A moci 2év 7hónapos. 37200km van benne,az aksi kb 2 éves.
Csinált már olyat hogy lemerült az aksi,feltöltöttem, "szerintem nem teljesen" rámértünk és azt mondta a villanyász hogy nincs töltés. Viszont azzal a töltöttséggel 1-2 hónapig bírta és ismét meggyengült.
Ha a töltéssel lett volna akkor probléma,bírta volna 1-2 hónapig?
Mindennapi használat mellet?
Töltöm az aksit és rámérek.
Amint van fejlemény megosztom veletek.
Ha az akksit feltöltve megméri, akkor nem ad még egy pofont a masinának.
Jó az első elképzelésed, csak feleslegesen bonyolult, és kockázatos. Autónál még csak-csak elmegy, de járó motort csak generátorról "gyújtani"... háááát... ha meg akarod nézni az elektromos rendszer határait... Szóval, azt nem nagyon kellene. A motorokban semmi nincs túlméretezve. Így a generátor és akksi sem... csak legyenek ők együtt.
Mi van akkor, ha próbaképpen lehúzza az akksiról miután beindult? A gyújtást a generátor elviszi és meg lehet nézni, hogy akkor is "buta-e". Ha igen, akkor az akksi jó lehet.
De amúgy érdemes lenne egy próbát tenni egy akku töltővel is, hogy felveszi-e a töltést.
Vagy szerezz gyorsan valami más akksit és nézd meg, hogy azzal is ezt csinálja-e.
Ahogy Teddy is írta, vmelyik henger nem megy. Először sztem ezt derítsd ki,h melyik lehet a ludas. Ha megvan, lehet érdemes próbálkozni egy gyertya és gyertyakábel cserével, de csak tényleg frankón feltöltött akksi mellett. Sok sikert hozzá, csak kiderül mi a baj.
A video nézése után még a gyújtást is megnézném... mintha csak egy hengered menne... .
A lényeg, hogy sokat ne járasd így. Csak próbára pár másodperceket.
Egyik gyertyapipa le, aztán vissza, majd a másik le, majd vissza. Ha megáll, akkor az a hengered a jó. Ha változatlan, akkor az a hengered rossz. Ezt nézd meg elsőre... aztán töltsd fel az akkut. És utána a többit.
Sziasztok.
Már megint szórakozik velem a masina.
Beindítóm,(kissé mintha gyenge lenne az aksi mert lustácskán
pörög az önindító)és ahogy beindul a műszerfal világítás és minden ami világít,villog. http://youtu.be/9Svz5tKiEv4
Húzom neki óvatosan hogy feljebb tornázzam a fordulatszámot és ekkor jön a meglepetés! Elhalványul minden fény,a motor fordulatszámmérő lefekszik a 0-ra a motor dadogva pöfékel.
Pár másodperc eltelik a motor egyenletesen elkezd felpörögni,a fordulatszámmérő felébred a fények kigyulladnak
Ismét pár másodperc és kezdődik minden előröl.
Egyszóval fákjú
Van valami javaslat?
belőlem már az is kirázta a 105 kilómból.... de bazz hogy megörültem, elöször persze szívbajt kaptam hogy miez de aztán rájöttem...jah meg bassza meg az a cső aminek zárt az alja rongyosra szakadt nekem a kurwa karcolás miatt mit csináljak vele ,
Gratu, na most már egyszer én is kimegyek, és próbálkozok egyet. Olyan utakon, ahol szombaton voltunk, nem kéne ilyennel játszani:). Vasárnap délután én még elmentem egy kisebb karikára, Veszprémvarsánynál lekanyarodtam balra Lázi meg hasonlók fele, na arra ne menj, még olyanabbak az utak:), azt hittem kirázza belőlem az ebédet:).
