Ennél van egy jobb dolog is!Ültesd fel mögéd,és ha kifizeti viheti addig nem!Munkatársam csak igy ad el motorokat!Akinek ez nem tetszik elhajtja a picsába!
Célszerű az új tipusú adásvételit használni ami megfelel az ocsmányirodának is.
Én 2 hónapja vettem motort azért tudom. Próbakör esetében előre megegyeztem az eladóval, ha bármilyen kárt teszek benne feltételek nélkül megveszem.
Ha elvitte írassa át a törvényben meghatározott időn belül, ne menj bele a "most ne írjunk dátumot majd...stb" kezdetű lehetőségekbe. Max 5 munkanapon belül vidd be a Te adás-vételi példányodat az okmányirodába és jelentsd le, hogy eladtad a motort. A próbakör egy nehéz kérdés, hallottam már olyat amikor elkérték a pénzt előre és csak úgy vihette a vevőjelölt a motort próbakörre (ha nincs üzlet pénz vissza). Nálam ez úgy zajlott, hogy nem kellett letenni a pénzt de az volt a kikötésem, hogy látni akarom folyamatosan a motort, mondjuk egy haverod megkéred vigyen el, vagy adja oda a motorját, hogy a próbkkörre elkísérd a sajátodat a vevőjelöltel. Lehetőleg ne magad menj az egyeztetett helyszinre. Szerencsére eddig még normális emberekkel hozott össze a sors eladáskor, de lehet hallani sokfélét
Aki adott már el motort, az most adhat tanácsokat hogy mire figyeljek.. főleg az átba..ós dolgok érdekelnek. Ha megtörténik az adás vétel, ott már fater is asszisztálni fog.. hiszen az ő nevén van..
Viszon holnap találkozok a kedves érdeklődővel a városban, és ha minden jól megy a hétvégén vagy a jövő hét elején, el is megy a gép..
Nem tudom most mennyire rossz a helyzet, de amikor 2002 telén belecsúsztam egy autóba, a Cascómból primán elintézték egy műhelyben a javítást, alig kellett rákölteni (önrész).
Akkor arra már végleg ne költs,mert sokáig úgy sem lessz a tiéd.Elég hamar széthordják a részvényesek A végén még tényleg szükséged lessz arra a fegyverre Bár ilyen esetben csak a főbe lövést tudom javasolni.De tényleg CASCO helyett inkább bérelt zárt garázs.Vagy mindkettő.
Na, még utánanézek, de a K&H jónak tűnik. Legalább van ott is számlám. Már csak a súlyadó, ami nem olcsó.
Casco-t hol érdemes/lehet kötni GS 500-ra? Úgyis csak fél évig használom, és esélyes, hogy utcán fog parkolni.
Nekem a Gs-en saito2-es volt.
ennek belül egy kemény műanyag van......
A kuplung oldalon a feltevés:
Mivel szorult így egy csöppnyit beolajoztam, majd úgy erőszakoltam rá.....
A gáz oldalon meg?
Nekem le kellett faragnom a pöcköket (ha jól emlékszem Teddynek is), mert nem ment fel máshogy.
Ezután én tettem rá egy 2-3 helyen pár csík szigetelőszalagot, és arra erőszakoltam fel.
Nem igazán rugalmas, de bírja a strapát. Valamit a markolat vége felé kell levágni, ha jól emlékszem. De nem egy nagy kaland, adja magát.
Én is vizesen tettem fel azt hiszem. Mire a kettő felment azért a bőr masszívan lejött a kezemről :(
A fűthető markolat is olyan rugalmas, mint egy sima markolatgumi? Csak mert én raktam fel új markolatot, és a gázkar rovátkáit nem vágtam le, úgy is ráment, viszont szerintem stabilabban is áll. Vagy a fűthető markolat annyira más, hogy azt le kell faragni?..
Ti amúgy hogy rakjátok fel? Az én kitapasztalt módszerem, ami még biciklis időből ered, aztán simsonon is így csináltam: vizesen teszem fel a markolatgumit, mert úgy könnyebben felcsúszik, aztán 1-2 nap kell, mire kiszárad, és stabilan a helyén marad, addig még el lehet csavarni. Próbáltam mosószerrel is, de az nem vált be, hiába szárad ki, csúszós marad.
NEM KELL LEVÁGNI. Kis ügyeskedéssel, csavarhúzó aládugással le lehet húzni. A gázkar végénél tényleg le kell vágni, ahogy Blue mondta, de az sem nagy ügy, mert az anyagok sniccerrel simán le tudod faragni.
De tényleg kell egy kis barkácsolási affinitás, de nem nagy ügy.
Neked a 22mm-es kell.
A gáz oldali GYÁRILAG már 25-ös.....
Szóval a 22mm-es szettet vedd meg,
egyre készülj fel!
A gázkaron leveszed (levágod) a gumi markolatot.
Azon lesznek kicsi kis "kampók" amikkel a gumiba kapaszkodott...
Ezeket le kell faragnod.
Ha nem tudod hogy kell csinálni, szólj és segítek.....de ha nem csináltál ilyet, és nem vagy egy műszaki csóka, akkor nagyon szétbarmolhatod.
"ha a költségvetésük rosszul jön ki, mert a tagok sok balesetet okoztak, akkor kötelezhetnek arra is, hogy plusz pénzt fizess be"
Ez szerintem azért nem állja meg a helyét, mert akkor én nemfizetéssel felmondom az egészet és kész.
Amúgy a MABISZ fizet helyetted. A Köbe meg hosszú hosszú évek óta van.
