A kipufogónál lévő torokgáz lazán veri a 600fokot.....
Hiszen 600fokig jó - ergo addig nem csinálna semmit....
De sajna a totokgáz 1000fok fölötti.
Anno legalábbis mikor letettem az Ipari gáz és tűzelőberendezés kezelő szakvizsgát akkor úgy emlékszem sima, háztartási totkgáznál (pl a konvektor kéményének tőve - ami kijön a konvektorból az 900 fokos.....
A földgáz égéshője pedig: 35-45MJ/m3
no a benziné: 47MJ/m3
Szóval ott bizony szerintem simán van 1000-1100fok is.....
Tehát oda bármit fújhatsz bemattul, ráég.....majd szépen lekopik....
Láttál már sportmotoron festett leömlőt?
Nincs ezzel semmi gond, hiszen nem várhatod , hogy ne változon a festék szine.
Tréfát félretéve az enyém is beszürkült , de talán nem ennyire.
Ha sikerül felrakok elötte utána képet...
Konzerváltam a GS kipufogóját, lecsiszoltam zsírtalanítottam, száradás után lemostam, ismét száradás után lefújtam feketére.
Kivártam szépen a 24 órát/még valamivel többet is/ ahogy a flakonon lévő leírás javasolja, s beindítottam a motor.
No lett is mindjárt nagy füstfelhő, a gyönyörű szép feketére festett kipufogó elkezdett füstölni/gondolom kiégett/ és elég rondán bemattult. A festék elvileg 600oC-ig bírja remélem efölé nem melegszik...
Normális az, hog így nézzen ki, ennyire matt legyen?/, ez szinte szürke nem fekete/
azt én értem hogy nincs a helyén de én arra gondoltam hogy a tengely végén ahol az olaj járat van ott van egy sötét csík ami olyan széles mint a járat.
Az nem a csapágy része.
Ha jobban megnézed nincs a helyén a tengely, csak azért van benne, hogy a láncot tartsa. Egyébként nem lehet úgy kivenni az egyiket, hogy ne lazítanád fel a másikat. Az a tengely amit látsz csak úgy benne van lánctartás funkcióból.
A netrisk-et csak ajánlani tudom, nekem eddigi autóim kötelezője Casco-ja, a robogó kötelezője, a motor kötelezője sőtt évente a családi utasbiztosítások is ott köttettek. És egyszer kell csak megadni minden adatot, pl útlevél stb, v. anyakönyvi kivonat stb. és onnantól fél óra alatt átkötöm a biztosítást, avagy újat kötök. Ja és a support-juk is jó, akár telefonon akár személyes netrisk-en belüli üzenet formájában. pl. kötelező kötés után az igazolás azonnal nyomtatható...
szóval nekem bevált...
A kipufogónál lévő torokgáz lazán veri a 600fokot.....
Hiszen 600fokig jó - ergo addig nem csinálna semmit....
De sajna a totokgáz 1000fok fölötti.
Anno legalábbis mikor letettem az Ipari gáz és tűzelőberendezés kezelő szakvizsgát akkor úgy emlékszem sima, háztartási totkgáznál (pl a konvektor kéményének tőve - ami kijön a konvektorból az 900 fokos.....
A földgáz égéshője pedig: 35-45MJ/m3
no a benziné: 47MJ/m3
Szóval ott bizony szerintem simán van 1000-1100fok is.....
Tehát oda bármit fújhatsz bemattul, ráég.....majd szépen lekopik....
Láttál már sportmotoron festett leömlőt?
http://hu.wikipedia.org/wiki/F...
Ezt eddig kb 500 X írtuk le az elmúlt évben!
legközelebb majd előbb kérdeztek, aztán fújtok!
Tréfát félretéve az enyém is beszürkült , de talán nem ennyire.
Ha sikerül felrakok elötte utána képet...
Konzerváltam a GS kipufogóját, lecsiszoltam zsírtalanítottam, száradás után lemostam, ismét száradás után lefújtam feketére.
Kivártam szépen a 24 órát/még valamivel többet is/ ahogy a flakonon lévő leírás javasolja, s beindítottam a motor.
No lett is mindjárt nagy füstfelhő, a gyönyörű szép feketére festett kipufogó elkezdett füstölni/gondolom kiégett/ és elég rondán bemattult. A festék elvileg 600oC-ig bírja remélem efölé nem melegszik...
Normális az, hog így nézzen ki, ennyire matt legyen?/, ez szinte szürke nem fekete/
Ha jobban megnézed nincs a helyén a tengely, csak azért van benne, hogy a láncot tartsa. Egyébként nem lehet úgy kivenni az egyiket, hogy ne lazítanád fel a másikat. Az a tengely amit látsz csak úgy benne van lánctartás funkcióból.
szóval nekem bevált...
Abszolút nem karcos, meg a csapágyház sem, szinte tökéletes. Egyébként Motul 5100 15w-50