Lehet hogy a motorok bitije csökken....de pl a robogóért többet kell fizetnem. (bár ott is a KH a legolcsóbb)
Tehát ez se más mint biznic:-)
Bár azt nagyon nem értem, hogy ha újrakötném, akkor:
Jelenleg fizetek a sárga villámért: 2400ft/év
Ha nem csinálok semmit, akkor jövőre 2600ft/év
Ha meg újrakötöm akkor nekem 3400ft/év
Szóval nem csinálok semmit:-) Az a legoccóbb mód:-)
Egyrészt nem éri meg, hiszen 2500ft meg járkálás......és mint látszik behozza a gyümölcsét.
Plusz ugye nem kell várni, hogy mikor ülhetünk fel újra a vasra.
A többlet max a teljesítményadón van, hiszen ott olyan 6000ft-ot lehet spórolni (nekem) - ennyit meg nem ér meg számomra végképp.
Abban kérném a segítségeteket, ha esetleg valakinek megvan a Suzuki GS500E Service Manual megosztaná velem?
A 2000 ig gyártott GS-eké megvan, de a 2000- gyártottaké nincs és erre lenne szükségem. ennek a száma 99501-34150-01E
Ill, a másik dolog, mik a különbsdége egy K4 és egy 2000 előtti GS közt? /karbi az nem ugyan az azt tudom/
Néztem miket hoz: vezetési tapasztalatra hoz az Union 25%-ot.(nekem meg -60%) Lehet hogy azért került neked előre. Én meg már kaptam a K&H ra idős gépjármű kedvezmény 10%-ot (8éves)
Beütöttem máshogy is akkor már 14 e lett az Union.
A külföldi oldalakon táblázat is van a csepegésre, mert elektronikával szabályozzák. 60 és 90 sec/ csepp a motor sebességéhez igazítva, ill. eső esetén 20-50sec/csepp szintén a motor sebességéhez igazítva. Az enyém percenként kap egy cseppet. 60 csepp olajjal elértem esSO-ig! Ez, ezer km-enként 0,6 dl. A láncsprayből ennél jóval kevesebb kenőanyagot kap és azt is egyszerre.
Van aki oda vezeti, de Nekem nem szimpatikus. Nem tudom kontrollálni a csepegtető állapotát, és a csepegést sem tudom számolni a beállításhoz! Nehéz hozzáférni, nekem pl. bonyolult az első lánckerék hozzáférése, és azt is utálnám, ha a dekli alól csöpögne az olaj.Végig folyik a blokk aljára, és könnyebben kerül a kerék alá! Az első verzióm is azért nem vált be a láncvezetőnél való olajzás, mert a hátrafelé igyekvő lánc, néha szórt a gumira is.
A hátsó lánckeréknél viszont ha sok az olaj esetleg, akkor azt már a mkp mögé szórja.
Lehet hogy a motorok bitije csökken....de pl a robogóért többet kell fizetnem. (bár ott is a KH a legolcsóbb)
Tehát ez se más mint biznic:-)
Bár azt nagyon nem értem, hogy ha újrakötném, akkor:
Jelenleg fizetek a sárga villámért: 2400ft/év
Ha nem csinálok semmit, akkor jövőre 2600ft/év
Ha meg újrakötöm akkor nekem 3400ft/év
Szóval nem csinálok semmit:-) Az a legoccóbb mód:-)
Nekem valamiért felcsavarta a hátsó tengelyre a csővet.....meg állandóan ellevegősődött.....
Szóval a csepegtető vissza lett applikálva eredetibe, vagyis a láncvezető gumihoz.......
Egyrészt nem éri meg, hiszen 2500ft meg járkálás......és mint látszik behozza a gyümölcsét.
Plusz ugye nem kell várni, hogy mikor ülhetünk fel újra a vasra.
A többlet max a teljesítményadón van, hiszen ott olyan 6000ft-ot lehet spórolni (nekem) - ennyit meg nem ér meg számomra végképp.
Egyszerűen regisztrálj a Netriskbe, azt töltsd ki ott a lapokat.....
Persze. Milyen módon szeretnéd megkapni? (email, kiteszem valahová hogy letöltsd stb.)
Nekem Haynes féle könyvem van, az 89-97 közöttiekhez való.
Abban kérném a segítségeteket, ha esetleg valakinek megvan a Suzuki GS500E Service Manual megosztaná velem?
A 2000 ig gyártott GS-eké megvan, de a 2000- gyártottaké nincs és erre lenne szükségem. ennek a száma 99501-34150-01E
Ill, a másik dolog, mik a különbsdége egy K4 és egy 2000 előtti GS közt? /karbi az nem ugyan az azt tudom/
Ez van meg:
Beütöttem máshogy is akkor már 14 e lett az Union.
De úgy látom másnak is hoz legolcsóbbat az Union!
Igaz, minden évben felmondom és újrakötöm, mert az ottmaradás drágább!
Eddig asszem mindenkinek a K&H jött ki olcsóra
A hátsó lánckeréknél viszont ha sok az olaj esetleg, akkor azt már a mkp mögé szórja.