Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az eredményekről majd számolj be. Ha nyert, akkor veszek egyet én is. Már csak jó lakat kell hozzá, amit szintén ne lehessen elvágni.
Akitől veszem naponta vágnak ebből, de valami hidraulikus vágóval ill. flexel. Próbálták kezdetben csapszegvágóval de azt mondta reménytelen.
Véletlenül derült ki, hogy a z illető pont ezt használja a motorjára./pontosabban ő a 10-est/. De mihelyst kézhez kapom kerítek egy csapszegvágót és kipróbálom. Az, hogy 4cm-rel rövidebb lesz /ha sikerül/ az nem számít.
Azt honnan tudod, hogy nem lehet elvágni kézileg?
Megtaláltam a megfelelő láncot, melyet kézi erővágóval nem lehet elvágni. No persze hidraulikussal, vagy flexel lehet.
13mm-es Tehelánc. és olcsóbb mint egy Burg Wachter lánc.
Valakiiiiiiii!

Nem jön valaki Egerből Pest felé?
Kéne egy kis borital! 27-es pince Kocsis Zoltán...... egy pár liter Egri Medoc :)
Eddig csak 10-es láncot láttam, 1990Ft/m

Más: Ezt láttátok?
Láncok tesztje erővágóval
Ha nincs speciális elvárás vele kapcsolatban, akkor bármelyik vasboltban, vagy gazdaboltban árulnak méterre láncot.
Sziasztok,

Esetleg tudjátok azt, hol lehet ilyesmit hazánkban kapni?
Egyszerű 14 vagy 16mm-es láncot.
English Chain
A 2002-es az még japó. Ha szürke vázas, akkor nyugodt lehetsz, hogy az. Egyébként semmi jelentősége. A fekete vázasok a spanyolországi összeszerelések. Nekem is az volt... a váz fényezése gyengébb egy hangyányit, de lekezelve ez sem probléma. Egyéb összetevője megegyezik a japániában készültekkel. Mindenben. Ez a kérdés egy hatalmas felfújt lufi... se nem rosszabb a motor, se nem jobb. Se nem drágább, se nem olcsóbb. De valamiről kell beszélni, hogy kié és miért pengébb, mint a másik ugyanoly an.
így van,bár ahogy beszéltem foregonnal ez már nem japán összerakás?
(2002es,születése óta angol piacos,nem behozott,képet majd hétvégén tudok felrakni)
Nekem 2. motornak egy kb. 200 köbcentis automata....szóval, robogó is megtenné. Persze használtan, japán gyártmány.
Szaladgálós motornak sokkal jobban megéri ott is a GS. Ócccccó, és jóóóó!
itt megéri,a kawára 1000 font a biztosítás,erre 220-240 font
nem irigyelem,meg nem is érdekel miből van csak jó neked örülök neki én is gondolkozom a GSXR mellé egy kis gépet venni
van mögötte munka,hidd el.persze azt nem mondom hogy magyarországon akár 1 motorig is eljutottam volna
de jól megy neked 2 motorod van
"Olyankor célszerű felmenni, amikor rendesen fizetni kell érte, az megszűri egy kicsit a társaságot." ezt írtad
Olvasd már el még egyszer, mit írtam...
én meg azt mondom hogy mind1 mikor megy a fizetősre ha ingyenesre lesznek akik versenyeznek én a MERSZesre jártam ki de voltam BRes napon is
Ez a versenypálya lényege
Persze nem minden áron

Ja igen azért néztem be ide mert úgy néz ki 2. motornak lett egy gs500.(megvettem csak a héten hozom majd el).
Tehát már ide is tartozok
Igen, pont ezt magyaráztam...
teljesen mindegy mikor mész fel mindig lesznek olyanok akik pálya csúcsot akarnak dönteni és mennek mint állat
Mindig van olyan, hogy közúti csoportba felmennek profik is, ezzel nem lehet micsinálni, viszont az ingyenes/nagyon kedvezményes lehetőségeknél ez hatványozódik! Olyankor célszerű felmenni, amikor rendesen fizetni kell érte, az megszűri egy kicsit a társaságot.
Én nem mertem Júniusban menni!Felmentem a ringre,de csak nézelődtem és megbeszéltem magamban,hogy nem vagyok oda való a tudásommal és a motorommal sem!Kifejezetten az tettszett,amikor a kezdők közé beengedték a másnapi verseny résztvevőit,meg a Honda tesztkaravánosokat.Na ekkor győződtem meg,hogy jól döntöttem!A célegyenes végén volt ám rokkendroll.
Fogalmam sincs... Tavaly voltam fönt utoljára, idén nem jutottam föl, meg köridőmérőm sincs. Bőven 2 perc fölött, annyi biztos!
Közúti csoportban egyébként sokan vannak, akik nem túl nagy ászok, volt olyan is, hogy egy Varaderoval versenyeztem és olyan is, hogy Gixxerrel, pedig a GS egyiknek sem ellenfél, ha a pilóta tud...