hát jah mondjuk a hondán is úgy volt, néha kikellet szedni egy dugeszt aztán megvárni még kicsöpög valami, bár én akkor is jobban örülnék egy ilyen gumi genyának
voltam autós boltban probáltam venni ilyen "óvszhert" hát nem igazán tudott segíteni a csávó..... még elnézek párba de ha nem lesz sehol semmi akkor mit csináljak? egyébként probáltam leszedni de nem lehet az az egész cső egybe.
Ja, marhaság. Az én autómban (Fiat Punto) természetesen külön kapcsolható a világítás, de csak gyújtásra/járó motornál világít. Ha indítok, felkapcsol, ha leállítok, lekapcsol, ennyi, legjobb.
Pl. a Peugeot-nál sípol valami szar, ha felkapcsolva hagytad...
hát, hét nap megy a világ, de addig nem jutottam volna el.
amúgy csodás egy hely.
fahídon át; kis, keskeny, meredek murvás út visz fel oda.
és, sikerült felmennem rajta!
de csak azért, mert hülye vagyok.
azt a karmozdulatot, ami jobbra mutatott, én úgy értelmeztem, hogy jobb útcsíkon menjek fel.
dacára annak, hogy míg a másikon még csak volt puszta föld is, enyhén saras, addig a másikon csakis murva.
no, nagy lélegzet; visszagurulás/borulás belsőleg vizuálisan leképezve, és egy mély sóhajjal, nekirugaszkodtam.
aztán, mikor felértem, már a levegőt is kiengedtem.
és ott, fent derült ki, hogy a jobbra mutató mozdulat azt hivatott volt jelezni, hogy oda álljak félre, mert ott nem leszek útban.
aztán lefelé volt még egy kis cidribogár, de összejött: egyszerre értünk le a mocival!
/hamarosan jön a megfejtés is, de hátha valaki csípőből vágja kb. 50-60 km Pesttől/
A skodrimon én már nem tudom lekapcsolni a világítást (hiába van kapcsoló)...
Van benne egy "automata fényszóró-aktiválás"-nak nevezett izé, és az gyújtáson, kikapcsolt állapotban is világíttatja a lámpát...
Mindegy az évjárat és a kinézet, de azt hiszem 2004-től szerelik össze spanyolhonban. A fő ismérv nem a kinézet, hanem a FEKETE VÁZ. A japániaiaké szürke.
A cső végére pedig tegyél egy ugyan ilyen "kotont"... szerintem autósboltban is hozzáférsz, töredékéért, mint amennyit egy motoros üzlet kér. Nem olyan különleges alkatrész az.
sztem nem 2000 től kerüölt a spanyolokhoz, mert nekem 2001-es van csepp alaku és még japán, asszem 2002 től spanyol nem ? jah meg tényleg mit csináljak azzal a gumicsővel? ahogy horzsolta a betont kidörzsölte az egészet, ugye volt egy vágás alapból az alján de most már egy lik tátong ott, arról a légszűrőház cső vagy melyik az
A 2000 után gyártottak nem biztos hogy olyan jók, de a silányabb azért túlzás. Tény, hogy visszavettek a minőségből, hamarabb rozsdásodik, nem állítható a teló, de azért nem silány. A 2000-es környéki évjárat az az utolsó japán, én használtként ebből szemezgetnék. Ennek állítható a telója, krómozott a lámpája, meg mittomén még miért jó.
Vagy pedig egy lényegesen újabbat vennék (tehát mondjuk 2007-est), ez persze már pénztárca kérdése.
Ha jó régit veszel (kilencvenvalahányas) akkor azon még lehet állítani az előfeszítést elöl. Amúgy sűrűbb olajat szoktak tenni a villába, szóval megoldás van rá. Jó gépek ezek, szeretni fogod, ha meglesz!
Köszi a válaszokat jó lessz nekem a gs!
Ára is barátibb mint egy pl cb nek.
Alig várom hogy otthon figyeljen 1 .
1-2 hét és nézem is őket .
Olvasatam hogy az európában gyártottak/2000 től?/valamivel silányabbak,ebben van igazság?
Próbáltam már 2 db ot kissé puha az eleje ezt meg kell szokni vagy van rá okosság?
Köszi előre aki válaszra méltat !
De ugye nem a Köhalmi Zoltán volt a pap?