Nem mintha védeni akarnám őket, de én is hozzájuk mentem, mert óccsok.
Amúgy azon filóztam, hogy idén 27ezer volt a biztosításom, jövőre 8000. Valamelyik szám nem stimmel. Eddig vagy szarrá keresték magukat a biztosítók vagy most buknak hatalmasat.
A Köbe az nem Zrt, ahogy a többi, hanem egyesület. Én nem kötnék ott, emlékezzetek, milyen balhé volt a MÁV-val (szintén egyesület), bár azóta szigorodtak a Mabisz szabályai, meg közös káralapot hoztak létre, de én egyesülethez akkor sem megyek. Oda amúgy éves tagdíjat is kell fizetni, talán 1500 ft/év, valamint ha a költségvetésük rosszul jön ki, mert a tagok sok balesetet okoztak, akkor kötelezhetnek arra is, hogy plusz pénzt fizess be (hiába nem okoztál kárt..). Plusz szerintem kicsit kibaszás azzal is, akit esetleg összetörsz, mert nehezen elérhetőek, rossz az ügyfélszolgálatok, míg egy normálisabb biztosító cég ezzel azért nem szarozik. Én a pár ezer forinttal drágábbat választottam, de olyat, ami megbízható. (K&H)
Azzal is számoljatok, ha fizetésképtelen marad a biztosító, és a károdat nem tudja kifizetni, akkor polgári peres úton behajthatják rajtad is a kárt, hiába volt biztosításod... A régi MÁVosok most ezzel szívnak. (Ennek elkerülésére van a Mabisz alap, de az is véges kapacitású.)
Ismeritek a Köbe nevű biztosítót? Elvileg 8030.- Ft-ot adott ki éves kötelező biztosítási díjra, míg az Allianz-nál megmaradva 37ezer lenne, és pl. a K&H-nál is 10ezer Ft.
Szóval elég jó. Így már felesleges lenne jövőre kivonatnom a forgalomból.
Haver már beizzítva.. de max utas leszek mert R1e van.. nem kell nekem még a plusz stressz
Célszerű az új tipusú adásvételit használni ami megfelel az ocsmányirodának is.
Én 2 hónapja vettem motort azért tudom. Próbakör esetében előre megegyeztem az eladóval, ha bármilyen kárt teszek benne feltételek nélkül megveszem.
Aki adott már el motort, az most adhat tanácsokat hogy mire figyeljek.. főleg az átba..ós dolgok érdekelnek. Ha megtörténik az adás vétel, ott már fater is asszisztálni fog.. hiszen az ő nevén van..
Viszon holnap találkozok a kedves érdeklődővel a városban, és ha minden jól megy a hétvégén vagy a jövő hét elején, el is megy a gép..
(akkor még robogó sem volt nálam terítéken)
Hátha valakit érdekel
Casco-t hol érdemes/lehet kötni GS 500-ra? Úgyis csak fél évig használom, és esélyes, hogy utcán fog parkolni.
ennek belül egy kemény műanyag van......
A kuplung oldalon a feltevés:
Mivel szorult így egy csöppnyit beolajoztam, majd úgy erőszakoltam rá.....
A gáz oldalon meg?
Nekem le kellett faragnom a pöcköket (ha jól emlékszem Teddynek is), mert nem ment fel máshogy.
Ezután én tettem rá egy 2-3 helyen pár csík szigetelőszalagot, és arra erőszakoltam fel.
Soha nem volt gondom vele.
Én is vizesen tettem fel azt hiszem. Mire a kettő felment azért a bőr masszívan lejött a kezemről :(
Ti amúgy hogy rakjátok fel? Az én kitapasztalt módszerem, ami még biciklis időből ered, aztán simsonon is így csináltam: vizesen teszem fel a markolatgumit, mert úgy könnyebben felcsúszik, aztán 1-2 nap kell, mire kiszárad, és stabilan a helyén marad, addig még el lehet csavarni. Próbáltam mosószerrel is, de az nem vált be, hiába szárad ki, csúszós marad.
De tényleg kell egy kis barkácsolási affinitás, de nem nagy ügy.
Neked a 22mm-es kell.
A gáz oldali GYÁRILAG már 25-ös.....
Szóval a 22mm-es szettet vedd meg,
egyre készülj fel!
A gázkaron leveszed (levágod) a gumi markolatot.
Azon lesznek kicsi kis "kampók" amikkel a gumiba kapaszkodott...
Ezeket le kell faragnod.
Ha nem tudod hogy kell csinálni, szólj és segítek.....de ha nem csináltál ilyet, és nem vagy egy műszaki csóka, akkor nagyon szétbarmolhatod.
Ez szerintem azért nem állja meg a helyét, mert akkor én nemfizetéssel felmondom az egészet és kész.
Amúgy a MABISZ fizet helyetted. A Köbe meg hosszú hosszú évek óta van.
Nem mintha védeni akarnám őket, de én is hozzájuk mentem, mert óccsok.
Amúgy azon filóztam, hogy idén 27ezer volt a biztosításom, jövőre 8000. Valamelyik szám nem stimmel. Eddig vagy szarrá keresték magukat a biztosítók vagy most buknak hatalmasat.
Azzal is számoljatok, ha fizetésképtelen marad a biztosító, és a károdat nem tudja kifizetni, akkor polgári peres úton behajthatják rajtad is a kárt, hiába volt biztosításod... A régi MÁVosok most ezzel szívnak. (Ennek elkerülésére van a Mabisz alap, de az is véges kapacitású.)
Szóval elég jó. Így már felesleges lenne jövőre kivonatnom a forgalomból.