Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kened-vágod :) amúgy zümi 2001-es. ebben az évben volt a szürke vázhoz szürke felni. ha jól tudom... Igen, az enyémen még van kapcsoló a fényszóróhoz. Örülök, hogy megvettem anno, tuti kis gép, bár idén eléggé elhanyagoltam.
Remélem jövőre több kilométer jut majd a 2 kerekűmbe.

hatalmas kedveseim.
Van sok......

Nyuszi gépe azt hiszem 2002-es?


No neki a blokk elejében van egy "kütyü" amibe megy be egy bovden.... franc se tudja mi az.....
Ha jól emlékszem neki még állítható a fényszóró....ki-be-csak helyzetjelző.....
Szóval van különbség....

Én úgy tudom-láttam, hogy nagy különbség inkább 2003-tól nincs - csak a színekben változik

Egy tuti!
Fekete vázas GS CSAK 2004-től van
Az összes ezüst vázas gép 2004 előtti

Az ülés a tankra csak 2001-ig nyúlt fel......2002-től már körbeveszi

Csutkakormány is csak egy ideig volt.......utána már túrakormányos....

De ezek mind olyan dolgok amiket lehet variálni.
Motorba is voltak apróbb változtatások........
http://robogotuning.hu/spl/609...

Vagy pl ilyen robogóst is tehetsz bele - de ehhez már nagyon szét kell "barmolni" a tankot......



még ez a legjobb:
http://bolthely.hu/robogoalkat...
Itt csak egy lyukat kell fúrni a tankba.....
Lemaradt.


Ha az utóbbi -akkor is olcsóbb mint
1., benzinszintjelző
2., a tank megfúrása....stb.


Amúgy ha jól emlékszem a LOUIS holnapján láttam ilyesmit.....
Az első lépés - bár nem tudom nézted e? Ezért inkább kérdezek

- a 2 szívócső JÓL van feltéve? Nem véletlenül a normálon van a tartalék csőve? Én jópárszor felcseréltem véletlenül, utána jelöltem meg az egyiket, hogy a továbbiakban ne legyen fordítva
Hiszen ha normálon elszívtad a benzint (mint tartalék) akkor a tartalékra csavarva (ez lesz ugye a normál) nem is csodálkozz hogy már nincs benne semmi.
Nekem volt, hogy a szervíz tette rosszul vissza......emberi hiba meg mindig van.

- ha ez nem jön be (bár erős a gyanúm hogy ez a hiba forrása) akkor nem értem.
Olyanról már halottam, hogy a normál cső a tank feléig felért, így nem 5L (ez amúgy a gyári adat is) hanem 10-11L volt.
Ezt ugye úgy lehet orvosolni, hogy levágsz a csővek végéből....így az lejjebb kerül....többet tudsz elmenni.

De olyanról itt - pedig ugye jópár GS megfordult - még szerintem senki nem hallott, hogy a Normál szívócső a tank aljáig ért......és a tartalék is......



Szóval ha még nem nézted akkor (és még nem csináltad)

1., vedd ki a tank rögzítő 2db 12-es csavart.....
2., emeld fel a tankot (hívj valakit segíteni)
3., a tank aljában is van egy benzincsap azt zárd el (csavarhúzó kell hozzá!)
4., húzd le a 2 tömlőt, majd fordítva tedd őket vissza
5., nyisd ki a kis csapot
6., szereld vissza a tankot.




Ha ez sem sikerült? vagyis ugyan így jársz?
Akkor
1., csinálj vissza mindendt - de

- szedd ki a tank aljából a csapot, és nézd meg mennyire nyúlik fel az egyik a másiktól.
Az egyiknek rövidnek kell lennie, hiszen a tank aljától pár mm-re legyen csak feljebb (ez azért jó, mert ha rozsdásodik már a tank (pár év múlva fog) akkor ha pl. tavasszal oda csavarod akkor nem szívja be a sok mocskot - és nem kell karbit pucolgatnod.

A másik meg ugye (ez a normál szívó) jóval feljebb kell lennie.
Ha ugyan ott van? Akkor az egyiket told meg valami csővel.....pl Réz csővet forrasztass rá.... Vagy illezd hozzá, és zsugor-csővel kapcsold össze
Laci: kicsit offtopic. Meg akartam nézni a kést, de nem működött a link, esetleg fent van máshol?
Hello

Nekem 185 - 220 km közt kell tartalékra váltani, eddigi két tankolásom alapján a fogyasztás 3.72, 3.65.
Valószínű, hogy a csapodhoz rosszul (fordítva) vannak dugva a csövek... ellenőrizd! Aztán máris van tartalékod.
Sziasztok, én is hasonlóan csinálom. Egyik módszer a belenézés, a másik pedig a túra táv mutató figyelés. Teljes tankból 300 km-ert úgy képes menni a GS, hogy még nem kell tartalékra váltani, illetve a tartalékkal együtt teljes tankról 440 km a hatótávolsága.
(100as átlag, néha csak 80, néha 140)
Szia,

