Még vásárlás előtt.
Ma megyek megnézni egy motort 2001-es 43000 körül van benne és 550 re tartják. Van a Hosubánál is egy motor abban több van, olcsóbb is, de az előéletéről semmit nem tudok.
Nézegettem más motorokat is, de számomra fontos hogy jól karban legyen tartva, még ha többet is mentek vele.
Találtam egy Kawasaki ER5-öt is elég jó állapotban van, az is végig rendesen szervizelt, de nem merek belevágni, mert hazánkban nem túl jó az alkatrészellátottság. S ha megnézem az ebay.com ot ott GS500 hoz 10x annyi cucc van mint ER5-höz.
...feltöltöttem az aksit,rámértünk.
A műszer biztos hogy nem pontos mert 15.30 at mért.
De a lényeg,alapjáraton van valamennyi töltés,de ha pörgetem,minimális.
Az aksira este rámértem 15.80 volt (egy 1.5v ceruzaelemnél 1.6v mutat,tehát csal a műszer!)
de a lényeg hogy reggel már csak 15.30 volt.
Egy éjszaka alatt normális dolog a kb fél volt csökkenés?
Szerintetek is aksi gyanús?
de a segéderőt is kellett volna képezni, legaább az elindítási alapokra.
biztos megszívta agát benyával a moci boruláskor, mert gondolom, nem az első eszmélése volt gyújtást venni, vagy a csapot elzárni.
Szerintem ne nagyon akarj olyan mérvü átalakitást,mert ha a japók olyan hátsót akartak volna neki adni,akkor olyant terveztek volna reá!Szerintem pár rizsevő ezen már agyalthónapokig és nem hiába vannak ezzel szerelve!Lehet belefaragod és csak rontasz a stabilitáson,vagy a mittudomén min nem!
Sokszor én is agyalok,mindenféle cicomázáson,de a gyári nekem még nem hazudott!Swiftemböl most vettem ki a direkt szüröt,mert lassan szétvert mindent és alakithattam vissza gyárira!Plusz pénzért!Hozzáteszem,hogy 8 év alatt kb 1-1.5 literrel evett többet a semmiért!
Megéri e?
(DE ez csak az én véleményem!)
Fasza csávó volt!Birtam mindig az ilyen papokat!Sokkal jobb,mint azok a befásult gyerekpiszkáló vén buzik!
Nálunk volt egy pap,aki motorozott,meg jókat bulizott a lagziban is!
Gsx 550 (1984) felújításán fáradozok, egy igazi naked bike- ot szeretnék faragni belőle de sajnos a hátsókerék eléggé virsli méretű,
ki is néztem egy gixer hátsó kerekét és lengő karját. Azzal a kérdéssel fordulok a tisztelt nagyérdeműhöz, hogy kompatibilis e a gsx550 a gsx-r alkatrészével. Segítségeteket előre is köszönöm!
ezt az Erikék tudnák hitelt érdemlően alátámasztani, vagy cáfolni.
én a fotózásnál meg sem láttam a papot.
hangos közfelkiálltásommal: "de hol az Atya?" okoztam is némi derűt.
pedig csak a színes reverendájára felvette az utcai feketét.
ha mást nem, remélem, kedvcsinálónak, a csatlakozáshoz, jók voltak a fotók.
Ok. köszi. Várom.
kb sem tudsz semmit nagyságrendileg pl. 2000 körüli évjárat stb.
Holnap vagy hétvégén, tudok neked ajánlani egy GS 500-at, semmi konkrétumot nem tudok, részletek hétvégén, akkor fogom látni.
Még vásárlás előtt.
Ma megyek megnézni egy motort 2001-es 43000 körül van benne és 550 re tartják. Van a Hosubánál is egy motor abban több van, olcsóbb is, de az előéletéről semmit nem tudok.
Nézegettem más motorokat is, de számomra fontos hogy jól karban legyen tartva, még ha többet is mentek vele.
Találtam egy Kawasaki ER5-öt is elég jó állapotban van, az is végig rendesen szervizelt, de nem merek belevágni, mert hazánkban nem túl jó az alkatrészellátottság. S ha megnézem az ebay.com ot ott GS500 hoz 10x annyi cucc van mint ER5-höz.
kb. ez a helyzet.
Még mindig vásárlás előtt állsz, vagy megvan már a paripa?
A műszer biztos hogy nem pontos mert 15.30 at mért.
De a lényeg,alapjáraton van valamennyi töltés,de ha pörgetem,minimális.
Az aksira este rámértem 15.80 volt (egy 1.5v ceruzaelemnél 1.6v mutat,tehát csal a műszer!)
de a lényeg hogy reggel már csak 15.30 volt.
Egy éjszaka alatt normális dolog a kb fél volt csökkenés?
Szerintetek is aksi gyanús?
de a segéderőt is kellett volna képezni, legaább az elindítási alapokra.
biztos megszívta agát benyával a moci boruláskor, mert gondolom, nem az első eszmélése volt gyújtást venni, vagy a csapot elzárni.
és a motorom is gs 500.
egy kis szlalom , egy kis vizes pálya , egy ki bankrablás ?
köszi. bár gondolom függ kortól és hogy mennyire hajtják igaz?
L.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyi a normális olajfogyás két olajcsere ciklus közt kb.?
L.
Sokszor én is agyalok,mindenféle cicomázáson,de a gyári nekem még nem hazudott!Swiftemböl most vettem ki a direkt szüröt,mert lassan szétvert mindent és alakithattam vissza gyárira!Plusz pénzért!Hozzáteszem,hogy 8 év alatt kb 1-1.5 literrel evett többet a semmiért!
Megéri e?
(DE ez csak az én véleményem!)
Nálunk volt egy pap,aki motorozott,meg jókat bulizott a lagziban is!
csak a moci nem moccan sehová.
bezzeg este, mikor már minden pár csupa pára lenne!
jah egyébként sztem az a kerék kicsit nagy lesz abba a mociba
Gsx 550 (1984) felújításán fáradozok, egy igazi naked bike- ot szeretnék faragni belőle de sajnos a hátsókerék eléggé virsli méretű,
ki is néztem egy gixer hátsó kerekét és lengő karját. Azzal a kérdéssel fordulok a tisztelt nagyérdeműhöz, hogy kompatibilis e a gsx550 a gsx-r alkatrészével. Segítségeteket előre is köszönöm!
én a fotózásnál meg sem láttam a papot.
hangos közfelkiálltásommal: "de hol az Atya?" okoztam is némi derűt.
pedig csak a színes reverendájára felvette az utcai feketét.
ha mást nem, remélem, kedvcsinálónak, a csatlakozáshoz, jók voltak a fotók.
örömmel látunk minden új tagot!