Egyszer menj el Sátoraljaújhelybe, ott van egy hegy, a tetejére aszfaltút vezet. Van egy 2 szintes nagy betonkilátó, tiszta időben látni Kassát és Tokajt, és a Bodrog vonalát. Továbbá egy kalandpark, plusz az ország leghosszabb Szárazbob pályája, (2275m) és mellette az ország leghosszabb libegője, mely felmegy 536m magasra. A hely alján a patent kis panzió,/medence bowling/ És persze sípálya a hegyoldalon, felvonóval.
A környék gyönyörű, én szívesen menten anno a Fűzéri várhozLászlótanyára, Fűzérradványra és persze sok más helyre.
Ok. köszi.
Egyenlőre ez is fent maradt, ilyet használtam Prisma Color Hőálló Festék 600C
Rozsdátlanítottam, mindenütt fémtisztára csiszoltam,/nem kevés szopás árán/ zsírtalanítottam, majd lemostam. A zsírtalanítás és a mosás után megvártam a teljes száradást.
Hmmm, az a 40000-es fotóhelyszín tetszik...
Nekem egy hete forgott át a 85000-en, de nem álltam meg fotózni, azt majd 88888-nál kell! Idén már lehet nem lesz meg.
Viszont egy spórolós ismerösöm (hü ezt máshogy akartam ám irni ) megcsináltatta saválló csöböl a leömlöket.Nem volt csak 30ezer.
Az igaz hogy ronda,de nem érdekli.
Nem értem, hogy mé nem rendelt full rendszert.Ebay-n vannak speckó rendszerek inox-ból rá!
Szerintem az F-es verzión teljesen felesleges a kipufogót festegetni. Látszani nem nagyon látszik, mire elrohadna (kb. 30 év), a motor már réges-rég a nagyolvasztóban lesz.
Jóárasítottak ezzel is. Olcsóbb a gyártása... talán egészséges félút lenne a porfestés, az a króm (rozsdamentes) és ez a szutyok festék között van, és tartós. De kinek hiszi ezt el a SUZUKI?
Ha megtisztítottad a felületet (csiszolás, esetleg rozsdamarózás, zsírtalanítás...) akkor fújd fel a sprayt. Kb. két és fél réteget tudsz felvinni egy flakonnal. Nekem az első után "kézszáraz" állapotban került fel a második réteg, majd "átködöltem" a maradék festékkel. Ezután kb. 15-20 perc, mire újra kézszáraz lesz. Ekkor felszereltem a kipuffancsot, és elindítottam a mocit. Egy cigarettányi időt járattam (kb 3-5 perc), majd megvártam míg magától lehűl a cucc. Utána 10 percig járattam, és jött egy éjszaka. Másnap már mehettem vele, és minden fentmaradt a helyén. Egy kicsit világosodott meg csak a festék, de fekete maradt még, nem szürkült. Ez sem örök életű dolog a kipuffogón, de nagyon sokáig megoldja az esztétikai nyűgöt.
Én még nem láttam 1100-ast....
A legnagyobb azt hiszem 750 fokos volt.....
Épp ezért írtam, hogy ne is keress ilyet.
Járható út még talán a nikkelezés, krómozás vagy a galvanizálás lehet, de az sem örök......és brutál drága
Sajnos a GS-nek ez egy alapbetegsége. És fogalmam sincs ki találhatta ezt ki - hogy legyen festve a leömlő
Most is meg lett nevezve. Még az is, hogy "kézszáraz" állapotban fel kell szerelni, és egy kicsit beindítani a motort, hogy "rámelegedjen"... aztán száradhat 24 órát.
Nem való az egy motorra sem. :-)
Egyszer menj el Sátoraljaújhelybe, ott van egy hegy, a tetejére aszfaltút vezet. Van egy 2 szintes nagy betonkilátó, tiszta időben látni Kassát és Tokajt, és a Bodrog vonalát. Továbbá egy kalandpark, plusz az ország leghosszabb Szárazbob pályája, (2275m) és mellette az ország leghosszabb libegője, mely felmegy 536m magasra. A hely alján a patent kis panzió,/medence bowling/ És persze sípálya a hegyoldalon, felvonóval.
A környék gyönyörű, én szívesen menten anno a Fűzéri várhoz Lászlótanyára, Fűzérradványra és persze sok más helyre.
bőrruha
(csak ez a sokszínű csíkozódás nem tetszik rajta)
A Shox az, ahol hónapokig csak hitegetnek?
link
Ok. köszi.
Egyenlőre ez is fent maradt, ilyet használtam Prisma Color Hőálló Festék 600C
Rozsdátlanítottam, mindenütt fémtisztára csiszoltam,/nem kevés szopás árán/ zsírtalanítottam, majd lemostam. A zsírtalanítás és a mosás után megvártam a teljes száradást.
Nekem egy hete forgott át a 85000-en, de nem álltam meg fotózni, azt majd 88888-nál kell! Idén már lehet nem lesz meg.
Az igaz hogy ronda,de nem érdekli.
Nem értem, hogy mé nem rendelt full rendszert.Ebay-n vannak speckó rendszerek inox-ból rá!
Énmiattam majd PM 3:33-kor állunk meg valahol "pihenni" akkortájt!
zék-fordítottkisszék...
Küldj még fordítanivalót!
(Én lehet, hogy megvártam volna a PM 4 óra 44 percet... Bár, azt csak nyáron... )
Na, majd júniusban térj vissza a PM 5:55-re... meglesz az addigra...
Egész pontosan ezzel.
Ha megtisztítottad a felületet (csiszolás, esetleg rozsdamarózás, zsírtalanítás...) akkor fújd fel a sprayt. Kb. két és fél réteget tudsz felvinni egy flakonnal. Nekem az első után "kézszáraz" állapotban került fel a második réteg, majd "átködöltem" a maradék festékkel. Ezután kb. 15-20 perc, mire újra kézszáraz lesz. Ekkor felszereltem a kipuffancsot, és elindítottam a mocit. Egy cigarettányi időt járattam (kb 3-5 perc), majd megvártam míg magától lehűl a cucc. Utána 10 percig járattam, és jött egy éjszaka. Másnap már mehettem vele, és minden fentmaradt a helyén. Egy kicsit világosodott meg csak a festék, de fekete maradt még, nem szürkült. Ez sem örök életű dolog a kipuffogón, de nagyon sokáig megoldja az esztétikai nyűgöt.
Járj el e szerint legközelebb.
A legnagyobb azt hiszem 750 fokos volt.....
Épp ezért írtam, hogy ne is keress ilyet.
Járható út még talán a nikkelezés, krómozás vagy a galvanizálás lehet, de az sem örök......és brutál drága
Sajnos a GS-nek ez egy alapbetegsége. És fogalmam sincs ki találhatta ezt ki - hogy legyen festve a leömlő
Viszont fekete marad!
Ismerem a környéket, kb 30 évig ott éltem.
Nos, egyenlőre le nem jött.
A Motip nem mattul be?
Egyáltalán létezik festék 1100 fokra?
köszi.
22.05-kor lesz egy film a HIRTV-n, kicsit benne van a kezem munkája is.