A fiatalokkal megutáltatni a sereget és úgy általában a hozzá kapcsolódó dolgokat, ahhoz értettek az Olajbogyó főtörzsek, a poroszos módszert megszórták egy kis szovjet-fűszerrel.
Értem nem tudnél msn-re felvenni segíteni?Mert barátomnak az van hogy tolásra visszajönn pár mp-re de csak mig tolom be is akar röffeni de mégse és semmi több tudnál segíteni mert most itt a motor és van időm próbálkozni...
Msn-em ott adatlapomon:)
Előre is köszönjük
..és am van delej a gépben? lámpák, visszajelző fény, stb működik?
Nekem tavaly decemberben volt hasonló problémám... éjszaka menet közben "kifogyott" minden áram a gépből.. motorfék, világítás le.. mivel volt tempó egy darabig próbálkoztam lendületből visszahozni az életbe a motort...de nem sikerült.
Aztán éjjel az út szélén annyira sikerült rájönni, hogy egy vezetékkel van probléma..akkor azt hittem csak meg van törve.. és majd pozicióba téve működni fog, legalább a legközelebbi haverig.. (fények visszajöttek.. de indítózás hatására megint minden megszűnt)
Utána kiderült hogy nem eltröve volt egy vezetékem (az Igniter feliratú doboz után), hanem oxidálodott(egyszer légszűrőházig érő vízben gázoltam át a motorral, valószínű az indította be az oxidációt).... azt a vezetéket kicserélve megoldodott a probléma.
Jó az a gomb, de hozzá kell szokni, hogy motornemindulás esetén az egyik első dolog, amit ellenőrizni kell! Főleg, ha Dawntezzel többnapos túrázol, másnap reggel az összes gépé át szokott rejtélyesen kapcsolódni. Nekem amúgy az egyik legjobb sztorim ezzel kapcsolatban, mikor egyik reggel elengedtem egy autóst a Rákóczin úgy, hogy a jobb kezemmel intettem neki, majd amikor vissza akartam lazán tenni a kezem a kormányra, amikor meglepett a hirtelen motorfék. Villámgyors kuplung, majd lenéztem és rájöttem, mi a gond: simán kinyomtam a motort... visszakatt és indítás, mindez persze még gurulás közben... utólag nem tudom hogyan, de mindez kb. 2-3 mp volt!
Amúgy én úgy szoktam hozzá, hogy nehogy megtréfáljon, hogy mindig lekapcsolom, így induláskor fel sem tűnik, automatikusan nyomom az indítógomb előtt azt is át normál állásba.
Lehet h nagyon bagatellnek tűnik, de nekem először fura volt a vészleállító piros gomb a jobb oldalon.Bár gondolom, h ha az le van kapcsolva, akkor betolva se indult volna el, de talán egy ránézést megér. Volt hogy ki voltam akadva, mért nem indul, mit csesztem el, és vagy 10 perc után jöttem csak rá, h megnyomtam véletlenül a gombot, miközben betoltam a garázsba....
Kerülő vagy nem, de sztem jó volt:). Csak a plaza előtt akart fellökni egy nő, majdnem sikerült is neki, na azon felbasarintottam az agyam. És még neki állt feljebb. Azért remélem tudunk még ilyet csinálni valamikor:)!
Sziasztok srácok spanom gs-ével az történt hogy lemosta és most hiába fordítja el a kulcsot nincs gyújtás viszont mikor megpróbáltuk betolni akkor volt pillanatokra:SMit kell megnézni hogy mi ázott be vagy stb?:S amit mondtok arról ha lehet képet is muti lécci:)
Jah értem...hát akkor írj már léci egy emailt a zoli920319@citromail.hu email címre hogy számszerint hányat kérsz és a nevedet,címedet és akkor feladom postán....
Msn-em ott adatlapomon:)
Előre is köszönjük
Nekem tavaly decemberben volt hasonló problémám... éjszaka menet közben "kifogyott" minden áram a gépből.. motorfék, világítás le.. mivel volt tempó egy darabig próbálkoztam lendületből visszahozni az életbe a motort...de nem sikerült.
Aztán éjjel az út szélén annyira sikerült rájönni, hogy egy vezetékkel van probléma..akkor azt hittem csak meg van törve.. és majd pozicióba téve működni fog, legalább a legközelebbi haverig.. (fények visszajöttek.. de indítózás hatására megint minden megszűnt)
Utána kiderült hogy nem eltröve volt egy vezetékem (az Igniter feliratú doboz után), hanem oxidálodott(egyszer légszűrőházig érő vízben gázoltam át a motorral, valószínű az indította be az oxidációt).... azt a vezetéket kicserélve megoldodott a probléma.
akkor most írom: még ma.
el vagyok csúszva, de a fele, bár rendezetlenül, de fent van a picassan.
Amúgy én úgy szoktam hozzá, hogy nehogy megtréfáljon, hogy mindig lekapcsolom, így induláskor fel sem tűnik, automatikusan nyomom az indítógomb előtt azt is át normál állásba.
Könyörgök akkor miért nem azt írtad pl, :
MÉG MA
Vagy így túl egyszerű ?
Továbbra is rajongód !
de spongyát rá.
lehet, akkor én egy látens katona vagyok?
ott a pont!
hát mán, Te is fiam ikovacs55!
egy nap nem 0 óra 00 perccel, és 24 ó 00 perccel végződik?