Azzal én is szívtam régebben, hogy rosszul dugtam össze a csöveket, de azóta okosba lefényképeztem a rajzot, és benn is van a telómban. Uh szerelésnél teló elő, és nem is történt malőr a kép készítése óta, úgy csinálom, ahogy az ábra mutatja. A pri állást egyébként rövid ideig használtam a kúton, de az egész kb nem volt egy perc, uh annyi benzin ettől szerintem nem került volna ide. Viszont, vmelyikőtök írta, hogy ha túltöltöttem a tankot, akkor is előfordulhat ilyen. Hát most néztem egy fogyasztást (4,8 lett, de forszírozott tempó mellett :) ), és per pill bizony nem sok hely maradt a tankban, úgy megetettem:).Ettől függetlenül aszsem szét kell majd kapnom, mert az hogy menet közben kérte a tartalékot majd 10 literrel a gyomrában, az bizony bajt jelent. Remélem lesz időm vele foglalkozni hétvégén. Köszi a tippeket Mindenkinek, és ha vkinek van még, az is jöhet:).
Ha meg akarsz győződni róla, akkor az alább leírtak szerint ballagj végig a csöveken. Egyszer kell megcsinálni, egy fél óra alatt megvagy a kibogozással, és akkor tuti, hogy jó.
benzint leereszteni, a tankból kikapni a csöveket-szűrőt, és akkor látsz mindent. Egy úttal ki is takaríthatod a rendszer felső felét.
Na, erre akartam kilyukadni... mert az ábra jó, csak éppen a lényeg nincs bejelölve rajta... az irányok! Ezért cikkeztem hosszabban és általánosságban a cuccról... remélem megtalálja a kivezető utat.
Csinált már olyat hogy lemerült az aksi,feltöltöttem, "szerintem nem teljesen" rámértünk és azt mondta a villanyász hogy nincs töltés. Viszont azzal a töltöttséggel 1-2 hónapig bírta és ismét meggyengült.
Ha a töltéssel lett volna akkor probléma,bírta volna 1-2 hónapig?
Mindennapi használat mellet?
Töltöm az aksit és rámérek.
Amint van fejlemény megosztom veletek.
Jó az első elképzelésed, csak feleslegesen bonyolult, és kockázatos. Autónál még csak-csak elmegy, de járó motort csak generátorról "gyújtani"... háááát... ha meg akarod nézni az elektromos rendszer határait... Szóval, azt nem nagyon kellene. A motorokban semmi nincs túlméretezve. Így a generátor és akksi sem... csak legyenek ők együtt.
De amúgy érdemes lenne egy próbát tenni egy akku töltővel is, hogy felveszi-e a töltést.
Vagy szerezz gyorsan valami más akksit és nézd meg, hogy azzal is ezt csinálja-e.
"Csapvíz. Mert minden nap megengedhetem magamnak!"
(Ilyenek ezek a vizesek... és hűtőmágnesen is elérhető az ige... bexarok! )
Mikor volt gyertya cserélve? Mennyi kilométered van a paripában?
A lényeg, hogy sokat ne járasd így. Csak próbára pár másodperceket.
Egyik gyertyapipa le, aztán vissza, majd a másik le, majd vissza. Ha megáll, akkor az a hengered a jó. Ha változatlan, akkor az a hengered rossz. Ezt nézd meg elsőre... aztán töltsd fel az akkut. És utána a többit.
Ha az akku a gond, akkor az kisebb költség a fesszabályzó borsosabb lehet.
Kísérlet: feltöltött akkuval megpróbálni, töltést mérni... nem kínozni, ameddig ki nem derül a hiba oka.
Már megint szórakozik velem a masina.
Beindítóm,(kissé mintha gyenge lenne az aksi mert lustácskán
pörög az önindító)és ahogy beindul a műszerfal világítás és minden ami világít,villog. http://youtu.be/9Svz5tKiEv4
Húzom neki óvatosan hogy feljebb tornázzam a fordulatszámot és ekkor jön a meglepetés! Elhalványul minden fény,a motor fordulatszámmérő lefekszik a 0-ra a motor dadogva pöfékel.
Pár másodperc eltelik a motor egyenletesen elkezd felpörögni,a fordulatszámmérő felébred a fények kigyulladnak
Ismét pár másodperc és kezdődik minden előröl.
Egyszóval fákjú
Van valami javaslat?
Ha meg akarsz győződni róla, akkor az alább leírtak szerint ballagj végig a csöveken. Egyszer kell megcsinálni, egy fél óra alatt megvagy a kibogozással, és akkor tuti, hogy jó.
benzint leereszteni, a tankból kikapni a csöveket-szűrőt, és akkor látsz mindent. Egy úttal ki is takaríthatod a rendszer felső felét.