Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja,30000km volt gyertya csere
A moci 2év 7hónapos. 37200km van benne,az aksi kb 2 éves.
Csinált már olyat hogy lemerült az aksi,feltöltöttem, "szerintem nem teljesen" rámértünk és azt mondta a villanyász hogy nincs töltés. Viszont azzal a töltöttséggel 1-2 hónapig bírta és ismét meggyengült.
Ha a töltéssel lett volna akkor probléma,bírta volna 1-2 hónapig?
Mindennapi használat mellet?
Töltöm az aksit és rámérek.
Amint van fejlemény megosztom veletek.
Már majdnem biztos vagyok benne az első megérzés után, hogy gyújtás baj lehet... és talán egy gyertyacsere megoldja... remélem, így lesz majd.
Ha az akksit feltöltve megméri, akkor nem ad még egy pofont a masinának.

Jó az első elképzelésed, csak feleslegesen bonyolult, és kockázatos. Autónál még csak-csak elmegy, de járó motort csak generátorról "gyújtani"... háááát... ha meg akarod nézni az elektromos rendszer határait... Szóval, azt nem nagyon kellene. A motorokban semmi nincs túlméretezve. Így a generátor és akksi sem... csak legyenek ők együtt.
Mi van akkor, ha próbaképpen lehúzza az akksiról miután beindult? A gyújtást a generátor elviszi és meg lehet nézni, hogy akkor is "buta-e". Ha igen, akkor az akksi jó lehet.
De amúgy érdemes lenne egy próbát tenni egy akku töltővel is, hogy felveszi-e a töltést.
Vagy szerezz gyorsan valami más akksit és nézd meg, hogy azzal is ezt csinálja-e.
A tesóm munkahelyének szlogenje:

"Csapvíz. Mert minden nap megengedhetem magamnak!"

(Ilyenek ezek a vizesek... és hűtőmágnesen is elérhető az ige... bexarok! )
Ma kezdődik életed hátralévő része!
Számolj be a fejleményről, mert kíváncsi vagyok.

Mikor volt gyertya cserélve? Mennyi kilométered van a paripában?
köszönöm a válaszokat
Ahogy Teddy is írta, vmelyik henger nem megy. Először sztem ezt derítsd ki,h melyik lehet a ludas. Ha megvan, lehet érdemes próbálkozni egy gyertya és gyertyakábel cserével, de csak tényleg frankón feltöltött akksi mellett. Sok sikert hozzá, csak kiderül mi a baj.
A video nézése után még a gyújtást is megnézném... mintha csak egy hengered menne... .

A lényeg, hogy sokat ne járasd így. Csak próbára pár másodperceket.
Egyik gyertyapipa le, aztán vissza, majd a másik le, majd vissza. Ha megáll, akkor az a hengered a jó. Ha változatlan, akkor az a hengered rossz. Ezt nézd meg elsőre... aztán töltsd fel az akkut. És utána a többit.
Ez nekem úgy fest, mintha egy halott akksi éppen magával rántaná a fesszabályzót. Vagy fordítva, de ez majdnem lényegtelen.

Ha az akku a gond, akkor az kisebb költség a fesszabályzó borsosabb lehet.

Kísérlet: feltöltött akkuval megpróbálni, töltést mérni... nem kínozni, ameddig ki nem derül a hiba oka.
Sziasztok.
Már megint szórakozik velem a masina.
Beindítóm,(kissé mintha gyenge lenne az aksi mert lustácskán
pörög az önindító)és ahogy beindul a műszerfal világítás és minden ami világít,villog. http://youtu.be/9Svz5tKiEv4
Húzom neki óvatosan hogy feljebb tornázzam a fordulatszámot és ekkor jön a meglepetés! Elhalványul minden fény,a motor fordulatszámmérő lefekszik a 0-ra a motor dadogva pöfékel.
Pár másodperc eltelik a motor egyenletesen elkezd felpörögni,a fordulatszámmérő felébred a fények kigyulladnak
Ismét pár másodperc és kezdődik minden előröl.
Egyszóval fákjú
Van valami javaslat?
minek döntesz akkorát,hova sietsz?
belőlem már az is kirázta a 105 kilómból.... de bazz hogy megörültem, elöször persze szívbajt kaptam hogy miez de aztán rájöttem...jah meg bassza meg az a cső aminek zárt az alja rongyosra szakadt nekem a kurwa karcolás miatt mit csináljak vele ,
Gratu, na most már egyszer én is kimegyek, és próbálkozok egyet. Olyan utakon, ahol szombaton voltunk, nem kéne ilyennel játszani:). Vasárnap délután én még elmentem egy kisebb karikára, Veszprémvarsánynál lekanyarodtam balra Lázi meg hasonlók fele, na arra ne menj, még olyanabbak az utak:), azt hittem kirázza belőlem az ebédet:).
Azzal én is szívtam régebben, hogy rosszul dugtam össze a csöveket, de azóta okosba lefényképeztem a rajzot, és benn is van a telómban. Uh szerelésnél teló elő, és nem is történt malőr a kép készítése óta, úgy csinálom, ahogy az ábra mutatja. A pri állást egyébként rövid ideig használtam a kúton, de az egész kb nem volt egy perc, uh annyi benzin ettől szerintem nem került volna ide. Viszont, vmelyikőtök írta, hogy ha túltöltöttem a tankot, akkor is előfordulhat ilyen. Hát most néztem egy fogyasztást (4,8 lett, de forszírozott tempó mellett :) ), és per pill bizony nem sok hely maradt a tankban, úgy megetettem:).Ettől függetlenül aszsem szét kell majd kapnom, mert az hogy menet közben kérte a tartalékot majd 10 literrel a gyomrában, az bizony bajt jelent. Remélem lesz időm vele foglalkozni hétvégén. Köszi a tippeket Mindenkinek, és ha vkinek van még, az is jöhet:).
2010 09 20 Győr, Eto Park.........LEÉRT A LÁBTARTÓM végre .... végre.....nem csak véletlenül ám, aztán végig karcoltam a kanyarokba ,
Ezt mindenképpen meg kell néznetek!
Elhatároztam, hogy örökké fogok élni. Eddig még minden rendben.
Akkor elvileg jó az ábra.

Ha meg akarsz győződni róla, akkor az alább leírtak szerint ballagj végig a csöveken. Egyszer kell megcsinálni, egy fél óra alatt megvagy a kibogozással, és akkor tuti, hogy jó.

benzint leereszteni, a tankból kikapni a csöveket-szűrőt, és akkor látsz mindent. Egy úttal ki is takaríthatod a rendszer felső felét.
És akkor így kéne hogy a csövek legyenek bekötve mert nekem nem így van:S:D
Nekem balra van Res Lent az ON Fent PRI
Na, erre akartam kilyukadni... mert az ábra jó, csak éppen a lényeg nincs bejelölve rajta... az irányok! Ezért cikkeztem hosszabban és általánosságban a cuccról... remélem megtalálja a kivezető utat.
Az irányok változtak az évek során, nekem még (2000-es évjárat) ON lefelé, RES előre, PRI felfelé van, de az új szériákon már más a csap!