Valamikor nap közben megyek oda motort takarítani, de pontos időpontot nem tudok mondani. Ha ott leszek a vas mellett, felhívlak és megmutatom a cuccot!
Nem gáz a csatlakozók, mindet szét lehet húzni, és akkor a hűtőt le tudod tenni a kipufogó könyökhöz, engedd annyit bőven a vízcső.
A "rizikó" a vezérműtengelyek ki és beszerelésével van, mert ha elnézed könnyen egy foggal arréb rakod, akkor pedig ha úgy szorítod le, hogy támaszt a bütyök, eltörhet a csapágyház. Ha mégis összerakod és rossz, indításkor meg belever a dugó a szelepbe, és akkor kakukk.
Szóval gyakorlat kell hozzá. A vezérlés nem játék.
Elég masszív szerkezet, innentől fogva ha elhajlik csúszáskor, akkor már nem csak az idomnak lesz mindegy, hanem sok egyéb dolognak is...
Láttam már olyat is, amikor csak egy kb. 10-es furatot csináltak az idomra és a gomba teljesen kívül volt, annál elég valószínű, hogy idő előtt letörik és ráadásul még el is töri az idomot. Direkt azért csinálta Tibi ilyenre, hogy a lehető legerősebb legyen.
Ha csak kíváncsi vagy, Pesten a 16. kerületben van a motor, ha te is szeretnél ilyet, Fekti Tibit kell keresni. Nekem is ő szerelte föl, én csak azért raktam föl képet, mert ujtordait érdekelte, hogy néz ki motoron.
44000 van benne. És az előírás szerint 24000-ként kell ellenőrizni. Most kezdtem hallani a hangját. Ma gyorsan le is teszteltem mentem 432 km-ert, olyan érzésem van mint amikor egy eltömődött légszűrőt újra cserélnél, a hangja is finomabb lett.
Egy kérdésem lehet? Ha elhajlik a gomba szára csúszáskor (mert elég hosszúnak látom), akkor a fej nem fogja megrepeszteni az idomot (le ne teszteld!)? Mondjuk nehéz másképp megoldani... de ez jutott eszembe első blikkre.
Azt látom, hogy hézagoltál. Nekem ami fejtörést okoz, az a rengeteg szenzor-tyúkbél, ami a légszűrőházon és környékén van. Én a 30.000-esnél megcsináltatom a szervizben, de a következő lehet, hogy itthoni lesz. Mikrométer van... idő lesz rá, majd 60.000 környékén. Csak gondoltam megfotóztál mindent. Nekem még van a tervezettig 2500 kilométerem... és úgy gondoltam, hogy "végigállom" a szervizben a dolgot. Fényképezőgéppel, esetleg kamerával, ha a szerelőcimbi beleegyezik. Hogy teljen értékes anyaggal a Sufnituning. Na, majd tavasszal jelentkezek Bluenál az anyaggal...
Minden sikerült, vagy folyamatban van az összerakás?
Nem szabad hazudni ,mert októberi!Láttam az eredeti forgalmiban a DR. ÚR-nál.Meg a szervizkönyvben is benn van,meg az ezres szerviz 95-ben 800 km-rel!
Hasított vele egész évben!
Én meg akkoriban csorgathattam a nyálam utána!
Szelephézag állítás volt. Az első hengeren már az alsó határon volt mind a négy a hátsó még elment volna.
Nem lehet ledokumentálni ,mert nem fényképeztem végig, egyébként sem egyszerű művelet, mivel belső lapkás. Senki ne kezdjen neki szakértelem nélkül, mert méréskor és szétszedéskor mindent jelre kell állítani több helyen is. Meg valahova spec szerszám kell és csak mikrométerrel lehet mérni a lapkákat, mert 0,08 századdal játszol.
Nincs azzal baj. Általában október-novembertől elérhető egyes kereskedésben a következő évi modell. Ez lehet benne. Te majd nyugodtan írhatod, hogy " '94 decemberi".
A "rizikó" a vezérműtengelyek ki és beszerelésével van, mert ha elnézed könnyen egy foggal arréb rakod, akkor pedig ha úgy szorítod le, hogy támaszt a bütyök, eltörhet a csapágyház. Ha mégis összerakod és rossz, indításkor meg belever a dugó a szelepbe, és akkor kakukk.
Szóval gyakorlat kell hozzá. A vezérlés nem játék.
Láttam már olyat is, amikor csak egy kb. 10-es furatot csináltak az idomra és a gomba teljesen kívül volt, annál elég valószínű, hogy idő előtt letörik és ráadásul még el is töri az idomot. Direkt azért csinálta Tibi ilyenre, hogy a lehető legerősebb legyen.
Egy kérdésem lehet? Ha elhajlik a gomba szára csúszáskor (mert elég hosszúnak látom), akkor a fej nem fogja megrepeszteni az idomot (le ne teszteld!)? Mondjuk nehéz másképp megoldani... de ez jutott eszembe első blikkre.
Ne kellejen használnod!
Minden sikerült, vagy folyamatban van az összerakás?
Hasított vele egész évben!
Én meg akkoriban csorgathattam a nyálam utána!
De! Medencébe nem pisiltem!
Nem lehet ledokumentálni ,mert nem fényképeztem végig, egyébként sem egyszerű művelet, mivel belső lapkás. Senki ne kezdjen neki szakértelem nélkül, mert méréskor és szétszedéskor mindent jelre kell állítani több helyen is. Meg valahova spec szerszám kell és csak mikrométerrel lehet mérni a lapkákat, mert 0,08 századdal játszol.
Nekem tavasszal lesz esedékes az ellenőrzés.
Pasztillákat vettél, vagy a régiek kiszedése után mérsz, és veszel?
Hun-e vótá'? Szia Boglya!
Fejmütét a DL-en