza a frászt a srác.Mindent megcsinált az amúgy hibátlan motoron,azóta nem jó rajt semmi! Első télen szétszedte és "jobbá" tett rajt mindent.Én meg állok lelkiismeret furdalással két éve mellette és nézem,hogy szenvednek vele azóta.
Hello. Egy kerdesem lenne, ha vki tudja ra a valaszt. A motorom 18000 km utan elkezdet adni kis kattogo hangot, de csak nemreg kezdte el ezt csinalni. Mitol lehet, kikene vmit cserelni, vagy mar nem tom. Elore is koszi!
Értem. Mondjuk az éves teljesítményadóm az 3500 forint.. ez nem vágna azért hanyatt.
Még nem állapodtunk meg abban.. tulajdonképpen csak annyiban h majd személyesen megállapodunk valamiben.. hogy mi kell neki a motorhoz meg mi nem (pl doboz és a konzolok, meg a veteránvizsgához elspájzolt cuccok). Úgyhogy holnap még biztos nálam alszik a gép..
De már most érzem hogyha elviszik vagy ő vagy bárki, megkönnyezem majd
Ezért célszerű megkérni a vevőt, hogy hozzon magával valakit.
Adja át neki a pénzt a jelenlétedben......azt mehet egy körre.
Ha netán nem érkezik vissza, akkor ott az embere "letétbe" a pénzzel, aki viszont úgy mehet csak el, hogy
1., elsőre odaadja a lét
2., majd 2 maflás.....
Nekem eddig mákom volt:-)
TZR - hibás volt, vagyis még probakört se tudtak vele menni.Feltették a platóra, pénzt odaadták - oszt jócakát (mert éjjel 11 volt)
Aprilia - Haver öccse vette meg.....
GS - Idejött az ember a nejével, kocsival.......
Pénzt automatikusan letette.....de a kocsi és az asszony itt volt...
Nála a probakör annyi volt, hogy kiment a benzinkútig, meg vissza (össz 1800m)
Vigyor, aláírás......pápá
Amire tényleg figyelj!
Ha megvette, akkor vidd be és írasd le magadról
a., baleset vagy bármi ügy esetén még mindig TE vagy a tulajdonos.
b., miért fizess teljesítményadót, ha már nincs is meg a motor?
A szerződésben meg rögzítsd hogy
1., 15 napon belül a vevő VÁLLALJA az átíratást
2., a motort megtekintett és KIPRÓBÁLT állapotban veszi át, így további követelése nem lehet.
Köszönöm a sok tanácsot. Remélem nem kell majd élesben kipróbálni hogy mennyire hasznosak. Aki érdeklődik a gép után elég normálisnak tűnik, és itt van helyben. Mármint én leszek helyben, mert napközben szegeden vagyok..
(Ugyan nem kérdeztem meg, de tudtommal egy 1300as cbje is van...)
Vevőként engem nem kellene elhajtani... mennék magamtól is ha csak utasként próbálhatnám ki. A próbakörből sok minden kiderülhet, de csak ha én fogom a kormányt, egyébként zsákbamacska. Akkor már inkább letenném a pénzt előre (a próbakör idejére), de mindenképp szeretném kipróbálni. Látszik az amúgy ki a komoly vevő.
Ha munkábajárós motor, az azt jelenti h egy évben alsó hangon is belemegy 15ezer km.. így elég szép egymásutánba jönnek a költségek is. Azért ott már nem biztos hogy mindegy h 22 ft egy km, vagy 30..
Nekem nem forrt még fel az olaj..legalábbis így gondolom; és egyszer éreztem még csak h hú de szar váltani.. de akkor 46-47 fokban egész nap 1-2-3-2-3-0-1 stb felhasználással ment a motor.Teszem azt azt is kicsivel melegebb égtájon, kicsit nagyobb városban (Isztambul.. csak 10millióan lakják..), és akkora dugóban, amit pesten el se lehet képzelni