Ott valami gebasz lesz a tartalékcsap körül. Ha azt nem akarod bántani, akkor egyszerűen minden tankolásnál nullázd ki a napi számlálót, aztán pl. 300km körül mindig tankolj! Amúgy ha felnyitod a tankolónyílást és bekukkantasz egy lámpával ( ez lehet diódás ), látszik nagyjából mennyi van benne. Én az évek során kitapasztaltam, hogy a városi kb. 5l és a túrás kb. 4l-es fogyasztásomnál az én régebbi fajta 17l-es tankomba (7l nálam a tartalék) városban 200-250 körül tankolok, túrán 250-300. Ha ezt megszokod, nem fog hiányozni a műszer.
Nekem valamiért nem müxik ez a tartalékos dolog már vagy 3x or cserben hagyott a gs sajnos:(akár hányszor próbáltam h kifogyasztom a benzint és tartalékra váltok nem hogy 5L er kb 1-2 deci volt benne:( ami elég kevés arra h a legközelebbi kúthoz is oda érjek és mindig toltam sajnos vagy telefonon kértem haverokat h hozzanak benzint xD szval erre a probléma megoldásra ötlöttem ki azt hogy belekéne szerelni egy szintjelzőt!nekem megfelelne annyi is h kivillan egy kis dióda ha már fogyóban van vagy valami ilyesmi!gondoltam arra is h esetleg bontott robogókból vagy más motorokból szermányolni egyet!csak hát egyenlőre fogalmam sincs hogy hogy is nézhet ki ez a dolog ezért kértem a segítségeteket hogy hátha valaki másnak is eszébe jutott ilyesmi és tud esetleg ajánlani valamit vagy tanácsot adni vagy esetleg már meg is csinálta stb... ha valaki tud akk segítsen plz... Köszönöm szépen előre is üdv
benzincsap: ingyenes jelző


ha elfogy normálba, akko még van Xkm tartalék


x=mindenkinek más lehet....nekem 5L volt
Nekem a gsben gyárilag van üzemanyagszintjelző.. Kedves gesztus a gyár részéről, de semmi több. Kicsit pesszimista műszer. Teljesen kifeküdt mutatóval még egy 100ast elmegy a tartalékig.. Egyszer éreztem nagyon hasznosnak, amikor csehországból kellett hazajönnöm, és nem működött a kilométerórám.

Nem biztos hogy megéri a vesződséget
Hello mindenkinek,
a következő a problémám: szeretnék egy üzemanyag szintjelzőt házilag beleépíteni a Suzuki GS 500-as motorom tankjába.
Ha valaki esetleg csinált már ilyet, vagy tud eladó szintjelzőt vagy tanácsokat adni ez ügyben, annak megköszönném.
(Nem találok sehol semmiféle leírást erről.)
FONTOS LENNE ! ! ! !
Köszi előre is a segítséget.
Sziasztok
Okés.Én is így tudtam,de én nem vitatkozom senkivel.Ha K2 akkor az, mert nem vagyok ebben jártas!Enyém 1994-es az meg biztos elöbb volt.Bár az akkor -K6!(k,mint-krisztus előtt 6 évvel!)
2004 az első évjárat. Úgyhogy 2002-eshez nehéz lesz találni bármit is. Gyanús, hogy a 2002 abban az esetben az E-verzióhoz kötődik.
Ja elvileg 2002 óta van,mert alább az egyik márkatárs K2-höz keres manuált!
És azt hiszem, hogy F-es is csak 2004 óta van.
Hát ezt nem tudom,de F-eshez kerestél service manualt ez meg az volna!
Köszi
Nem látom azt amit keresek. És nem tudom mik a különbségek a K2 ill. K4 közt. Van egyáltalán különbség?
Sziasztok,

1 kérdésem lenne, a hátsó fék pedálját hol lehet állítani, hogy ne nagyon lent fogjon? Van a hozzá kapcsolódó rudazaton/csavarszáron/ két anya azokkal?
KIVONATÁS: én ezt a helyi önkormányzati okmányirodában végeztem el. Kb. 10 percbe telt. Mászkálni nem kellett hozzá, mert itt van a III. kerületben, útban hazafelé. Április 1-én automatikusan visszaáll a forgalomba a motor. A biztosítónak csak be kell mutatni az okmányiroda igazolását és a forgalmit, így erre a fél évre nem fizetek kötelező biztosítást.
Ezzel a művelettel kb. 12.000 Ft-ot spórolok meg.
Már 3200 Ft a kivonatás (ha megmondod meddig vagy hagyod lejárni a fél évet akkor nem kell mégegyszer menni)- ez melletted szól.
Viszont pöstieknek 20 e Ft fölött volt a kötelező eddig és pl nekem 27 e Ft a KW adó. Tehát simán 20 e Ft-ot meglehetett sporolni(10+13,5-3,2)
Mindenkinek adtam a tippet hogy kell jók csinálni erre most meg rá is b##am: a feleségemet küldtem el kivonatni, mert vidéken voltam a kért időpontban, erre nem szolt hogy csak apr 1-ig vonják ki így most aprilis 28-ig nem motorozhatok. Ráadásul betelt a forgalmim